LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Albert heijn musical actie

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
ckrotter

Albert heijn musical actie

Ongelezen bericht door ckrotter »

Vandaag hadden wij eindelijk onze Albert Heijn spaarkaart voor het 2e kaartje gratis vol deze netjes ingeleverd bij AH en daar krijg je dan een voucher voor je ticket,
Met die voucher ga je naar een speciale pagina en kun je voor 4 voorstellingen boeken.
Wij wilden graag boeken voor "Moeder ik wil naar de revue" op de site gekeken 4e rangs kaartjes kosten normaal 54 euro en nu dus 27 euro. Als je dan de kaartjes gaat bestellen gaat dat als volgt:
2 Tickets x € 27,00 = € 54,00
2 x servicekosten x € 6,20 = € 12,40
2 Systeem Fee x € 1,50 = € 3,00
Ticketdirect e-ticket : € 1,80

Totaal mag je dus even € 71,20 aftikken

gewoon even € 15,40 boven op de prijs. :(

De lol was er toen al weer van af, kort samen gevat Albert Heijn en Beatrixtheater zorgen er voor dat we bij dit soort acties het theater maar overslaan.

En ik vind zo wie zo dat de grote musical theaters mensen met valse beloftes naar het theater lokken.
Grote namen op de de posters en als je dan komt speelt er een understudy, en als je die theater prijzen dan ziet is niet normaal, Ik snap best dat dit soort producties veel geld kosten, maar als ik die ticket prijzen zie, dat is echt niet normaal. Plus dat ze het slim aan pakken door het in 1 theater te doen ze geen vervoer's en opbouw kosten hebben, en geen dagen dat ze niet kunnen spelen 3 keer kassa dus, die wij als bezoekers maar blijven vullen.

Maanden lang zitten de zalen vol met mensen die het er toch voor neer tellen.
Op deze manier is het voor ons niet leuk meer.
Ik denk dat wij maar weer een filmpje gaan huren, dat is tenminste nog betaalbaar :shock:

sjohie

Re: Albert heijn musical actie

Ongelezen bericht door sjohie »

ckrotter schreef:Vandaag hadden wij eindelijk onze Albert Heijn spaarkaart voor het 2e kaartje gratis vol deze netjes ingeleverd bij AH en daar krijg je dan een voucher voor je ticket,
Met die voucher ga je naar een speciale pagina en kun je voor 4 voorstellingen boeken.
Wij wilden graag boeken voor "Moeder ik wil naar de revue" op de site gekeken 4e rangs kaartjes kosten normaal 54 euro en nu dus 27 euro. Als je dan de kaartjes gaat bestellen gaat dat als volgt:
2 Tickets x € 27,00 = € 54,00
2 x servicekosten x € 6,20 = € 12,40
2 Systeem Fee x € 1,50 = € 3,00
Ticketdirect e-ticket : € 1,80

Totaal mag je dus even € 71,20 aftikken

gewoon even € 15,40 boven op de prijs. :(

De lol was er toen al weer van af, kort samen gevat Albert Heijn en Beatrixtheater zorgen er voor dat we bij dit soort acties het theater maar overslaan.

En ik vind zo wie zo dat de grote musical theaters mensen met valse beloftes naar het theater lokken.
Grote namen op de de posters en als je dan komt speelt er een understudy, en als je die theater prijzen dan ziet is niet normaal, Ik snap best dat dit soort producties veel geld kosten, maar als ik die ticket prijzen zie, dat is echt niet normaal. Plus dat ze het slim aan pakken door het in 1 theater te doen ze geen vervoer's en opbouw kosten hebben, en geen dagen dat ze niet kunnen spelen 3 keer kassa dus, die wij als bezoekers maar blijven vullen.

Ik denk dat wij maar weer een filmpje gaan huren, dat is tenminste nog betaalbaar :shock:
Tsja, je krijgt volgens mij wat ze beloven, het 2e kaartje gratis. En in de voorwaarden van de actie, te vinden op de site van AH, staat duidelijk Prijzen van de te reserveren kaarten zijn afhankelijk van de gekozen rang, datum en voorstelling en zijn exclusief reserverings- en bespreekkosten en eventuele overige toeslagen. Ook voor de gratis kaarten dienen reserverings- en bespreekkosten en eventuele andere toeslagen te worden betaald.

En dat zijn kosten die je altijd betaald bovenop de losse theater-, maar ook concertkaarten, dat bedenken ze niet speciaal voor deze actie ofzo. Of die extra kosten gevraagd zouden moeten (mogen) worden bovenop de toch niet malse ticketkosten is een andere discussie, maar niet eentje waar AH veel in te zeggen heeft, of uniek voor dit geval is.

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

ckrotter schreef:En ik vind zo wie zo dat de grote musical theaters mensen met valse beloftes naar het theater lokken.

Tsja, als je het geld er niet voor (over) hebt, moet je er gewoon niet heen gaan. Ik snap je punt niet zo. Ja, theater is duur, maar wat denk je wat het allemaal kost?

De actie van AH is duidelijk en eerlijk en doet precies wat ze beloven: een tweede kaartje gratis geven. Weinig reden tot klagen, zou ik zeggen.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

ckrotter schreef:Maanden lang zitten de zalen vol met mensen die het er toch voor neer tellen.
Of de zalen zitten maandenlang vol met mensen die op deze manier tóch naar het theater kunnen, omdat 54 euro per kaartje ook voor hen te duur is. Dan zorgt deze actie dus juist wél voor volle zalen, of niet dan?
Dan kun je er inderdaad beter niet heen gaan. De pret is toch al bedorven. Zowel voor jullie zelf, als voor degenen die jullie teleurgestelde gezichten zullen zien.
Of je koopt er eentje bij de kringloop, kost het meestal rond de euro. Kun je er nog een keertje extra naar kijken. Glaasje wijn of biertje erbij, stukje kaas of een bak chips, wat wil je nog meer? Maar ook nieuw kosten films niet zo duur meer, eind vorig jaar heb ik de DVD Yentl gekocht voor iets van 6 euro of zo bij Blokker. Niets mis mee.

mh73

Ongelezen bericht door mh73 »

Zonder korting was je dus 123,40 kwijt geweest. Lijkt me toch een leuke besparing met die kortingsactie.

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

Overigens vind ik een avond theater vergelijken met een film op de eigen bank, wel wat stoeptegels met perziken vergelijken. Een film huren is natuurlijk altijd goedkoper, en finaal iets anders dan een toneelstuk met professionele acteurs etc. Zo'n kostenvergelijking zal nooit in het voordeel van een theater uit kunnen vallen.

Dirkie

Ongelezen bericht door Dirkie »

ckrotter schreef:...... En ik vind zo wie zo dat de grote musical theaters mensen met valse beloftes naar het theater lokken.
Grote namen op de de posters en als je dan komt speelt er een understudy ....
Ik zou even gaan zoeken op het verschil tussen een understudy en een alternate.....

tenormin

Ongelezen bericht door tenormin »

ckrotter schreef:
Grote namen op de de posters en als je dan komt speelt er een understudy.
Een alternate is er toch meestal bij Musicals? Die spelen heus niet 7 avonden per week hoor. Net als b.v. Hazes de Musical: daar was de alternate Hadewych Minis. Als ik Chantal Janzen had willen zien was dat een gok geweest. Niet dat ik geweest ben, maar als voorbeeld. Dat kan je beter naar de cinema gaan: dan weet je zeker dat de juiste personen op het witte doek ronddartelen.

Mucha

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

Gesloten