LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hollands Nieuwe ongevraagd van alles

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
BenteLief

Hollands Nieuwe ongevraagd van alles

Ongelezen bericht door BenteLief »

Verleden jaar nieuw sim only abonnement HN aangevraagd, tot dan toe tot tevredenheid.
Nu jaar later is ongevraagd mijn abonnement : verlengd, zijn de tarieven gewijzigd en is onaangekondigd een meer dan dubbelvoudig bedrag van mijn rekening geincasseerd.
Bij iedere provider welke ik tot nu toe 'versleten' heb ben ik er ten alle tijde op geattendeerd dat mijn abonnement verlopen zou, zodat ik de gelegenheid van te voren had te verlengen met evt.toestel, over te stappen of wat dan ook. Netjes, zo hoort het ook vind ik.
Hollands Nieuwe werkt dus kennelijk niet zo.
Ik wil daar melding van maken dan wel met ze in discussie hierover maar ik krijg ze telefonisch niet te pakken, via Social Media ook niet. Vind dit ongepast dan wel a-sociaal.
Heb getracht mijn abonnement aan te passen mede omdat er melding gemaakt wordt van een korting bij een iets uitgebreider abonnement. In feite betaal ik dan zelfs minder voor een uitgebreider abo.
In je persoonlijke omgeving blijkt dan later dat die zogenaamde korting helemaal niet wordt toegepast.

Vraag me af, of dit nu eigenlijk gewoon allemaal zomaar kan zonder een klant ook maar ergens van in kennis te stellen. Ik ben echt werkelijk nergens over bericht, op geen enkele wijze.
En ik krijg pas over twee weken inzage in de factuur!

Falco Yellow

Re: Hollands Nieuwe ongevraagd van alles

Ongelezen bericht door Falco Yellow »

Het abonnement loopt gewoon door, maar na de afgesproken looptijd vervallen alle kortingen en betaal je het volle tarief. (is bij sommige providers heel gewoon)
Verlengen mogen ze niet.
Na de afgesproken looptijd mag je als consument met een maand opzegtermijn opzeggen en naar een andere provider gaan.

Bij HollandsNieuwe gaan ze voor de korte termijn winst. Door nu het dubbele te incasseren ben je meteen geattendeerd dat je op zoek moet naar een nieuwe provider. Bij een identiek (of lager) tarief was je als klant vast langer gebleven ;)
Als je nu een nieuwe provider zoekt ben je eind Juli van ze af!

Gesloten