LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Slechte service Otto
-
- Berichten: 22
- Lid geworden op: 08 dec 2014 16:06
Slechte service Otto
Mijn moeder had een zithoek besteld bij de Otto.
Dat was een huwelijkscadeau voor mijn zus en hij zou daar worden geleverd.
Hij zou bezorgt worden op 13-04-2015.
Mijn zus die dag vrij genomen en zit te wachten.
De bank kwam niet, de was iets fout gegaan bij het magazijn werd er gezegt.
Op 15-04-2015 werd hij gebracht, zonder de schroeven.
Gelijk opgebeld en de schroeven werden meteen besteld heb hiervan een bevestiging gehad.
Al wat kwam geen schroeven.
Belt mijn zwager op om de zithoek op te halen (Was huwelijkscadeau van mij aan hun) werd er verteld dat de schroeven nog niet waren besteld terwijl ik een bevestiging in huis heb.
De bank zou worden opgehaald op 01-05-2015 maar dit is niet gebeurt.
Bel ik op of de schroeven alsnog geleverd kunnen worden gisteren (15-05-2015). Dan hoeft de bank niet te worden opgebeld.
Wordt mij verteld dat ik het artikelnummer van de schroeven moet doorgeven.
Conclusie ze zijn nog steeds niet besteld.
In het boekje zou dat moeten staan, maar dat is niet zo.
Je wordt hier van het kastje naar de muur gestuurd.
Ik vind dit een hele slechte service van de Otto.
Dat was een huwelijkscadeau voor mijn zus en hij zou daar worden geleverd.
Hij zou bezorgt worden op 13-04-2015.
Mijn zus die dag vrij genomen en zit te wachten.
De bank kwam niet, de was iets fout gegaan bij het magazijn werd er gezegt.
Op 15-04-2015 werd hij gebracht, zonder de schroeven.
Gelijk opgebeld en de schroeven werden meteen besteld heb hiervan een bevestiging gehad.
Al wat kwam geen schroeven.
Belt mijn zwager op om de zithoek op te halen (Was huwelijkscadeau van mij aan hun) werd er verteld dat de schroeven nog niet waren besteld terwijl ik een bevestiging in huis heb.
De bank zou worden opgehaald op 01-05-2015 maar dit is niet gebeurt.
Bel ik op of de schroeven alsnog geleverd kunnen worden gisteren (15-05-2015). Dan hoeft de bank niet te worden opgebeld.
Wordt mij verteld dat ik het artikelnummer van de schroeven moet doorgeven.
Conclusie ze zijn nog steeds niet besteld.
In het boekje zou dat moeten staan, maar dat is niet zo.
Je wordt hier van het kastje naar de muur gestuurd.
Ik vind dit een hele slechte service van de Otto.
Re: Slechte service Otto
Mijn excuses, maar vertellen dat Otto slechte service levert is ongeveer hetzelfde als vertellen, dat je nat kunt worden als het regent. Zo'n 10 jaar geleden wilde ik nog wel eens wat bij hun bestellen, maar ze waren werkelijk niet in staat één bestelling zonder problemen te leveren.
-
- Berichten: 22
- Lid geworden op: 08 dec 2014 16:06
Re: Slechte service Otto
Vandaag werd ik opgebeld dat de bank zou worden opgehaald ???????
Ik had de schroeven besteld en dat duurt 2 tot 4 weken.
Ze weten echt niet wat ze doen bij otto.
Een hele slechte service, eens maar nooit meer.
Ik had de schroeven besteld en dat duurt 2 tot 4 weken.
Ze weten echt niet wat ze doen bij otto.
Een hele slechte service, eens maar nooit meer.
-
- Berichten: 22
- Lid geworden op: 08 dec 2014 16:06
Re: Slechte service Otto
Vandaag weer geen schroeven gehad.
Er stond een wagen voor de deur om de bank op te halen.
Zijn ze soms dom bij de otto.
Ze verdienen een ijskoude douche.
Er stond een wagen voor de deur om de bank op te halen.
Zijn ze soms dom bij de otto.
Ze verdienen een ijskoude douche.
Re: Slechte service Otto
Was für ein scheiss unternehmen, wachte jetzt schon 3 Wochen auf Bestellung. Bestellung scheint verschwunden, aber bei otto fühlt mann sich nicht verantwortlich, warum auch die haben das geld ja schon. Mein rat nie bei otto bestellen. Hat man Probleme mit Otto wird man einfach nicht geholfen .Man nehmt sich nicht einmal die mühe, um zu schauen wo das problem liegt oder die Bestellung bleibt. Geld weg und kein product.
Re: Slechte service Otto
Otto in gebreke stellen en geld terugeisen.chiajoe schreef:Was für ein scheiss unternehmen, wachte jetzt schon 3 Wochen auf Bestellung. Bestellung scheint verschwunden, aber bei otto fühlt mann sich nicht verantwortlich, warum auch die haben das geld ja schon. Mein rat nie bei otto bestellen. Hat man Probleme mit Otto wird man einfach nicht geholfen .Man nehmt sich nicht einmal die mühe, um zu schauen wo das problem liegt oder die Bestellung bleibt. Geld weg und kein product.
Re: Slechte service Otto
Heb al geprobeerd om geld terug te eisen, maar zeggen dat ik geld kan terug krijgen als ik de product weer terug stuur (de product die ik nooit ontvangen heb) . Ik werd helemaal gek van de service van hun (als je dat service kan noemen).
Re: Slechte service Otto
Naar juridisch loket gaan en anders rechtsbijstand inschakelen.chiajoe schreef:Heb al geprobeerd om geld terug te eisen, maar zeggen dat ik geld kan terug krijgen als ik de product weer terug stuur (de product die ik nooit ontvangen heb) . Ik werd helemaal gek van de service van hun (als je dat service kan noemen).
Re: Slechte service Otto
Geachte lezer,
met grote verwondering aanschouw ik uw mail.
Alhoewel het nu blijkt dat er bij OTTO een grote te kortkoming is aan service en professionaliteit
Eerst bestel ik 2 pannen en krijg er maar 1.
Vervolgens in de nalevering van de 2e pan, blijkt deze incompleet.
De kwaliteit laat te wensen over en ik retourneer ze.
Na +\- 2 weken informeer ik naar de status, waarbij vermeld wordt dat deze afhandeling
4 weken gaat duren.
Na meer dan 4 weken informeer ik wederom en word nu als onbetrouwbaar object gekenmerkt.
In de mail wordt een verklaring formulier gevraagd in te vullen, welke er niet bij zit.
Tevens de postverzending ticket er bij te leveren. Zo waar bewaard en gevonden! Deze is te vinden
in de attachments. Alsof ik wist dat OTTO weer de fout in zou gaan.
Nu zou dit weer weken gaan duren ter afhandeling? Zoals uit de bon blijkt, heb ik deze
de 17e juli reeds verstuurd.
Als OTTO zou ik mij schamen voor de gehele prodcedure of is dit de procedure van OTTO?
Bewaar de vele excuses, want deze irriteren, omdat OTTO het niet meent.
Correspondentie met OTTO over 2 Stoneline pannen
met grote verwondering aanschouw ik uw mail.
Alhoewel het nu blijkt dat er bij OTTO een grote te kortkoming is aan service en professionaliteit
Eerst bestel ik 2 pannen en krijg er maar 1.
Vervolgens in de nalevering van de 2e pan, blijkt deze incompleet.
De kwaliteit laat te wensen over en ik retourneer ze.
Na +\- 2 weken informeer ik naar de status, waarbij vermeld wordt dat deze afhandeling
4 weken gaat duren.
Na meer dan 4 weken informeer ik wederom en word nu als onbetrouwbaar object gekenmerkt.
In de mail wordt een verklaring formulier gevraagd in te vullen, welke er niet bij zit.
Tevens de postverzending ticket er bij te leveren. Zo waar bewaard en gevonden! Deze is te vinden
in de attachments. Alsof ik wist dat OTTO weer de fout in zou gaan.
Nu zou dit weer weken gaan duren ter afhandeling? Zoals uit de bon blijkt, heb ik deze
de 17e juli reeds verstuurd.
Als OTTO zou ik mij schamen voor de gehele prodcedure of is dit de procedure van OTTO?
Bewaar de vele excuses, want deze irriteren, omdat OTTO het niet meent.
Correspondentie met OTTO over 2 Stoneline pannen