LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ziggo) Slechte verbinding en monteur zou tussen 5 en 10 kome
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 27 mei 2015 22:07
Ziggo) Slechte verbinding en monteur zou tussen 5 en 10 kome
Ziggo Verbinding (zeer slecht) al een jaar lang
Gebeld naar de klantenservice dat mijn verbinding niet goed is en gevraagd voor een nieuw modem , word er meteen geadviseerd om het nieuwe pakket te nemen waarbij je een nieuw modem telefoon en decoder opnieuw krijgt (NIET DUS) heb alleen een decoder gekregen .
2 weken verder technische afdeling gebeld nu blijkt het voor mijn modem niet in orde te zijn .
"We sturen een monteur tussen 17:00 en 22:00 uur " (modem staat in de kinderkamer) vond het niet fijn dat ze laat wilden komen (het is nu 22:18 en ze zijn er nog niet) ze komen niet meer ook denk ik
Mvg Mark v E
Gebeld naar de klantenservice dat mijn verbinding niet goed is en gevraagd voor een nieuw modem , word er meteen geadviseerd om het nieuwe pakket te nemen waarbij je een nieuw modem telefoon en decoder opnieuw krijgt (NIET DUS) heb alleen een decoder gekregen .
2 weken verder technische afdeling gebeld nu blijkt het voor mijn modem niet in orde te zijn .
"We sturen een monteur tussen 17:00 en 22:00 uur " (modem staat in de kinderkamer) vond het niet fijn dat ze laat wilden komen (het is nu 22:18 en ze zijn er nog niet) ze komen niet meer ook denk ik
Mvg Mark v E
-
- Berichten: 527
- Lid geworden op: 05 aug 2013 01:18
Re: Ziggo) Slechte verbinding en monteur zou tussen 5 en 10 kome
Heeft Ziggo dat modem in je kinderlkamer gezet? Het lijkt mij sterk dat je AOP daar ook zit.
Waarom spreek je geen andere dag af als het tijdstip je niet uitkomt?
Waarom spreek je geen andere dag af als het tijdstip je niet uitkomt?
Re: Ziggo) Slechte verbinding en monteur zou tussen 5 en 10 kome
Lijkt me inderdaad wel erg ver weg, zou de signaalwaarden op het modem wel eens willen zien.Heeft Ziggo dat modem in je kinderlkamer gezet? Het lijkt mij sterk dat je AOP daar ook zit.
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 27 mei 2015 22:07
Re: Ziggo) Slechte verbinding en monteur zou tussen 5 en 10 kome
Aansluiting van de tv en telefoon zitten daar ook
En er kon volgende week pas iemand komen , dus ik zei doe maar tussen 17:00 en 22:00
Maar er is niemand geweest .
En hier nog een reply op me mail:
Beste meneer/mevrouw ,
Bij ons n het systeem is te zien dat er reeds contact is geweest met ons en dat je een afspraak hebt gemaakt voor een monteur.
Nog een vraag?
Wij staan online dag en nacht voor je klaar met handige oplossingen op maat en slimme stappenplannen voor bijvoorbeeld installaties.
Daarna nog een vraag? Of bel je liever? Bekijk onze contactgegevens en openingstijden.
Fijne dag,
Medewerker Klantenservice
En er kon volgende week pas iemand komen , dus ik zei doe maar tussen 17:00 en 22:00
Maar er is niemand geweest .
En hier nog een reply op me mail:
Beste meneer/mevrouw ,
Bij ons n het systeem is te zien dat er reeds contact is geweest met ons en dat je een afspraak hebt gemaakt voor een monteur.
Nog een vraag?
Wij staan online dag en nacht voor je klaar met handige oplossingen op maat en slimme stappenplannen voor bijvoorbeeld installaties.
Daarna nog een vraag? Of bel je liever? Bekijk onze contactgegevens en openingstijden.
Fijne dag,
Medewerker Klantenservice
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 27 mei 2015 22:07
Re: Ziggo) Slechte verbinding en monteur zou tussen 5 en 10 kome
Waar kan ik dat vinden ????bprosman schreef:Lijkt me inderdaad wel erg ver weg, zou de signaalwaarden op het modem wel eens willen zien.Heeft Ziggo dat modem in je kinderlkamer gezet? Het lijkt mij sterk dat je AOP daar ook zit.
Startup Procedure
Acquired Downstream Status Completed
Upstream Ranging Status Completed
Docsis DHCP Status Completed
Docsis TFTP Status Completed
Docsis TOD Status Completed
Security Status Enabled / BPI+
Downstream Bonded Channels
Channel Lock Status Modulation Frequency Power SNR Microreflections
1 Locked QAM256 186000000 Hz -3.1 dBmV 40.8 dB -36 dBc
2 Locked QAM256 178000000 Hz -2.4 dBmV 35.4 dB -0 dBc
3 Locked QAM256 194000000 Hz -3.5 dBmV 40.3 dB -35 dBc
4 Locked QAM256 202000000 Hz -4.1 dBmV 40.3 dB -34 dBc
5 Locked QAM256 210000000 Hz -3.2 dBmV 40.4 dB -35 dBc
6 Locked QAM256 218000000 Hz -3.6 dBmV 39.9 dB -35 dBc
7 Locked QAM256 226000000 Hz -3.9 dBmV 34.3 dB -0 dBc
8 Locked QAM256 234000000 Hz -4.5 dBmV 40.1 dB -35 dBc
Correctables Uncorrectables
210448 109060
Upstream Bonded Channels
Channel Lock Status US Channel Type Symbol Rate Frequency Power
1 Locked ATDMA 5120 Ksym/sec 58800000 Hz 45.5 dBmV
2 Locked ATDMA 5120 Ksym/sec 52000000 Hz 45.0 dBmV
3 Locked ATDMA 5120 Ksym/sec 44500000 Hz 43.7 dBmV
4 Locked ATDMA 5120 Ksym/sec 36000000 Hz 43.2 dBmV
Re: Ziggo) Slechte verbinding en monteur zou tussen 5 en 10 kome
Precies op die plek, bij "power", En zoals ik het hier lees, zijn die waarden wel goed. Daar kan je ook meer technische info vinden trouwens.mastermark1983 schreef:Waar kan ik dat vinden ????bprosman schreef:Lijkt me inderdaad wel erg ver weg, zou de signaalwaarden op het modem wel eens willen zien.Heeft Ziggo dat modem in je kinderlkamer gezet? Het lijkt mij sterk dat je AOP daar ook zit.
Startup Procedure
Acquired Downstream Status Completed
Upstream Ranging Status Completed
Docsis DHCP Status Completed
Docsis TFTP Status Completed
Docsis TOD Status Completed
Security Status Enabled / BPI+
Downstream Bonded Channels
Channel Lock Status Modulation Frequency Power SNR Microreflections
1 Locked QAM256 186000000 Hz -3.1 dBmV 40.8 dB -36 dBc
2 Locked QAM256 178000000 Hz -2.4 dBmV 35.4 dB -0 dBc
3 Locked QAM256 194000000 Hz -3.5 dBmV 40.3 dB -35 dBc
4 Locked QAM256 202000000 Hz -4.1 dBmV 40.3 dB -34 dBc
5 Locked QAM256 210000000 Hz -3.2 dBmV 40.4 dB -35 dBc
6 Locked QAM256 218000000 Hz -3.6 dBmV 39.9 dB -35 dBc
7 Locked QAM256 226000000 Hz -3.9 dBmV 34.3 dB -0 dBc
8 Locked QAM256 234000000 Hz -4.5 dBmV 40.1 dB -35 dBc
Correctables Uncorrectables
210448 109060
Upstream Bonded Channels
Channel Lock Status US Channel Type Symbol Rate Frequency Power
1 Locked ATDMA 5120 Ksym/sec 58800000 Hz 45.5 dBmV
2 Locked ATDMA 5120 Ksym/sec 52000000 Hz 45.0 dBmV
3 Locked ATDMA 5120 Ksym/sec 44500000 Hz 43.7 dBmV
4 Locked ATDMA 5120 Ksym/sec 36000000 Hz 43.2 dBmV
Als er dan toch problemen zijn, is vaak een slechte kabel of connector, een slecht afgemonteerd AOP (kastje van Ziggo aan de muur), of een versterker die niet helemaal goed meer is.
-
- Berichten: 527
- Lid geworden op: 05 aug 2013 01:18
Re: Ziggo) Slechte verbinding en monteur zou tussen 5 en 10 kome
Dan heb jij daar toch zelf voor gekozen? Bovendien heb jij of 1 van de vorige bewoners van een kamer die daar duidelijk niet voor bedoeld was een kinderkamer gemaakt. Is het dan de schuld van Ziggo dat ze juist in die kamer moeten zijn?mastermark1983 schreef:Aansluiting van de tv en telefoon zitten daar ook
En er kon volgende week pas iemand komen , dus ik zei doe maar tussen 17:00 en 22:00
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 27 mei 2015 22:07
Re: Ziggo) Slechte verbinding en monteur zou tussen 5 en 10 kome
Het is een oudere woning , gewoon een voorkamer (het is aan de voorkant van het huis )
misschien hadden ze er een reden voor
Maar er is nog steeds geen monteur geweest
En de klantenservice word je ook niet vrolijk van
misschien hadden ze er een reden voor
Maar er is nog steeds geen monteur geweest
En de klantenservice word je ook niet vrolijk van
Re: Ziggo) Slechte verbinding en monteur zou tussen 5 en 10 kome
FB , Twitter al je klacht neer gezet? Ben het wel met je eens dat het niet netjes is dat de monteur niet gekomen is.
Re: Ziggo) Slechte verbinding en monteur zou tussen 5 en 10 kome
De klantenservice zit er om klanten te helpen, amusement leveren ze er niet bij, zijn monteurs s,avonds op pad??????mastermark1983 schreef:Het is een oudere woning , gewoon een voorkamer (het is aan de voorkant van het huis )
misschien hadden ze er een reden voor
Maar er is nog steeds geen monteur geweest
En de klantenservice word je ook niet vrolijk van
Re: Ziggo) Slechte verbinding en monteur zou tussen 5 en 10 kome
Har06 schreef: zijn monteurs s,avonds op pad??????
Ja Har, ook bij mij is er eens een monteur in de avond geweest, zou gek zijn als dat niet kan. Dan moet je steeds vrij nemen.
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 27 mei 2015 22:07
Re: Ziggo) Slechte verbinding en monteur zou tussen 5 en 10 kome
En dan tijdsblokken van 5 uur dat is niet te doen met een druk gezinsleven
Ik werk zelf bij een installatie bedrijf daar werken ze gewoon met blokken van 2 uur en kan gewoon klanten van te voren bellen bij ziggo doen ze dat niet
Ik werk zelf bij een installatie bedrijf daar werken ze gewoon met blokken van 2 uur en kan gewoon klanten van te voren bellen bij ziggo doen ze dat niet
Re: Ziggo) Slechte verbinding en monteur zou tussen 5 en 10 kome
Tenzij jullie ook >3 miljoen klanten bedienen in heel Nederland, is dat geen vergelijking die je zo even kan maken.mastermark1983 schreef:En dan tijdsblokken van 5 uur dat is niet te doen met een druk gezinsleven
Ik werk zelf bij een installatie bedrijf daar werken ze gewoon met blokken van 2 uur en kan gewoon klanten van te voren bellen bij ziggo doen ze dat niet
Re: Ziggo) Slechte verbinding en monteur zou tussen 5 en 10 kome
@Sjohie,
Vind stream 2 en 7 nogal uit de toon vallen (0dB microreflections) , voor zover ik weet Mogen die niet hoger zijn dan -25dB. Ergens (letterlijk) een "kink in de kabel" ?, of een rotte, gecorrodeerde connector ?
Vind het aantal "uncorrectables" ook wel wat hoog, ik weet niet hoe lang het modem aan staat, deze staat bij mij op 14 na 20 dagen.
Vind stream 2 en 7 nogal uit de toon vallen (0dB microreflections) , voor zover ik weet Mogen die niet hoger zijn dan -25dB. Ergens (letterlijk) een "kink in de kabel" ?, of een rotte, gecorrodeerde connector ?
Vind het aantal "uncorrectables" ook wel wat hoog, ik weet niet hoe lang het modem aan staat, deze staat bij mij op 14 na 20 dagen.