LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wie heeft ervaring met Mr. Bots te Maastricht
Re: Wie heeft ervaring met Mr. Bots te Maastricht
Ach meneer Bots bewijst in ieder geval dat hij Dexia aan wil pakken.
Als je je profileert als deskundige is het niet voldoende om je best te doen, je moet ook enig vakmanschap ten toon spreiden.
Er zijn er duizenden die DEXIA willen aanpakken, maar willen is niet genoeg; je moet het kunnen!
Er zijn er duizenden die DEXIA willen aanpakken, maar willen is niet genoeg; je moet het kunnen!
Jij kan het niet dus moet je vertrouwen in de vakman.
Precies; in een "vakman".
grotius, u komt op mij over als een jurist met verstand van zaken. Ik las uw commentaar mbt advocaat Bos "Ga je die man ook beschimpen? Iemand zwart maken, is heel min. Bel die Bos dan op als je een vent bent" en dat roept enige vragen op. Bent u zelf werkzaam als advocaat in lease gerelateerde zaken ?
Laatst gewijzigd door Michiel Luidens op 29 sep 2004 20:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Nee Grotius is geen advocaat meneer Bots wel.
Geachte heer Luidens,
Nee, ik doe geen aandelenlease-zaken (al ben ik wel thuis in het effectenrecht) en ben evenmin gedupeerde. Ik volg dit forum af en toe en ik verbaas me hoe gedupeerden achter advocaten aan lopen die zichzelf tot effectenrechtdeskundige hebben verheven.
Om van een gecompliceerd rechtsgebied iets te weten, moet je ( met uitzondering van de "genieën" die zich recent opdringen) toch minimaal tien jaar, na de rechtenstudie, op zo'n gebied werkzaam zijn. Daarom probeer ik door af en toe en prikkelende opmerking te maken, mensen te waarschuwen voor valse profeten, en andere prijsvechters.
Wat betreft advocaten: Duur is lang niet altijd goed, maar goed is (helaas) vaak wel duur. Al moet je "duur"natuurlijk relativeren. De kosten voor een procedure moet je afzetten tegen de mogelijke opbrengst en dan beoordelen of het duur is.
Wat mij ook verbaast, is, dat hoe een topic op dit forum ook begint, het altijd ontaardt in scheldpartijen.
Mr Bots profileert zich zeer nadrukkelijk op dit forum als deskundige, maar zijn juridische beschouwingen bezorgen mij koude rillingen (en kennelijk ook de rechter). Daarom val ik niet de man zelf aan, maar zijn stellingen.
Nee, ik doe geen aandelenlease-zaken (al ben ik wel thuis in het effectenrecht) en ben evenmin gedupeerde. Ik volg dit forum af en toe en ik verbaas me hoe gedupeerden achter advocaten aan lopen die zichzelf tot effectenrechtdeskundige hebben verheven.
Om van een gecompliceerd rechtsgebied iets te weten, moet je ( met uitzondering van de "genieën" die zich recent opdringen) toch minimaal tien jaar, na de rechtenstudie, op zo'n gebied werkzaam zijn. Daarom probeer ik door af en toe en prikkelende opmerking te maken, mensen te waarschuwen voor valse profeten, en andere prijsvechters.
Wat betreft advocaten: Duur is lang niet altijd goed, maar goed is (helaas) vaak wel duur. Al moet je "duur"natuurlijk relativeren. De kosten voor een procedure moet je afzetten tegen de mogelijke opbrengst en dan beoordelen of het duur is.
Wat mij ook verbaast, is, dat hoe een topic op dit forum ook begint, het altijd ontaardt in scheldpartijen.
Mr Bots profileert zich zeer nadrukkelijk op dit forum als deskundige, maar zijn juridische beschouwingen bezorgen mij koude rillingen (en kennelijk ook de rechter). Daarom val ik niet de man zelf aan, maar zijn stellingen.
-
Ik ben het geheel met Grotius eens. Die Bots valt steeds verder door de mand. Hij blijkt helemaal niet zo competent te zijn als hij zich voordoet. Met zijn ondeskundig commentaar klanten proberen te werven op dit forum. Dat is zeer laakbaar! Er zullen ongetwijfeld meer slachtoffers zijn dan alleen drs. E te M. Wordt het niet tijd dat die Bots zijn toga in de wilgen hangt en zich echt dienstbaar gaat maken voor de samenleving bijvoorbeeld het knotten van de wilgen, waar hij zijn toga in heeft gehangen!
Hoe zou het toch komen dat ik net als jij overal door heen prik
-
Omdat jullie natuurlijk heeeel slim zijn
Slaap ze Ad
Slaap ze Ad
Laatst gewijzigd door ad snoeren op 30 sep 2004 00:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Is dat aan mij gericht Henk ? De zwijnen vechten rond de leasetrog en de ene charlatan is nog niet vertrokken of de volgende dient zich aan. Het wantrouwen is niet altijd terecht zo blijkt. Gelukkig maar.
-
Zo, meneer Bots
"Alleen als U zich bekend maakt. Achter een pseudoniem kan de bank schuilgaan."
Denkt u soms, dat ik achterlijk ben! U heeft nota bene de naam van een voormalig cliënt op dit forum bekend gemaakt. Beseft u wel hoeveel schade u deze persoon heeft toegebracht t.o.v. "de bank"?!!
"Alleen als U zich bekend maakt. Achter een pseudoniem kan de bank schuilgaan."
Denkt u soms, dat ik achterlijk ben! U heeft nota bene de naam van een voormalig cliënt op dit forum bekend gemaakt. Beseft u wel hoeveel schade u deze persoon heeft toegebracht t.o.v. "de bank"?!!
-
Al 93 reacties over mij. Veel te veel. Het valt op dat maar drie à vier anoniemen het op mij voorzien hebben. Mensen die ik niet ken. Één van de redenen waarom ik dit forum bezoek is mijn interesse in
"Dexia-mollen". Ik denk dat die er zijn. Onrust kweken onder gedupeerden, twijfel zaaien, en advocaten aanvallen. Over de aanbieders van leaseproducten hebben ze het nauwelijks.
"Dexia-mollen". Ik denk dat die er zijn. Onrust kweken onder gedupeerden, twijfel zaaien, en advocaten aanvallen. Over de aanbieders van leaseproducten hebben ze het nauwelijks.
Geachte heer Bots, ook ik heb onder pseudoniem over u gereageerd. Ik zal u een mail sturen, zodat u weet wie ik ben. Daaruit moge u blijken dat ik een bonafide gedupeerde (eegaleaser) ben en zeker geen vriend en nog veel minder een medewerker van Dexia.
En als u nu ook nog begint met beschuldigen Mr. Bots, vliegen de beschuldigingen van mol van Dexia weer heen en weer.
Iedereen die een afwijkende mening heeft wordt al beschuldigd!
Iedereen die een afwijkende mening heeft wordt al beschuldigd!
-
Die Bots kan niet tegen zijn verlease! Nu probeert hij ook nog gedupeerden te "mollen". Goed werk gedaan Captain-America en Grotius!!! Mijn complimenten !!!
Als Dhr Bots dagelijks het vuurtje komt opstoken blijft deze topic nog wel even in beeld. Lijkt me toch geen beste reclame.
-
Weledelgestrenge mijnheer Bots
Onder dankzegging van de (terecht) inhoudelijk geplaatste opmerkingen m.b.t. het door ondergetekende in alle openheid geopenbaarde door u verkregen vonnis, merk ik op dat uw inhoudelijke toelichting/reactie op het geponneerde telkenmale ontbreekt. Hetzelfde geld voor het toelichten, zo niet publiceren, van een door u verkregen vonnis met positief (eind)resultaat, wat mooi zou staan, in relatie tot en, ter (verdere) onderbouwing van uw vermeende deskundigheid.
Mag ik u, daar u zich als inhoudelijk deskundige alhier profileert, nogmaals vriendelijk verzoeken hierop terug te komen.
Om te zorgen dat dit niet vanuit de anonimiteit geschiedt, bied ik u aan om mij hierover per e-mail, zie de u wel bekende envelope, desgewenst hiervan gebruik te maken.
Met volle interesse kijk ik uit naar uw inhoudelijke en "kundige" reactie.
Onder dankzegging van de (terecht) inhoudelijk geplaatste opmerkingen m.b.t. het door ondergetekende in alle openheid geopenbaarde door u verkregen vonnis, merk ik op dat uw inhoudelijke toelichting/reactie op het geponneerde telkenmale ontbreekt. Hetzelfde geld voor het toelichten, zo niet publiceren, van een door u verkregen vonnis met positief (eind)resultaat, wat mooi zou staan, in relatie tot en, ter (verdere) onderbouwing van uw vermeende deskundigheid.
Mag ik u, daar u zich als inhoudelijk deskundige alhier profileert, nogmaals vriendelijk verzoeken hierop terug te komen.
Om te zorgen dat dit niet vanuit de anonimiteit geschiedt, bied ik u aan om mij hierover per e-mail, zie de u wel bekende envelope, desgewenst hiervan gebruik te maken.
Met volle interesse kijk ik uit naar uw inhoudelijke en "kundige" reactie.