Beste mensen,
Ik heb afgelopen maand op de 24ste mijn vodafone abbonement opgezegd.
mijnheer aan de lijn liet mij weten dat hij de opzegging door zou voeren. Ik heb echter geen bevestigingsmail ontvangen. Naief als ik ben ging ik er vanuit dat het allemaal in het systeem stond en ik over een maand verlost zou zijn van vodafone.
Nu, een maand later bleek dus dat er geen opzegging in het systeem stond. Dat ik hun aanbod voor korting heb afgewezen stond er blijkbaar wel in? Uiteindelijk heb ik mijn verlies genomen en nogmaals aangegeven dat ik mijn nummer op wil zeggen en hierbij nadrukkelijk gevraagd naar een bevestigingsmail, deze zou ik binnen 30 min ontvangen. 2 uur later nog steeds niets dus ik bel nogmaals met vodafone, mijn gegevens nagelopen en alles klopte. Uiteindelijk na heen en weer verbinden wordt mij verteld dat vodafone problemen heeft met hun servers?? en dat ze geen bevestigingsmail kunnen sturen. Mijnheer stelde mij wel gerust door te zeggen dat ik in het systeem stond en het daarom wel goed zou komen...
Welke actie zou ik in een dergelijke geval kunnen ondernemen?
Mvg,
K Kaya
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ervaringen met vodafone
Ervaringen met vodafone
Laatst gewijzigd door Radar op 29 mei 2015 14:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Topictitel aangepast
Reden: Topictitel aangepast
-
Re: Ervaringen met vodafone
m0nkz schreef:Beste mensen,
mijnheer aan de lijn liet mij weten dat hij de opzegging door zou voeren. Ik heb echter geen bevestigingsmail ontvangen. Naief als ik ben ging ik er vanuit dat het allemaal in het systeem stond en ik over een maand verlost zou zijn van vodafone.
Nu, een maand later bleek dus dat er geen opzegging in het systeem stond. Dat ik hun aanbod voor korting heb afgewezen stond er blijkbaar wel in? Uiteindelijk heb ik mijn verlies genomen en nogmaals aangegeven dat ik mijn nummer op wil zeggen en hierbij nadrukkelijk gevraagd naar een bevestigingsmail, deze zou ik binnen 30 min ontvangen. 2 uur later nog steeds niets dus ik bel nogmaals met vodafone, mijn gegevens nagelopen en alles klopte. Uiteindelijk na heen en weer verbinden wordt mij verteld dat vodafone problemen heeft met hun servers?? en dat ze geen bevestigingsmail kunnen sturen. Mijnheer stelde mij wel gerust door te zeggen dat ik in het systeem stond en het daarom wel goed zou komen...
Mvg,
K Kaya
Vragen om een schriftelijke bevestiging?
Kan je ze niet zelf een bevestigingsmail sturen?m0nkz schreef:Beste mensen,
Mvg,
K Kaya
Je zegt dan dat je n.a.v. jullie telefoongesprek e.e.a. per mail wilt bevestigen omdat het vorige keer niet goed is gegaan.
Voor je het weet zit je nog een maand aan ze vast.
Aangetekende brief sturen met ontvangstbevestiging, bewaren in een dossier en de bank alle betalingen/afboekingen laten blokkeren.m0nkz schreef:Welke actie zou ik in een dergelijke geval kunnen ondernemen?
Verder van jouw kant niet meer communiceren en elke benadering van hun kant van medewerker tot incasso gewoon strikt en alleen beantwoorden met (digitale) kopieën van bovengenoemde documentatie zonder bijgevoegd commentaar.
Sla wel alles op zodat je altijd aan kan tonen steeds gereageerd te hebben.
Dan is iedere verdere actie van hen, (aanmaning, incasso , deurwaarder , etc) hun eigen tijd en geldverlies.