LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] internet kosten/snelheid

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
drahcir
Berichten: 19
Lid geworden op: 29 sep 2004 12:38

internet kosten/snelheid

Ongelezen bericht door drahcir »

:shock: Aan alle lezer/s

Ik lees zoveel verschillende prijzen en snelheden,dat ik door de bomen het bos niet meer zie.
Ik heb helaas chello cable,met abo classic :arrow: wat neerkomt op ongeveer 100 oude guldens.
De gegeven snelheden haalt hij meestal niet eens,nu net gemeten.
2410kbps=dl
334kbps =up
926.o =connect.
Over de aansluiting heb ik geen klachten heb wel 24 uur verbinding die is constant,ik heb bijna nooit dat ik eruit lig.
Maar wanneer ik andere prijzen zie en de snelheid,betaal ik erg veel of zie ik dat verkeerd?kan iemand mij vertellen wat een redelijke prijs/snelheid is voor de kabel,wat betreft aansluiting over de kabel heeft upc het alleen recht hier in rotterdam.Ik lees bij andere die betalen 14.95€ voor dezelfde snelheid,waar zit het enorme verschil in?
Het moet niet zo zijn dat je limiet hebt of steeds geen verbinding dan betaal ik liever 30€ maar dat is wel het max wat ik redelijk vindt iemand een surgestie?
bij voor baat dank

m@rjo

Re: internet kosten/snelheid

Ongelezen bericht door m@rjo »

Zelf zit ik al maanden bij Zonnet Adsl Family. Aansluiting en (extern)modem gratis , geen down of upload limiet, snelheid dl 1 mb. Ik heb er nog nooit 'uitgelegen' .Maar 24E per maand + 5E telefoon, voor die laatste 5E krijg je dan ook 30% korting op al je telefoontikken. Bij Zonnet betaal je dus je telefoontikken en het telefoonabonnement blijf je gewoon bij de KPN betalen.
Kortom voor die nog geen 64 oude guldens per maand zit ik de hele dag en nacht op internet en krijg ik ook nog 30% korting op m'n telefoontikken. Volgens mij zijn er zo nog wel meer ADSL aanbieders, dus als ik jou was zou ik even op internet gaan rondsnuffelen.

Gesloten