LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] upc /oud medewerker

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
drahcir
Berichten: 19
Lid geworden op: 29 sep 2004 12:38

upc /oud medewerker

Ongelezen bericht door drahcir »

:shock: Ik heb ook schoon genoeg van chello/upc.
Ik heb chello internet,upc televisie gelukkig geen vaste tel. van hun.

Mijn vraag is er geen medewerker die er gewerkt heeft en een boekje wil open doen over de methodes die ze hanteren.
Ik weet op witte envl. reageren ze NOOIT,ik heb eens een andw. brief gehad van hun die was paars ik reageerde en voor het eerst een brief retour ze filteren de brieven dus dat is duidelijk.
Mensen die daar op de adm hebben gewerkt moeten weten hoe alles eraan toe gaat.
Aangetekend kost nogal wat bellen ook,ik kan mij niet voor stellen dat iedereen die er werkt/te het overal mee eens is.
Per telefoon moet je altyd vragen wat is u naam?wat meestal niet is na te zeggen dus op schrijven,letter voor letter :arrow: Ik heb niet allles gelezen,maar hoop dat iemand een insider ons klanten kan helpen hoe precies contact te leggen en opzeggen noem maar op.

Bij voor baat dank

Lada

Re: upc /oud medewerker

Ongelezen bericht door Lada »

Dit lijkt mij een goed idee, maar dan wel het verzoek aan de webmaster om deze topic op UPC internet te zetten. Succes verzekerd.

drahcir
Berichten: 19
Lid geworden op: 29 sep 2004 12:38

Re: upc /oud medewerker

Ongelezen bericht door drahcir »

Hallo.

Klopt,de moderator zal toch wel zien dat het vorige bericht hoort bij upc/internet.
Ik heb daar trouwens gekeken,en er staat ook een stuk in over een oud of een medewerker van upc maar die verdedigd alles wat over upc/chello gaat.
Hij ontkent dat hij er werkt maar weet precies te vertellen dat mensen over win bellen en niets eerst zelf proberen maar direct bellen.
Je kan op maken uit zijn lange stukken dat hij op de helpdesk werkt of heeft gewerkt,hij weet er teveel van.
Maar bij deze vraag ik de beheerder mijn vorige ber. bij upc te zetten ipv hier.
Nog bedankt voor je andwoord,ik had beter moeten kijken,en anders plaats ik dezelfde later ook wel op upc forum.

Groetjes

Gesloten