LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Loungekussen besteld gedeelte betaald , geen levering
Loungekussen besteld gedeelte betaald , geen levering
Enkele jaren geleden bij KS Interieur uit Haarlem diverse Kussens voor onze banken buiten besteld.
Toen Uitstekend gemaakt en goed materiaal.
In februari jl offerte gevraagd voor nabestelling van 2 zitkussens, offerte gekregen en besteld met een aanbetaling van 50% zoals telefonisch afgesproken met Arno Kemper.
Daarna geen contact meer mogelijk met deze persoon. Zijn 023 nummer geeft info toon en zijn 06 werkt wel zelfs zijn whattsapp doet het maar helaas hij laat verder niets van zich horen, ook de aanbetaling wordt niet retour gezonden.
Hij blokt gewoon de mensen die navraag komen doen waar de levering blijft.
je hoort dit soort praktijken wel meer maar je verwacht zelf niet zo behandeld te worden, na een goede ervaring. Helaas ook wij zijn waarschijnlijk de dupe van minder leuke praktijken.
Toen Uitstekend gemaakt en goed materiaal.
In februari jl offerte gevraagd voor nabestelling van 2 zitkussens, offerte gekregen en besteld met een aanbetaling van 50% zoals telefonisch afgesproken met Arno Kemper.
Daarna geen contact meer mogelijk met deze persoon. Zijn 023 nummer geeft info toon en zijn 06 werkt wel zelfs zijn whattsapp doet het maar helaas hij laat verder niets van zich horen, ook de aanbetaling wordt niet retour gezonden.
Hij blokt gewoon de mensen die navraag komen doen waar de levering blijft.
je hoort dit soort praktijken wel meer maar je verwacht zelf niet zo behandeld te worden, na een goede ervaring. Helaas ook wij zijn waarschijnlijk de dupe van minder leuke praktijken.
Laatst gewijzigd door lartlet op 21 mei 2015 08:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Loungekussen besteld gedeelte betaald , geen levering
Neem aan dat u ook email heeft geprobeerd: [email protected] ? "Enkele jaren geleden besteld", is het nog wel dezelfde eigenaar? Ik kan niet zo snel klachten vinden over bovengenoemd bedrijf. Zelf bij de zaak langsgaan, is dat een optie? Lees n.l. niet of het online of in de zaak zelf gekocht.lartlet schreef:Enkele jaren geleden bij KS Design uit Haarlem diverse Kussens voor onze banken buiten besteld.
Toen Uitstekend gemaakt en goed materiaal.
In februari jl offerte gevraagd voor nabestelling van 2 zitkussens, offerte gekregen en besteld met een aanbetaling van 50% zoals telefonisch afgesproken met Arno Kemper.
Daarna geen contact meer mogelijk met deze persoon. Zijn 023 nummer geeft info toon en zijn 06 werkt wel zelfs zijn whattsapp doet het maar helaas hij laat verder niets van zich horen, ook de aanbetaling wordt niet retour gezonden.
Hij blokt gewoon de mensen die navraag komen doen waar de levering blijft.
je hoort dit soort praktijken wel meer maar je verwacht zelf niet zo behandeld te worden, na een goede ervaring. Helaas ook wij zijn waarschijnlijk de dupe van minder leuke praktijken.
Re: Loungekussen besteld gedeelte betaald , geen levering
Het is hetzelfde bedrijf als enige jaren geleden, telefonisch contact gehad en nagevraagd welke kussens wij enkele jaren geleden hebben gekocht. Hij wist precies wat er besteld was in 2010. Ik kreeg van hem nog een ander e-mailadres omdat het e-mailadres wat u opschrijft en op de site staat, mijn reactie niet doorgaf en kreeg [email protected] van hem. Via dit e-mailadres is ook de offerte aan mij doorgegeven.
Inmiddels kvk bekeken, staat dat het bedrijf is verwijderd uit het Handelsregister. Heeft het dan zin om langs het pand te gaan?? Het is nl voor ons een aardig stukje rijden.
Heb met hem zowel telefonisch als via internet contact gehad.
mvgmr
Lartlet
Inmiddels kvk bekeken, staat dat het bedrijf is verwijderd uit het Handelsregister. Heeft het dan zin om langs het pand te gaan?? Het is nl voor ons een aardig stukje rijden.
Heb met hem zowel telefonisch als via internet contact gehad.
mvgmr
Lartlet
Re: Loungekussen besteld gedeelte betaald , geen levering
@lartlet, als u een adres hebt, gebruik Google Street eens om te kijken of het nog wel een bedrijf is. Nu het KvK ook verdwenen is ga ik twijfelen, maar heb geen idee hoe u dan de levering nog zou kunnen binnen krijgen. Of geld. U zou ook, als hij uw nummer boycot, met een andere telefoon kunnen bellen, zodat hij niet kan zien wie er belt!
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 23 jun 2015 14:30
Re: Loungekussen besteld gedeelte betaald , geen levering
Goedendag, bij ons hetzelfde geval.
Bij ons thuis heel netjes en beleefd, maar zodra hij de aanbetaling binnen heeft, 700,- EURO!!, is de beste man onvindbaar. Hij heeft na veel mailtjes en voicemails nog een keer gereageerd met een brief dat er een vertraging omdat zijn vader en moeder zijn overleden. Misschien is dit waar, maar dan nog kan je iets laten horen.
Echter na wat onderzoek uitgevonden waar hij zijn stof zou moeten hebben besteld. Deze partij heeft aangegeven dat er niets door hem is besteld en dat ze hem zelf ook nog sporadisch zien. Zij krijgen ook nog geld van hem en als hij stof komt halen, moet hij contact betalen.
Ze vertelden mij ook dat dit al minimaal twee jaar aan de gang is en er meerdere mensen naar hem op zoek zijn. Vorig jaar schijnt hij ook een groot bedrijf te hebben opgelicht voor een groot geldbedrag. Dus mensen, ga niet in zee met dit bedrijf want hij is niet te vertrouwen.
Wij hebben hem vandaag ook al 28 x gebeld maar na 9 keer is zijn telefoon continue in gesprek. We blijven hem de hele dag bellen, en morgen ook, en overmorgen ook totdat ik mijn 700,- euro terug heb. het schijnt zo te zijn dat hij nog wel zo nu en dan op zijn bedrijfje in Haarlem is, dus wellicht kan SBS6 eens gaan kijken met het programma opgelicht.
Bij ons thuis heel netjes en beleefd, maar zodra hij de aanbetaling binnen heeft, 700,- EURO!!, is de beste man onvindbaar. Hij heeft na veel mailtjes en voicemails nog een keer gereageerd met een brief dat er een vertraging omdat zijn vader en moeder zijn overleden. Misschien is dit waar, maar dan nog kan je iets laten horen.
Echter na wat onderzoek uitgevonden waar hij zijn stof zou moeten hebben besteld. Deze partij heeft aangegeven dat er niets door hem is besteld en dat ze hem zelf ook nog sporadisch zien. Zij krijgen ook nog geld van hem en als hij stof komt halen, moet hij contact betalen.
Ze vertelden mij ook dat dit al minimaal twee jaar aan de gang is en er meerdere mensen naar hem op zoek zijn. Vorig jaar schijnt hij ook een groot bedrijf te hebben opgelicht voor een groot geldbedrag. Dus mensen, ga niet in zee met dit bedrijf want hij is niet te vertrouwen.
Wij hebben hem vandaag ook al 28 x gebeld maar na 9 keer is zijn telefoon continue in gesprek. We blijven hem de hele dag bellen, en morgen ook, en overmorgen ook totdat ik mijn 700,- euro terug heb. het schijnt zo te zijn dat hij nog wel zo nu en dan op zijn bedrijfje in Haarlem is, dus wellicht kan SBS6 eens gaan kijken met het programma opgelicht.
Re: Loungekussen besteld gedeelte betaald , geen levering
Goedenavond,
Hij heeft op 5 juni jl contact opgenomen, dit alleen maar omdat er op Facebook een negatieve reactie staat, wilde alleen maar weten of wij hiervoor verantwoordlijk waren. Hij kon alleen maar schelden en gaf aan dat de kussens klaar zijn, hij ze alleen niet aan ons wil leveren omdat hij ons deze niet meer gunt en ook de aanbetaling niet terug wilde betalen. Hij zegt dat zijn schade groter is dan onze aanbetaling. Hij gaf aan dat wij beter een andere telefoon en computer konden kopen omdat hij "iets" met onze apparatuur zou doen. Hij heeft binnen 5 'minuten met 3 verschillende telefoonnummers gebeld en bleef maar zeggen dat wij niet goed wijs waren en dronken enz, enz. Hij gaf aan al onze gegevens te hebben en ons zo zou kunnen vinden. Het is daarna stil gebleven. Het is zeer frustrerend allemaal.
Hij heeft op 5 juni jl contact opgenomen, dit alleen maar omdat er op Facebook een negatieve reactie staat, wilde alleen maar weten of wij hiervoor verantwoordlijk waren. Hij kon alleen maar schelden en gaf aan dat de kussens klaar zijn, hij ze alleen niet aan ons wil leveren omdat hij ons deze niet meer gunt en ook de aanbetaling niet terug wilde betalen. Hij zegt dat zijn schade groter is dan onze aanbetaling. Hij gaf aan dat wij beter een andere telefoon en computer konden kopen omdat hij "iets" met onze apparatuur zou doen. Hij heeft binnen 5 'minuten met 3 verschillende telefoonnummers gebeld en bleef maar zeggen dat wij niet goed wijs waren en dronken enz, enz. Hij gaf aan al onze gegevens te hebben en ons zo zou kunnen vinden. Het is daarna stil gebleven. Het is zeer frustrerend allemaal.
Re: Loungekussen besteld gedeelte betaald , geen levering
Beste Allemaal,
Wij hebben ook dezelfde ervaring met Arno Kemper. Hij heeft een paar jaar geleden goed werk afgeleverd en wij hebben vervolgens bijna een jaar geleden een vervolg opdracht gegeven. Daarna de helft aanbetaald en mooie stof aangeleverd. Vervolgens is hij van de aardbodem verdwenen. Af en toe stuurde hij nog een excuus email maar hij reageert al maanden niet meer. Zie een voobeeld van een reactie van april 2015 hier beneden.
Deze heer Kemper begint een bepaald patroon te laten zien wat snel gestopt dient te worden. Daarnaast zouden wij heel graag onze stof en geld terug willen hebben.
[i]Beste mevr ********,
Mijn excuses dat het allemaal zo lang duurde maar ik lag weer eens in het ziekenhuis , maargoed van af heden ben ik er weer voorlopig.
Ik heb aan de hand van de mail de kleur Sunbrella toegepast ( Sunbrella Natte Heather Tuscan ) en deze op de offerte vermeld ( bijgevoegd )
Voor een akkoord een 50% aanbetaling ovv. offertenr 2094 zodra deze is ontvangen mail ik een bevestiging van opdracht en bestellen wij de materialen.
met vriendelijke groet,
Arno Kemper / KS Interieur[/i]
Wij hebben ook dezelfde ervaring met Arno Kemper. Hij heeft een paar jaar geleden goed werk afgeleverd en wij hebben vervolgens bijna een jaar geleden een vervolg opdracht gegeven. Daarna de helft aanbetaald en mooie stof aangeleverd. Vervolgens is hij van de aardbodem verdwenen. Af en toe stuurde hij nog een excuus email maar hij reageert al maanden niet meer. Zie een voobeeld van een reactie van april 2015 hier beneden.
Deze heer Kemper begint een bepaald patroon te laten zien wat snel gestopt dient te worden. Daarnaast zouden wij heel graag onze stof en geld terug willen hebben.
[i]Beste mevr ********,
Mijn excuses dat het allemaal zo lang duurde maar ik lag weer eens in het ziekenhuis , maargoed van af heden ben ik er weer voorlopig.
Ik heb aan de hand van de mail de kleur Sunbrella toegepast ( Sunbrella Natte Heather Tuscan ) en deze op de offerte vermeld ( bijgevoegd )
Voor een akkoord een 50% aanbetaling ovv. offertenr 2094 zodra deze is ontvangen mail ik een bevestiging van opdracht en bestellen wij de materialen.
met vriendelijke groet,
Arno Kemper / KS Interieur[/i]
Re: Loungekussen besteld gedeelte betaald , geen levering
Ja , voor jullie ook weer zo'n vervelende ervaring.
Het is inderdaad een terugkerend patroon van hem helaas.
Hij er waarschijnlijk op rekent dat het om niet zulke grote bedragen gaat, zodat de mensen hier geen recht-zaak van maken.
Het probleem is dat hij nogal vervelende reacties geeft, en bij ons een vorm in zijn communicatie gebruikt die een beetje dreigend overkomt.
Het is inderdaad een terugkerend patroon van hem helaas.
Hij er waarschijnlijk op rekent dat het om niet zulke grote bedragen gaat, zodat de mensen hier geen recht-zaak van maken.
Het probleem is dat hij nogal vervelende reacties geeft, en bij ons een vorm in zijn communicatie gebruikt die een beetje dreigend overkomt.