LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] TomTom kaarten alleen gratis voor nieuwe klanten

Andere onderwerpen over auto en vervoer
EmilioS

TomTom kaarten alleen gratis voor nieuwe klanten

Ongelezen bericht door EmilioS »

Geheel oneerlijk:
Heb je een iets oudere TomTom, moet je elk jaar 45 € betalen voor kaartupdate.
Heb je een wat nieuwere (en vaak ook nog goedkopere) TomTom, krijg je levenslang gratis kaartupdates !

Dat kan toch niet normaal en rechtvaardig worden gevonden ?

berndv

Re: TomTom kaarten alleen gratis voor nieuwe klanten

Ongelezen bericht door berndv »

EmilioS schreef:Geheel oneerlijk:
Heb je een wat nieuwere (en vaak ook nog goedkopere) TomTom, krijg je levenslang gratis kaartupdates !

En toen u de TomTom kocht was het niet bekend dat er kosten aan verbonden waren?

eleven

Ongelezen bericht door eleven »

Wat bedoel je met een iets oudere TomTom?
Heb je nog een met een SD kaartje of ingebouwd geheugen?

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Wat is er oneerlijk aan? Het zou veel oneerlijker zijn als mensen nu een nieuwe TomTom kopen omdat de updates gratis zijn, en vervolgens doet TomTom dat ook voor oudere apparaten. Dan gaan mensen weer klagen dat ze genaaid zijn door een nieuwe TomTom te kopen terwijl dat niet nodig was.

Nu is het perfect duidelijk wat de voorwaarden zijn. Transparanter kan je het niet hebben.

Teunbosseman
Contacteer:

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

Voor 99,- heb je een gloednieuwe West EU met alle toeters en bellen als rijstrookinfo, IQ routes etc etc
Zet je oude TT op Marktplaats, 40 a 50 euri moet nog wel te vangen zijn voor diegene welke via een omweg kan updaten.

Ben je voor tientje of 5 a 6 weer voorzien van nieuwste TT.

bprosman

Ongelezen bericht door bprosman »

voor diegene welke via een omweg kan updaten.
Als je een beetje handig bent en zoekt heb je zowiezo " gratis" updates.

Teunbosseman
Contacteer:

bprosman schreef:
voor diegene welke via een omweg kan updaten.
Als je een beetje handig bent en zoekt heb je zowiezo " gratis" updates.

Niet iedereen bezit die "handigheid" :wink:

wieder

Ongelezen bericht door wieder »

Via GoogleMaps/Navigator op je foon kom je er ook. Grrrrrrrrrrrratis

Teunbosseman
Contacteer:

wieder schreef:Via GoogleMaps/Navigator op je foon kom je er ook. Grrrrrrrrrrrratis

Euh, dit is het kastje waar TS over spreekt, geen smartphone.
En googlemaps / navigator werkt niet zonder mobiel internet of je moet offline gebruiken maar dan kun je net zo goed de papieren kaart gebruiken

benchan

Ongelezen bericht door benchan »

Toen ik mijn TT VIA135 kocht werd er geadverteerd met de tekst "GRATIS LIFETIME MAPUPDATES".

Kort daarna werd geadverteerd met:
De TomTom Via 135 M heeft een groot 5 inch breedbeeldscherm zodat alle navigatie-instructies goed zichtbaar zijn. De TomTom wordt geleverd met een "LIFETIME ABONNEMENT" op de TomTom-kaartupdateservice zodat je altijd rondrijdt met het nieuwste kaartmateriaal

En voor dit "LIFETIME ABONNEMENT" moet je dus jaarlijks minimaal 45 harde euro's neertellen.
Schandalig.
:evil:

aarie25

Ongelezen bericht door aarie25 »

benchan schreef:Toen ik mijn TT VIA135 kocht werd er geadverteerd met de tekst "GRATIS LIFETIME MAPUPDATES".

De TomTom Via 135 M heeft een groot 5 inch breedbeeldscherm zodat alle navigatie-instructies goed zichtbaar zijn. De TomTom wordt geleverd met een "LIFETIME ABONNEMENT" op de TomTom-kaartupdateservice zodat je altijd rondrijdt met het nieuwste kaartmateriaal

En voor dit "LIFETIME ABONNEMENT" moet je dus jaarlijks minimaal 45 harde euro's neertellen.
Schandalig.
ik heb de tt via 130 met gratis lifetime maps.
die kan ik gratis installeren, je moet je alleen wel even registeren.
werkt bij mij als een zonnetje.
had hiervoor een oudere type zonder updates, en ik heb extra een nieuwe gekocht voor de gratis kaarten. maar dat heb ik er wel voor over

prem

Ongelezen bericht door prem »

Wees blij, mijn jaarlijkse dvd kost me rond de 150 euro.

mh73

Ongelezen bericht door mh73 »

Ik heb geen TomTom, en ik kom overal waar ik wezen moet. Al is mijn man wel aan het zeuren dat ik er eentje op mijn bedrijf moet aanschaffen, zodat hij die kan gebruiken...

Als ik het probleem van TS lees, zou ik een nieuwe kopen. Gezien de prijzen heb je dat er met een paar jaar uit.

Dirkie

Ongelezen bericht door Dirkie »

mh73 schreef:Ik heb geen TomTom, en ik kom overal waar ik wezen moet. Al is mijn man wel aan het zeuren dat ik er eentje op mijn bedrijf moet aanschaffen, zodat hij die kan gebruiken...

Als ik het probleem van TS lees, zou ik een nieuwe kopen. Gezien de prijzen heb je dat er met een paar jaar uit.
Volgens mij heeft je man ook geen Tom Tom nodig. Hij heeft jouw toch ...... :mrgreen:

Slobberbone

Ongelezen bericht door Slobberbone »

benchan schreef:Toen ik mijn TT VIA135 kocht werd er geadverteerd met de tekst "GRATIS LIFETIME MAPUPDATES".

Schandalig.

Klopt dat wel , want heb hier ook de Via 135 en zit er gewoon op de lifetime updates wel ff registreren.

aarie25

hij dacht zeker dat je alleen de tomtom aan de computer moets aansluiten, niet goed gelezen dat je eerst moet registeren. want anders doet hij niets

benchan

Ongelezen bericht door benchan »

Huh, wil niet veel zeggen maar mijn via135 is geregistreerd. Ik heb vorige week nog geupdated, en zie geen straatnaam die vorig jaar bijgekomen is. Hoe zit dat nou???. Als iemand recent nog updates binnengehaald heeft, kan je zien of je bijv. straatnaam = Loefbeek in de gemeente Diemen kan vinden??

aarie25

benchan schreef:Huh, wil niet veel zeggen maar mijn via135 is geregistreerd. Ik heb vorige week nog geupdated, en zie geen straatnaam die vorig jaar bijgekomen is. Hoe zit dat nou???. Als iemand recent nog updates binnengehaald heeft, kan je zien of je bijv. straatnaam = Loefbeek in de gemeente Diemen kan vinden??
bij mijn via 130 geeft hij de straat wel aan, maar geeft aan dat hij geen nummers kan vinden.

Gesloten