LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Qube Parking wederom bezig met onheuse praktijken

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
bex.peter

Qube Parking wederom bezig met onheuse praktijken

Ongelezen bericht door bex.peter »

Ik hoop dat de negatieve berichtgeving over Qube Parking een definitieve nekslag is voor [ongefundeerde bewering verwijderd] [persoonsgegevens verwijderd], eigenaar van vele bedrijfjes die zich met zogenaamde parkeerpraktijken bij Schiphol bezighoudt.
Vorige jaar werden wij via Groupon "gelokt" naar een prachtige parkeerplek, die achteraf niet eens van Qube Parking was. Deze was echter "vol" en het werd een slecht onderhouden terrein met allerlei rotzooi her en der. Bij terugkomst was mijn auto beschadigd en [persoonsgegevens verwijderd] zou de schade vergoeden want ik mocht van hem deze schde niet zelf verhalen op de eigenaar van de auto die de schade veroorzaakt had. Deze stond naast mijn auto en de lak ervan zat duidelijk op mijn auto.
Rekening opgestuurd naar [persoonsgegevens verwijderd] en deze werd natuurlijk niet betaald. Toen ik een negatieve review hierover plaatste werd er gedreigd met als het er afgehaald wordt zal de rekening overgemaakt worden.
Via de telefoon ook zeer onvriendelijke medewerkers en [persoonsgegevens verwijderd] krijg je nooit te spreken want die wordt netjes door zijn personeel afgeschermd.
Deze [persoonsgegevens verwijderd] heeft allerlei bedrijfjes op zijn naam staan, maar krijgt telkens de kans om [ongefundeerde beweringen verwijderd].
Als je een parking niet vertrouwd, vraag dan de naam van de eigenaar en als het [persoonsgegevens verwijderd] is parkeer daar dan niet of doe geen andere zaken met hem.
In Nederland kan zo iemand telkens weer opnieuw beginnen en dergelijke praktijken er op na houden.
Groupon wist ook van voornoemde situatie en hebben niets ondernomen, ondanks de toezegging dat wél te doen. Zij hebben nu (pas) het zaken doen met [persoonsgegevens verwijderd] beeindigd. Jammer, want dat had veel eerder moeten gebeuren.
Laatst gewijzigd door Radar op 09 jun 2015 10:54, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde bewering verwijderd, persoonsgegevens verwijderd

kokka

Re: Qube Parking wederom bezig met onheuse praktijken

Ongelezen bericht door kokka »

ik begrijp sowieso niet dat je de sleutels van je auto afgeeft aan een vreemde, alleen maar om een paar tientjes te besparen.

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Wat kokka zegt...

Voor 109,50 Euro kan je je auto in bijvoorbeeld vakantiemaand augustus 2 weken op P3 parkeren. Qube parking is duurder (http://qubeparking.nl/tarieven/).

SnoepDropje

Ongelezen bericht door SnoepDropje »

kokka schreef:ik begrijp sowieso niet dat je de sleutels van je auto afgeeft aan een vreemde, alleen maar om een paar tientjes te besparen.
Soms kun je niet anders.
Wij hadden vorig jaar van ons reisbureau een week parkeren gratis gekregen en de twedee week bijgekocht. Ik had vooraf geïnformeerd en we zouden de sleutel zelf meenemen op vakantie. Komen we daar in alle vroegte in het donker na lang zoeken. Moest je ter plaatse wel de sleutel inleveren. Het zag er betrouwbaar uit en we kregen een formulier mee met de kilometerstand en dergelijke. Maar we hadden geen keus(geen tijd om iets anders te zoeken) dus toch maar gedaan. Ik had wel van te voren het bedrijf gegoogeld en zag er goed uit. Alleen ze hadden twee locaties 1 met en 1 zonder sleutel afgeven. Het reisbureau had dus foutieve informatie gegeven.

Is goed gegaan gelukkig. Echter doen wij dat dus nooit meer.

kokka

Ongelezen bericht door kokka »

Je hebt altijd keus. Je kan er altijd voor kiezen om door te rijden naar P3 (lang parkeren) en daar dan de kosten maar van te slikken.
ik zou nooit....echt helemaal nooit de sleutels van mijn auto afgeven aan een onbekende.

Gesloten