LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gsm reparatie centrum bergen op zoom

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
niekv

Gsm reparatie centrum bergen op zoom

Ongelezen bericht door niekv »

Een maand geleden het scherm van mijn Xperia Z1 laten maken voor €139,- en me een extra dik scherm voor €10,- aan laten smeren (want op dit scherm konden geen krassen komen).

Echter zat er na 2 weken al een kras op m'n scherm, en sinds eergisteren reageert m'n scherm links boven nergens meer op.

Op de bon staat 3 maanden garantie op de reparatie, dus ik meteen terug naar gsm reparatie centrum in Bergen op Zoom.

Blijkt dit niet onder garantie te vallen want het is duidelijk dat de telefoon het niet meer doet omdat hij gevallen is (Wat? Hij is helemaal niet gevallen, ik heb er niets geks mee gedaan).

Als ik hem wil laten maken kost het mij gewoon weer die €139,- die ik een maand geleden ook al heb betaald.

De manier hoe ik werd geholpen toen ik een maand geleden met mijn kapotte scherm aankwam in de winkel geef ik een 8, prima geholpen en duidelijke uitleg (met leugens blijkt achteraf).

Garantie behandeling: een 0, terwijl dat hij zijn verhaal deed over het "vallen" van de telefoon bleef hij keurig met z'n rug naar me toe zitten, terwijl hij een telefoon aan het maken was.

Wees gewaarschuwd voor deze winkel.

prem

Re: Gsm reparatie centrum bergen op zoom

Ongelezen bericht door prem »

Zou het kunnen zijn dat je wat onvoorzichtig bent met je telefoon? Er moet al een scherm vervangen worden ( is mij nog nooit overkomen), en nu weer een? Een kras op een scherm kan toch moeilijk onder garantie vallen. Ik kan toch ook niet terug gaan met mijn auto na een maand, ow ik heb een kras op mijn deur?!

niekv

Ongelezen bericht door niekv »

Er is mij de eerste keer verteld dat het vaak voorkomt bij deze tel ivm ander soort scherm omdat hij waterdicht is.

crazyme

Ongelezen bericht door crazyme »

niekv schreef:Er is mij de eerste keer verteld dat het vaak voorkomt bij deze tel ivm ander soort scherm omdat hij waterdicht is.
Omdat hij waterdicht is valt hij vaker ? :lol:

Markark

Ongelezen bericht door Markark »

Je moet hem ook in het water laten vallen. Als je hem op de vloer laat vallen dankomen er inderdaad krassen op.

Gesloten