LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Autobedrijf Bekkers uit Liempde.
Autobedrijf Bekkers uit Liempde.
Geachte lezer,
Op 20-3-2015 hebben wij een auto gekocht. Het betreft hier een Mercdedes 220CDI bouwjaar 12/2008 met km stand 213000 bij auto bedrijf Bekkers in Liempde bij Den bosch.
We hebben op een misleidende manier tussen de 5000,- en 7000,- teveel betaald voor deze auto. S,avonds bij meneer thuis bij de koffie! En sinds kort weet ik ook dat onze auto ca. 2 jaar ergens in een loods gestaan heeft. Waarom dit was wil meneer niet zeggen. Hij reageert nergens op als ik om opheldering vraag en of hij de auto terug wil nemen. De auto zelf is erg mooi en goed, daar gaat het niet om.
Volgens de wet komt hij hier gewoon mee weg, daar ben ik al achter gekomen. Hij zal de gevolgen echter wel onder ogen moeten zien.
Een wolf in schaapskleren is de uitdrukking. Voor mij weer terug naar mijn oude gevoel. Vertrouw nooit autoverkopers!
Theo Slijkhuis
Op 20-3-2015 hebben wij een auto gekocht. Het betreft hier een Mercdedes 220CDI bouwjaar 12/2008 met km stand 213000 bij auto bedrijf Bekkers in Liempde bij Den bosch.
We hebben op een misleidende manier tussen de 5000,- en 7000,- teveel betaald voor deze auto. S,avonds bij meneer thuis bij de koffie! En sinds kort weet ik ook dat onze auto ca. 2 jaar ergens in een loods gestaan heeft. Waarom dit was wil meneer niet zeggen. Hij reageert nergens op als ik om opheldering vraag en of hij de auto terug wil nemen. De auto zelf is erg mooi en goed, daar gaat het niet om.
Volgens de wet komt hij hier gewoon mee weg, daar ben ik al achter gekomen. Hij zal de gevolgen echter wel onder ogen moeten zien.
Een wolf in schaapskleren is de uitdrukking. Voor mij weer terug naar mijn oude gevoel. Vertrouw nooit autoverkopers!
Theo Slijkhuis
Laatst gewijzigd door Radar op 24 apr 2015 10:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde beweringen verwijderd, persoonsgegevens verwijderd, titel aangepast
Reden: Ongefundeerde beweringen verwijderd, persoonsgegevens verwijderd, titel aangepast
Re: Autobedrijf Bekkers uit Liempde.
ja en? hoezo heb je teveel betaald voor de auto? en wat is het probleem? de auto is goed zegt u zelf.
Deze auto kost tussen de 13000 en 16000 bij verschillende dealers zeg maar in NL. Ik heb 20.500 betaald. Dat ging bij de koffie op een slinkse wijze. En er komt bij dat deze auto ergens 2 jaar buiten onder een boom of ergens in een loods gestaan heeft. Dat is erg raar voor zo een jonge mooie dure auto nietwaar. Waarom was dit? Ik krijg er geen antwoord op. Ik ben al met het ACM.nl bezig geweest over "oneerlijke handelspraktijken" , maar daar heb je erg weinig aan. Zoerk het maar uit komt het op zijn hollands op neer. De politie aangifte doen heeft al helemaal geen zin. Zit je ergens in een burolade. Die hebben wel wat beters te doen vandaag de dag. Dus..ik zal het zelf moeten doen. En dat doen we ook.
Wat is op slinkse wijze bij de koffie? Dat een auto bij andere dealers minder kost had U ook vooraf kunnen zoeken. U bent blijkbaar akkoord gegaan met een hogere prijs. Is dat oplichting? Volgens mij hooguit een beetje dom, maar meer niet.bob58 schreef:Deze auto kost tussen de 13000 en 16000 bij verschillende dealers zeg maar in NL. Ik heb 20.500 betaald. Dat ging bij de koffie op een slinkse wijze. En er komt bij dat deze auto ergens 2 jaar buiten onder een boom of ergens in een loods gestaan heeft. Dat is erg raar voor zo een jonge mooie dure auto nietwaar. Waarom was dit? Ik krijg er geen antwoord op.
En dat deze auto 2 jaar stil gestaan heeft kan ook komen dat het 2 jaar geduurd heeft voordat de verkoper iemand vond die bereid was om zo'n hoge prijs ervoor te betalen
Sorry Theo / Bob , mijn auto staat dagelijks onder een boom.bob58 schreef:Deze auto kost tussen de 13000 en 16000 bij verschillende dealers zeg maar in NL. Ik heb 20.500 betaald. Dat ging bij de koffie op een slinkse wijze. En er komt bij dat deze auto ergens 2 jaar buiten onder een boom of ergens in een loods gestaan heeft. Dat is erg raar voor zo een jonge mooie dure auto nietwaar. Waarom was dit? Ik krijg er geen antwoord op. Ik ben al met het ACM.nl bezig geweest over "oneerlijke handelspraktijken" , maar daar heb je erg weinig aan. Zoerk het maar uit komt het op zijn hollands op neer. De politie aangifte doen heeft al helemaal geen zin. Zit je ergens in een burolade. Die hebben wel wat beters te doen vandaag de dag. Dus..ik zal het zelf moeten doen. En dat doen we ook.
Wat is het probleem nu eigenlijk? , Auto is toch dik in orde?
Duur bakkie koffie , dat wel , maar daar bent U toch zelf bij geweest
Voortaan appelpuntje erbij vragen.
En dan : aangifte doen bij de Politie?......voor wat dan ?
Zucht.....
Ik kan het helemaal volgen. Als je zo'n dure auto gaat kopen oriënteer je je toch bij verschillende dealers? Dan komt zo'n prijsverschil aan het licht. Zeker als je zoveel kunt missen en een vrij recente Mercedes Benz koopt ben je volgens mij het beste af bij een betrouwbare dealer.
Goed, ik veronderstel dat deze meneer over erg goede verkoopkwaliteiten beschikt, maar meer kunt u niet doen. Voorbeeldje: een Golf 3 uit 1995 koop je voor bedragen rond de 1000 euro. Als ik beslis om er toch een te kopen die voor 2000 euro wordt aangeboden, dan is dat mijn keuze.
Anders ligt het wanneer er met de auto geknoeid is, bijvoorbeeld kilometerteller teruggedraaid of een foutief bouwjaar opgeven.
Goed, ik veronderstel dat deze meneer over erg goede verkoopkwaliteiten beschikt, maar meer kunt u niet doen. Voorbeeldje: een Golf 3 uit 1995 koop je voor bedragen rond de 1000 euro. Als ik beslis om er toch een te kopen die voor 2000 euro wordt aangeboden, dan is dat mijn keuze.
Anders ligt het wanneer er met de auto geknoeid is, bijvoorbeeld kilometerteller teruggedraaid of een foutief bouwjaar opgeven.
-
Kennelijk heb je de vraagprijs van 2 jaar geleden betaald? Of zeg ik nu weer iets erg doms?bob58 schreef: We hebben op een misleidende manier tussen de 5000,- en 7000,- teveel betaald voor deze auto. S,avonds bij meneer thuis bij de koffie! En sinds kort weet ik ook dat onze auto ca. 2 jaar ergens in een loods gestaan heeft.
je heb tegenwoordig toch van die sms diensten, die een redelijke prijs indicatie geeft, over de waarde
van een auto, kost je maar een paar euro, en scheelt je er enkele duizenden.
van een auto, kost je maar een paar euro, en scheelt je er enkele duizenden.
Hier moet echt om lachen.
Bij autobedrijf Bekkers koop ik al jaren Mercedes-Benz Youngtimers. Tot op heden altijd tot volle tevredenheid. Mijn onderhoud laat ik daar ook plegen, door monteurs die weten wat ze doen en moeten doen. Bij Bekkers staan vaak de betere occasions, ook Mercedes-Benz. Als ik een type zie wat mij interesseert, Google ik even wat de marktprijs is. Dan kom ik beslagen ten ijs. In 9 van de 10 gevallen ziet een leek al, in wat voor staat de auto is. Afhankelijk daarvan kun je de aankoopprijs vergelijken met de marktwaarde. Maar ja, als je een scharrelkip wil, voor de prijs van een kiloknaller, zal je toch een Mercedes-Benz moeten kopen bij een louche handelaar. En onder die noemer mag je autobedrijf Bekkers zeker niet rekenen. Ik denk dat je even in de spiegel moet kijken
Ik drink graag bij autobedrijf Bekkers een kop koffie, want dan weet ik dat ik weer met een betrouwbare en goede Mercedes-Benz huiswaarts keer.
Bij autobedrijf Bekkers koop ik al jaren Mercedes-Benz Youngtimers. Tot op heden altijd tot volle tevredenheid. Mijn onderhoud laat ik daar ook plegen, door monteurs die weten wat ze doen en moeten doen. Bij Bekkers staan vaak de betere occasions, ook Mercedes-Benz. Als ik een type zie wat mij interesseert, Google ik even wat de marktprijs is. Dan kom ik beslagen ten ijs. In 9 van de 10 gevallen ziet een leek al, in wat voor staat de auto is. Afhankelijk daarvan kun je de aankoopprijs vergelijken met de marktwaarde. Maar ja, als je een scharrelkip wil, voor de prijs van een kiloknaller, zal je toch een Mercedes-Benz moeten kopen bij een louche handelaar. En onder die noemer mag je autobedrijf Bekkers zeker niet rekenen. Ik denk dat je even in de spiegel moet kijken
Ik drink graag bij autobedrijf Bekkers een kop koffie, want dan weet ik dat ik weer met een betrouwbare en goede Mercedes-Benz huiswaarts keer.
en daar ga je je speciaal voor aanmelden, voor 1 juich bericht.
natuurlijk. :/
-
Ik krijg hooguit een koekje bij de koffie, geen Mercedes...Joosjuh schreef:
Klopt, want ik spreek de waarheid en kan het niet accepteren dat anderen zo hun gal spuwen.jerwarm schreef:en daar ga je je speciaal voor aanmelden, voor 1 juich bericht.
Even Googlen en dan vind je snel resultaten.
Blah blah blah...koop je dan een young timer per maand of zo?Joosjuh schreef:Hier moet echt om lachen.
Bij autobedrijf Bekkers koop ik al jaren Mercedes-Benz Youngtimers. Tot op heden altijd tot volle tevredenheid. Mijn onderhoud laat ik daar ook plegen, door monteurs die weten wat ze doen en moeten doen. Bij Bekkers staan vaak de betere occasions, ook Mercedes-Benz. Als ik een type zie wat mij interesseert, Google ik even wat de marktprijs is. .....
Wat een fake post.
-
Ik vermoed dat het de schoonzoon van Bekkers is...