Ja ik weet het ik ben gewaarschuwd en er zijn meer waarschuwingen op deze site maar ik wil nogmaals waarschuwen, niet in zee gaan met Qube Parking.
Na een aanbieding van groupon ook gebruik gemaakt van Qube Parking wat geen succes was. Alles netjes betaald maar als je dan contact met ze opneemt waar te parkeren geen gehoor.
Ja je komt door een keuzemenu en daarmee stopt het.
Heb er een klacht neergelegd maar ben er bang voor dat er een reactie op komt
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Qube Parking / P7 schiphol
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 03 jun 2015 11:33
Re: Qube Parking / P7 schiphol
Qube parking is leuk zolang het goed gaat , maar eigenlijk is het gewoon een baggerbedrijf.
Enkele voorbeelden: ik had gereserveerd en deze aangepast : komen ze een uur te laat, moet je eerst bellen tegen een enorm fors tarief van 80 ct p minuut. Zijn ze het vergeten door te geven op kantoor en lopen op elkaar te schelden. Op zich geen ramp, maar wel slordig als je vlucht vervroegd is.
Bij terugkomst regelmatig geen mogelijkheid ze te bereiken ( a 80 ct p minuut ), wat extra kosten met zich meebrengt. Ze bellen soms wel terug. Eenmaal het excuus: ik zat op de wc.\
Niet meer weten waar je auto staat was in het begin , maar dat beschouwde ik als opstartproblemen.
Toen : vrienden van mij kwamen terug uit Portugal en kregen QUBE totaal niet te pakken. hebben zeker een paar tientjes uitgegeven met bellen. Uiteindelijk na een uur nog niet gelukt. Toen maar taxi genomen, weer een aantal tientjes. QUBE reageerde met ; we hebben geen oproep ontvangen hoor . dat het in de telefpoon bij uitgaande calls stond boeide ze niet. klachten hebben geen enkele reactie opgeleverd, extra kosten dik 100 euro.
Ik krijg een dag vantevoren een mail dat mijn reservering niet kan doorgaan. Oorzaak: staking op vliegveld Rome ( komen daar echt zo veel mensen vandaan die bij Qube reserveren ??? ) en dus geen plek. Het geld zou teruggestort worden. dat ik op het laatste moment een extra dure parkeerplek moest vinden omdat op schiphol veel al vol stond was natuurlijk mijn probleem......
Geld na 4 weken nog steeds niet terug, 3 mails gestuurd, zelfs geëist dat ze zouden reageren, niets, nada.
Ik beschouw dit dus als [ongefundeerde bewering verwijderd] en overweeg aangifte te doen
denk dat dit "bedrijf " zo snel mogelijk dicht moet.
Daarbij zijn erg veel klachten over dit soort bedrijven.Denk dat alleen de originele mogelijkheden van Schiphol zelf en de parkings van Schiphol betrouwbaar zijn. Wel wat duurder maar je auto wordt niet gebruikt, beschadigd, en je word niet opgelicht.
Enkele voorbeelden: ik had gereserveerd en deze aangepast : komen ze een uur te laat, moet je eerst bellen tegen een enorm fors tarief van 80 ct p minuut. Zijn ze het vergeten door te geven op kantoor en lopen op elkaar te schelden. Op zich geen ramp, maar wel slordig als je vlucht vervroegd is.
Bij terugkomst regelmatig geen mogelijkheid ze te bereiken ( a 80 ct p minuut ), wat extra kosten met zich meebrengt. Ze bellen soms wel terug. Eenmaal het excuus: ik zat op de wc.\
Niet meer weten waar je auto staat was in het begin , maar dat beschouwde ik als opstartproblemen.
Toen : vrienden van mij kwamen terug uit Portugal en kregen QUBE totaal niet te pakken. hebben zeker een paar tientjes uitgegeven met bellen. Uiteindelijk na een uur nog niet gelukt. Toen maar taxi genomen, weer een aantal tientjes. QUBE reageerde met ; we hebben geen oproep ontvangen hoor . dat het in de telefpoon bij uitgaande calls stond boeide ze niet. klachten hebben geen enkele reactie opgeleverd, extra kosten dik 100 euro.
Ik krijg een dag vantevoren een mail dat mijn reservering niet kan doorgaan. Oorzaak: staking op vliegveld Rome ( komen daar echt zo veel mensen vandaan die bij Qube reserveren ??? ) en dus geen plek. Het geld zou teruggestort worden. dat ik op het laatste moment een extra dure parkeerplek moest vinden omdat op schiphol veel al vol stond was natuurlijk mijn probleem......
Geld na 4 weken nog steeds niet terug, 3 mails gestuurd, zelfs geëist dat ze zouden reageren, niets, nada.
Ik beschouw dit dus als [ongefundeerde bewering verwijderd] en overweeg aangifte te doen
denk dat dit "bedrijf " zo snel mogelijk dicht moet.
Daarbij zijn erg veel klachten over dit soort bedrijven.Denk dat alleen de originele mogelijkheden van Schiphol zelf en de parkings van Schiphol betrouwbaar zijn. Wel wat duurder maar je auto wordt niet gebruikt, beschadigd, en je word niet opgelicht.
Laatst gewijzigd door Radar op 03 jun 2015 11:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde beweringen verwijderd
Reden: Ongefundeerde beweringen verwijderd
Re: Qube Parking / P7 schiphol
Vanavond op TV (08-06-2015).
'Auto's Schiphol-klanten misbruikt'
De Schiphol-parkeerdiensten Qube Valet en P7-zelfparkeren gebruiken auto’s van nietsvermoedende klanten voor privéritten, zo stelt het tv-programma Groeten van MAX vanavond (NPO 1, 20.30 uur).
Bron: De Telegraaf
'Auto's Schiphol-klanten misbruikt'
De Schiphol-parkeerdiensten Qube Valet en P7-zelfparkeren gebruiken auto’s van nietsvermoedende klanten voor privéritten, zo stelt het tv-programma Groeten van MAX vanavond (NPO 1, 20.30 uur).
Bron: De Telegraaf
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 09 jun 2015 00:05
Re: Qube Parking / P7 schiphol
hallo,
ook ik via een internet aanbieding gereageerd op een parkeerplaats bij qube parking schiphol. Zou een dag van te voren een instructie mail krijgen. Op 1 mei zouden wij gaan vliegen, op 30 april dus geen mail gekregen, dezelfde avond al een mail gestuurd. op 1 mei nog niks en ook geen antwoord op de mail. Toen kreeg ik het wel een beetje benauwd, aan het bellen gegaan, steeds wordt de lijn gewoon verbroken, heel veel gebeld/gemaild en steeds niks. op een gegeven moment iemand aan de lijn, die een erg vaag verhaal had over een overval op het kantoor, en dat ik een mail gekregen moest hebben met daarin de mededeling dat alle parkeerplaatsen gecanceld waren. En nu dan vroeg ik, zijn er andere parkeerplaatsen, antwoord nee en mijn geld dan, ja moet je maar terugvragen. Het was inmiddels al middag en wij zouden s avonds vliegen. Toen naar schiphol gebeld met de vraag waar ik het beste kon parkeren, geen probleem zeiden ze daar p3 en als die vol is p4 of p5. Gelukkig dat was een geruststelling, het zou alleen wel wat duurder worden.
Na de vakantie geen geld terug, geen antwoord op mijn mails, dus weer maar gaan bellen/mailen.
Gewoon geen reactie terug, en al er dan al opgenomen werd, werd na mijn verhaal de verbinding gewoon verbroken...............schandalig... en geen geld terug dus..... aanpakken die handel want je kunt nog gewoon een parkeerplaats vastleggen.
gr. petra
ook ik via een internet aanbieding gereageerd op een parkeerplaats bij qube parking schiphol. Zou een dag van te voren een instructie mail krijgen. Op 1 mei zouden wij gaan vliegen, op 30 april dus geen mail gekregen, dezelfde avond al een mail gestuurd. op 1 mei nog niks en ook geen antwoord op de mail. Toen kreeg ik het wel een beetje benauwd, aan het bellen gegaan, steeds wordt de lijn gewoon verbroken, heel veel gebeld/gemaild en steeds niks. op een gegeven moment iemand aan de lijn, die een erg vaag verhaal had over een overval op het kantoor, en dat ik een mail gekregen moest hebben met daarin de mededeling dat alle parkeerplaatsen gecanceld waren. En nu dan vroeg ik, zijn er andere parkeerplaatsen, antwoord nee en mijn geld dan, ja moet je maar terugvragen. Het was inmiddels al middag en wij zouden s avonds vliegen. Toen naar schiphol gebeld met de vraag waar ik het beste kon parkeren, geen probleem zeiden ze daar p3 en als die vol is p4 of p5. Gelukkig dat was een geruststelling, het zou alleen wel wat duurder worden.
Na de vakantie geen geld terug, geen antwoord op mijn mails, dus weer maar gaan bellen/mailen.
Gewoon geen reactie terug, en al er dan al opgenomen werd, werd na mijn verhaal de verbinding gewoon verbroken...............schandalig... en geen geld terug dus..... aanpakken die handel want je kunt nog gewoon een parkeerplaats vastleggen.
gr. petra
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 21 jun 2015 21:57
Re: Qube Parking / P7 schiphol
Ook ik moet bekennen dat ik ben opgelicht door dit bedrijf!
Ik heb in januari van dit jaar met GroepDeals op een aanbieding ingegaan om 14 dagen bij dit bedrijf tegen korting te parkeren. Ik kwam alleen 8 dagen te kort die ik bij dit bedrijf heb bij geboekt voor 68 euro.
In februari besloot GroepDeal zich terug te trekken om kwaliteitsreden. De mail dit ik van Qube/P7 kreeg was van dit alles niets waar en dat de deal gewoon door kon gaan.
1 week voor vetrek had ik nog niets van ze gehoord (ook nog niet de 14 dagen betaald, alleen voor de 8 extra dagen)
Na een aantal mails te hebben gestuurd heb ik 1 dag dag voor vertrek gebeld maar er werd niet opgenomen.
Ik heb toen besloten bij een andere parkeerbedrijf ( schiphol) de 21 dagen te boeken.
Toch nog nog 1 poging gedaan om Qube/P7 te bellen. tot mijn verbazing kreeg ik ze aan de lijn en waren heel begrip vol...ik zou die dag terug gebeld worden en alles zou worden geregeld.
Ik ben nu al weer 2 weken terug en je raad het wel ...nog steeds niet terug gebeld door dit bedrijf.
Het verbaas mij dat dit bedrijf nog kan blijven bestaan en dat er relatief weinig media aandacht is geweest. (tenzij dit is gebeurt tijdens mijn vakantie.)
Ik hoop dat er meer aandacht aan gegeven gaat worden, zodat niet meer mensen hun geld kwijt raken of schade aan hun auto krijgen door de dit bedrijf.
Het is allemaal heel herkenbaar als ik alle andere reactie lees op het forum....we worden allemaal opgelicht! op dezelfde wijze.
groet Willem
Ik heb in januari van dit jaar met GroepDeals op een aanbieding ingegaan om 14 dagen bij dit bedrijf tegen korting te parkeren. Ik kwam alleen 8 dagen te kort die ik bij dit bedrijf heb bij geboekt voor 68 euro.
In februari besloot GroepDeal zich terug te trekken om kwaliteitsreden. De mail dit ik van Qube/P7 kreeg was van dit alles niets waar en dat de deal gewoon door kon gaan.
1 week voor vetrek had ik nog niets van ze gehoord (ook nog niet de 14 dagen betaald, alleen voor de 8 extra dagen)
Na een aantal mails te hebben gestuurd heb ik 1 dag dag voor vertrek gebeld maar er werd niet opgenomen.
Ik heb toen besloten bij een andere parkeerbedrijf ( schiphol) de 21 dagen te boeken.
Toch nog nog 1 poging gedaan om Qube/P7 te bellen. tot mijn verbazing kreeg ik ze aan de lijn en waren heel begrip vol...ik zou die dag terug gebeld worden en alles zou worden geregeld.
Ik ben nu al weer 2 weken terug en je raad het wel ...nog steeds niet terug gebeld door dit bedrijf.
Het verbaas mij dat dit bedrijf nog kan blijven bestaan en dat er relatief weinig media aandacht is geweest. (tenzij dit is gebeurt tijdens mijn vakantie.)
Ik hoop dat er meer aandacht aan gegeven gaat worden, zodat niet meer mensen hun geld kwijt raken of schade aan hun auto krijgen door de dit bedrijf.
Het is allemaal heel herkenbaar als ik alle andere reactie lees op het forum....we worden allemaal opgelicht! op dezelfde wijze.
groet Willem