LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ben ik dan de enigste?

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Monique_SBT_Nino
Berichten: 6
Lid geworden op: 18 sep 2004 22:13

ben ik dan de enigste?

Ongelezen bericht door Monique_SBT_Nino »

8) Ik ben dus wel tevreden over de diensten van upc 8)

Ik heb telefonie, tv, en chello.

Nadat ik eerst chello classic had ben ik overgestapt op light, omdat dat me teveel in kosten scheelde.

De eerste keer viel de snelheid puur tegen omdat classic razendsnel was (bij mij althans)

Maar nu een 4 tal maanden later is het opgeschroeft en merk het verschil totaal niet meer , pagina's laden in een fractie van een seconde en werkt prettig.

Wanneer er problemen waren, twee jaar geleden was er soms geen verbinding, of de email werkte niet goed, werd ik naar behoren en snel geholpen door de helpdesk.

Nu heb ik al ruim twee jaar nergens last van en internet met plezier, tv kijken is een heerlijkheid en telefooneer me suf :wink:

Nee hoor ik stap niet meer over op iets anders 8)

Maar bij mijn broer met zijn adsl (vreselijk afkeer van upc) is het geregeld mis, dus voor mij blijft het upc, en waarschijnlijk stapt hij ook over op een andere provider :idea:

Gast

Re: ben ik dan de enigste?

Ongelezen bericht door Gast »

Maar bij mijn broer met zijn adsl (vreselijk afkeer van upc) is het geregeld mis, dus voor mij blijft het upc, en waarschijnlijk stapt hij ook over op een andere provider Idea
Moet je er wel even bij zetten welke provider..
En natuurlijk kan het ook wel eens goed bij UPC net als je bij ADSL provider ook klachten kan hebben .
Maar het gaat om de hoeveelheid en die is bij UPC is enorm .

Lada

Re: ben ik dan de enigste?

Ongelezen bericht door Lada »

Het gaat er hier helemaal niet om dat jij goede ervaringen hebt met UPC.
Het gaat er om dat duizenden mensen problemen hebben en die willen dat hier uiten en daarmee de mistoestanden bij UPC aan de kaak stellen in de hoop dat ze iets gaan doen aan hun service en klantvriendelijkheid. Hou dus lekker je mond, geniet van UPC en als ik je een goede raad mag geven: verhuis nooit, vraag nooit een ander modem of dergelijke dingen. Want juist daar gaat het fout.

PS Het is niet enigste maar enige. Enigst betekent leuk en dat ben je vast wel.

lammert

Re: ben ik dan de enigste?

Ongelezen bericht door lammert »

Blij te lezen dat het ook bij UPC wel eens goed kan gaan
Ben zelf na een vol jaar aanmodderen met snelheden op ISDN nivo, en enige keren per dag opnieuw gegevens instellen eindelijk zover dat ik naar ADSL overstap.
Zelfs de afrekening (borg modem) liep nog fout, ik heb dit zelf maar terug laten boeken en het goede bedrag overgemaakt

Lada

Re: ben ik dan de enigste?

Ongelezen bericht door Lada »

Hllo Lammert,
Mooi op tijd deze reactie. Komt daar weer zo'n werknemer van UPS iets positiefs vertellen en dan heb jij weer een opzegging.
Fantastische reactie.

Monique_SBT_Nino
Berichten: 6
Lid geworden op: 18 sep 2004 22:13

Re: ben ik dan de enigste?

Ongelezen bericht door Monique_SBT_Nino »

:roll: jeetje lada sta jij altijd zo positief in het leven?
En als je zo op foutjes wil letten.. het is UPC i.p.v UPS :wink:

goeie genade zeg, look at bright side of life!

Ik ben helemaal geen werknemer van upc!

gewoon een iemand die al die berichten las van upc en daarop wilde reageren dat ze wel klantvriendelijk kunnen zijn.

Het enige probleem dat ik met ze gehad heb , is dat ik ruim een jaar geen facturen heb ontvangen.
Herhaaldelijke keren gebeld hierover , en na al die maanden een factuur kreeg over maar drie maanden.
Dus ik hoefde alleen de laatste drie maanden te betalen van de 11 die ik gebruikt had, met een excuus brief.

Dit vond, en vindt ik nog steeds, een zeer keurige oplossing!
Getuigd toch van klantvriendelijkheid.

Mocht je niet geloven dat ik een gewoon iemand ben... hier mijn site, misschien overtuigd je dat wel, voordat je weer zo kort door de bocht bent. http://members.chello.nl/r.herp2/

Ik vind het vervelend voor alle gedupeerde, maar er is bewijs dat ze dus wel goede oplossingen kunnen vinden en klantvriendelijk kunnen zijn.


met vriendelijke groet

Monique

daisy73

Re: ben ik dan de enigste?

Ongelezen bericht door daisy73 »

Ik ben ook tevreden met UPC. Ik heb 1 keer een probleempje gehad, daar mijn eigen schuld en ze hebben het keurig opgelost!

Neej, ik zit lekker bij UPC!
Overigens vind ik Factuur online helemaal geweldig!!!!!

Gast

Re: ben ik dan de enigste?

Ongelezen bericht door Gast »

Helemaal geweldig dat UPC vooral dat GRATIS DATALIMIET !!!!

Gast

Re: ben ik dan de enigste?

Ongelezen bericht door Gast »

Herhaaldelijke keren gebeld hierover , en na al die maanden een factuur kreeg over maar drie maanden.
Dus ik hoefde alleen de laatste drie maanden te betalen van de 11 die ik gebruikt had, met een excuus brief.
Dat is de positieve kant van hun wanorde. Natuurlijk kunnen ze niets in rekening brengen voor administratie die ze kwijt zijn. Leuk dat je dat als klantvriendelijk ervaart, maar wacht eens tot ze administratie kwijt zijn van wat je wél hebt betaalt...

Monique_SBT_Nino
Berichten: 6
Lid geworden op: 18 sep 2004 22:13

Re: ben ik dan de enigste?

Ongelezen bericht door Monique_SBT_Nino »

Dat is de positieve kant van hun wanorde. Natuurlijk kunnen ze niets in rekening brengen voor administratie die ze kwijt zijn. Leuk dat je dat als klantvriendelijk ervaart, maar wacht eens tot ze administratie kwijt zijn van wat je wél hebt betaalt...
Dat ben ik met je eens, maar ze hadden het in rekening kunnen brengen, ik heb immers wel al die maanden gebruik gemaakt van internet, tv, en telefoon :wink:

En van wat ik wel betaal heb ik facturen van of in ieder geval een afschrift, dat het af-geschreven is.
Maar dat is (nog) niet voor gekomen. :lol:

Gast

Re: ben ik dan de enigste?

Ongelezen bericht door Gast »

ach als ze al zo ongelovelijk durven te liegen in hun reclames dan neem ik aan dat het hele bedrijf zo is.

Voor 24.95 krijg je er een gratis datalimiet bij, dan je de koekoek classic kost 49.95 en hoera een gratis data-limiet....

Ze doen het voor dat ze geen data limiet hebben tot je je aansluiting eenmaal hebt.........

Een koude douche lijkt me nog veel te vriendelijk voor dit bedrijf :!:

Gast

Re: ben ik dan de enigste?

Ongelezen bericht door Gast »

Alleen de laatste 3 maanden behoeven te betalen, is dat coulant?
Een bedrijf is wettelijk verplicht om binnen een redelijke termijn te faktureren voor geleverde diensten, anders vervalt het recht om te faktureren.
Redelijk wordt door de meeste rechters als 3 maanden aangehouden.
Dit doet UPC overkomen alsofze klantvriendelij zijn, je hebt niks meer gekregen dan waarop je recht hebt.

Gast

Re: ben ik dan de enigste?

Ongelezen bericht door Gast »

En van wat ik wel betaal heb ik facturen van of in ieder geval een afschrift, dat het af-geschreven is.
Maar dat is (nog) niet voor gekomen.
En al stuur je die aangetekend -met ontvangstbevestiging- op, dan nog beweren ze dat ze het niet hebben ontvangen. Als ze het niet kunnen vinden in hun administratie. En dan zie je de keerzijde van de medaille. Ik hoop voor je dat het je nooit gebeurt, maar hele volksstammen weten inmiddels wat dan het vervolgtraject wordt. Dan blijkt die hele organisatie één grote Bermudadriehoek voor brieven, telefoontjes, faxen, e-mail, en welke communicatievorm je verder ook maar weet te verzinnen. Een verdwijnput met een zwart gat op de bodem. En de klant maar braaf bellen en briefjes schrijven in reactie op de automatisch aangemaakte aanmaningen op onterechte vorderingen. Zo lang het goed gaat, gaat het inderdaad goed, en anders veel plezier...

Monique_SBT_Nino
Berichten: 6
Lid geworden op: 18 sep 2004 22:13

Re: ben ik dan de enigste?

Ongelezen bericht door Monique_SBT_Nino »

Alleen de laatste 3 maanden behoeven te betalen, is dat coulant?
Een bedrijf is wettelijk verplicht om binnen een redelijke termijn te faktureren voor geleverde diensten, anders vervalt het recht om te faktureren.
Redelijk wordt door de meeste rechters als 3 maanden aangehouden.
Dit doet UPC overkomen alsofze klantvriendelij zijn, je hebt niks meer gekregen dan waarop je recht hebt.

volgens mij is het zo dat je behoort te betalen voor diensten waar je gebruik van hebt gemaakt.

Of het werkelijk zo is dat de rechter die uitspraak zal doen?

Ze hadden me wel degelijk kunnen laten betalen, die diensten zijn geleverd, ik heb er gebruik van gemaakt, dus zou ik het moeten betalen.
De rechter zou eerder zeggen:"mevrouw , u had die betalingen apart kunnen houden u weet immers hoeveel u zou moeten betalen. en daarbij ook gebruik van alle diensten gemaakt."
Zo gaat het ook bij electra bedrijven als ze maanden geen geld hebben afgeschreven, ze moesten gewoon 9 maanden betalen! Zo besliste de rechter (toevallig op een ander forum gelezen)

Dus ik vond het wel coulant :wink:

drahcir
Berichten: 19
Lid geworden op: 29 sep 2004 12:38

Re: ben ik dan de enigste?

Ongelezen bericht door drahcir »

:D Hoi.
Je bent niet de enigste,over de verbinding ben ik tevreden maar vindt classic veel te duur,en de service vindt ik droevig gesteld.
Het is maar waar je internet voor gebruikt,ik d8 dat jij nu wel een dl limiet hebt,ik had eerst easy maar dat vondt ik te traag.
Een vriend van mij krijgt ook steeds mails dat hij teveel dl en dan zetten ze hem terug naar een langzamere verbinding.

Over de snelheid voor surfen ben ik tevreden,maar of dat nu normaal is die prijs met de dl snelheid bij mij 2410kbps,een uur geleden,maar daar ligt het altyd bij in de buurt,ik lig er ook nooit af dus 24/7 verbinding,maar mag het voor 45€.
Dat je over heel upc/chello tevreden bent zal je een van de weinige zijn.
Ik heb in de loop van tyd wel het een en ander mee gemaakt,wat weer op gebied van de service ligt,ben blij dat chello/upc toch nog een tevreden klant heeft zouden er meer moeten zijn.

Groetjes

drahcir
Berichten: 19
Lid geworden op: 29 sep 2004 12:38

Re: ben ik dan de enigste?

Ongelezen bericht door drahcir »

:oops: Hoi Gast 100% mee eens voor 49€ internet zonder data limiet,vergeet het maar fijn ik ken mensen die gewoon een mail/brief kregen dat ze te veel hadden gedownload.
Ja okay ze gingen goed tekeer hele nachten dl,maar je hebt toch geen limiet?
Ik zelf heb deze ervaring van horen zeggen maar wel de brief gezien,ik heb al elders eeen vraag gesteld wat een redelijke prijs/snelheid is voor verbinding 50€ is veel te veel,ik geloof dat alles eronder een data limiet heeft,wanneer je win xp installeerd dan ben je er al over heen.
In een dag voor heel de maand,je kan gewoon nog dl maar ze zetten je terug naar een langzamere verbinding,schiet ook niet op .

Gegroet Gast

drahcir
Berichten: 19
Lid geworden op: 29 sep 2004 12:38

Re: ben ik dan de enigste?

Ongelezen bericht door drahcir »

:shock: Om nu monique een medewerkster te noemen nee dat gaat mij te ver,het zou te gek zijn wanneer niemand tevreden is.
De reden die zij eerder op gaf, de prijs kan ik goed inkomen het is nogal wat 49€.
Uit niets blijkt dat deze schrijfster een medewerkster is van upc.
:arrow: Ik zoek er wel een,kom op of moeten jullie tekenen van te voren dat je na je contract/ontslag je nooit negatief mag uit laten over chello??
Er zijn medewerkers die dit forum lezen :!: uit eigen beweging dan wel in opdracht van upc.
Dit is al jaren aan de gang,jaren terug had iemand een anti upc site gemaakt met layout van chello die stond vol met ellende,ze staan niet voor niets vaak boven aan de lijst met negatieven vermeldingen.
Wanneer ze echt veel mensen verliezen,dan veranderen ze mischien ooit!!!!!!!!!!Twee veranderingen in 3 jaar vindt ik positief,je krijgt een sms bij betaal achter stand eerst sloten ze je gewoon af,en ik zelf heb 24/7 verbinding dit al heel lang,upc vergoed ook niets,een tyd terug waren de snelheden dramatisch ja onder houd komt betere server,maar terug betalen een maand nee hoor niets.Die modems is mij ook een raadsel de een heeft nog de oude de ander een nieuwe,verschil is er niet .Wat ik eerder las ben ik het wel mee eens,er zijn er die een probleem zelf kunnen oplossen,met bijgeleverd boekje kan je ver komen.

Gegroet Monique_SBT_Nino

Gast

Re: ben ik dan de enigste?

Ongelezen bericht door Gast »

chello heeft met classic een datalimiet van 40 gig. voor classic en 80 gig voor plus. Had zelf classic was tevreden tot ze die datalimiet hadden ingevoerd. Na 3x te zijn terugezet in snelheid abbo opgezegd en adsl genomen. Stuk sneller en onbeperkt downloaden

UPC-er!

Re: ben ik dan de enigste?

Ongelezen bericht door UPC-er! »

Ik zoek er wel een,kom op of moeten jullie tekenen van te voren dat je na je contract/ontslag je nooit negatief mag uit laten over chello??
Er zijn medewerkers die dit forum lezen uit eigen beweging dan wel in opdracht van upc.
Ja, ik ben medewerker van UPC, maar we hoeven een dergelijke verklaring niet te ondertekenen.

(gaan jullie me nu afkraken :roll: )

Gast

Re: ben ik dan de enigste?

Ongelezen bericht door Gast »

40 gig??? Dat is wel erg sneu!! Dat haal ik met mijn xs4all-lite al in een (lang) weekend, als onderdeel van de 140 gig nu in september....

Gesloten