Martin-K schreef:@sjohie: Dat Jumbo meerdere langetrmijncontracten "zou" hebben is voor de klant tonch niet van belang als je schriftelijk je regels ventileert en zegt dat je de goedkoopste bent enz, enz...
Je hebt langlopende contracten en zelf bedachte spelregels, dus als je vooraf al weet dat je daar niet aan kunt voldoen, stel ze dan niet op!!! Of houd je aan je eigen regels. Contracten met leveranciers zijn voor een klant toch niet van belang??
In hoofdzaak doet Jumbo wat ze beloven in de reclame, namelijk TS de laagst prijs geven voor het product. Ze houden zich dus wel aan de zelfgemaakte regel, die in de geest ook slechts een "extra", of "bonus" is tov de concurrenten. Het is namelijk helemaal niet vanzelfsprekend dat een supermarkt je zo'n garantie biedt.
En ik denk dat het forum hier snel erg vol zou staan met steigerende consumenten, als bedrijven hén tot de laatste letter aan de overeengekomen voorwaarden van contract X of Y zouden gaan houden. Ik bedoel, hoe vaak worden bedrijven wel niet gevraagd om enige coulance en begrip, terwijl ze op dat moment evenzogoed kunnen zeggen dat ze zich aan de regels houden, en geen stap meer doen. Slinger de zoekfunctie maar even aan, topics zat hier alleen al.
Nee, ik vind dit hele topic spijkers op laag water zoeken, en al helemaal het belerend toespreken van zo'n servicemedewerker, die er verder ook zo niet direct wat aan kan doen.