LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hollandsnieuwe: echt 100% controle over je belkosten?

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
paulhooney

Hollandsnieuwe: echt 100% controle over je belkosten?

Ongelezen bericht door paulhooney »

Stelling: Hollandsnieuwe misleidt door te stellen dat de consument bewust 100% controle heeft over de kosten.

Mijn uitleg:

1. De facturen in mijnhollandsnieuwe verschijnen pas 2 weken na incasso. Hierdoor is niet direct in te zien wat je verbruikt hebt aan wat
2. De facturen in mijnhollandsnieuwe komen qua bedragen niet overeen met de incasso's. Zeker met meerdere aansluitingen is het geen doen om iets te controleren.
3. De incasso's komen niet overeen met welk nummer dan ook op de facturen. Dit komt doordat ze niet zelf incasseren, maar via Stichting Adyen.
4. De app geeft geen actuele stand van zaken.

Ik krijg al meerdere maanden foutieve nota's, en kom er na ze goed te bestuderen achter, dat Hollandsnieuwe fouten maakt. Echter loop je vervolgens tegen de, inmiddels beruchte, muur van Hollandsnieuwe.

Ik zoek medestanders om een vuist te maken tegen deze misleidende praktijken. Ik zou willen dat Hollandsnieuwe eerlijk is, en zegt dat het graag geld wil verdienen, op een slinkse manier.
Bijlagen
Schermafbeelding 2015-06-05 om 23.29.27.png
Schermafbeelding 2015-06-05 om 23.29.27.png (40.41 KiB) 3086 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?

prem

Re: Hollandsnieuwe: echt 100% controle over je belkosten?

Ongelezen bericht door prem »

Wat moeten we nou met dat factuurtje van je?

haljamar

Ongelezen bericht door haljamar »

prem schreef:Wat moeten we nou met dat factuurtje van je?
Vodafone leren fatsoenlijk met hun klanten om te gaan !

prem

Je kunt hier toch niks uit afleiden? Tja goedkoop blijft duurkoop. Banken, schoenen, kleding, het gaat meestal op.

haljamar

Ongelezen bericht door haljamar »

prem schreef:Je kunt hier toch niks uit afleiden? Tja goedkoop blijft duurkoop. Banken, schoenen, kleding, het gaat meestal op.
Vodafone belazert zijn klanten op alle manieren that's the question.

prem

Een vraag dus nog steeds?

paulhooney

Ongelezen bericht door paulhooney »

@prem: Sorry, ik was misschien niet helemaal duidelijk in mijn verhaal. Ik heb duidelijk willen maken dat ik vanaf dag 1 nauwlettend de belkosten heb willen monitoren (van mijn zoon), maar dat dit op geen enkele manier kan. De info in de hollandsnieuwe app en mijnhollandsnieuwe zijn onvolledig en onjuist. Wanneer ik hollansdnieuwe hierover benader kunnen ze alleen maar aangeven: je tegoed is op.

Als ik mijn nota's bestudeer, dan zit ik iedere maand binnen m'n bundel. En dat heb ik in de bijlage willen aantonen.

Gesloten