LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] JOEPIE!! Vandaag DIERENDAG
Re: JOEPIE!! Vandaag DIERENDAG
Ik ga zo meteel met mijn 2 honden naar de Soesterduinen en vanavond krijgen ze wat lekkers, net als mijn katten.
Honden lekker vlees, katten lekkere vis.
En verder is het voor mijn beestjes eigenlijk iedere dag dierendag met wandelingen, goed voer en borstelbeurten. Maar vandaag doen we het nog even extra.
Honden lekker vlees, katten lekkere vis.
En verder is het voor mijn beestjes eigenlijk iedere dag dierendag met wandelingen, goed voer en borstelbeurten. Maar vandaag doen we het nog even extra.
Nou, sorry hoor. Ik heb absoluut niks tegen beesten, maar laten we even realistisch doen, het zijn géén mensen maar het lijkt of ze door hun baasjes wél zo behandeld worden.
Heel vaak heb ik het idee dat kinderen minder goed behandeld worden dan de beesten.
"een extra visje of stuk vlees" doe toch even normaal zeg!!
Heel vaak heb ik het idee dat kinderen minder goed behandeld worden dan de beesten.
"een extra visje of stuk vlees" doe toch even normaal zeg!!
ik ben van 1973 maar die van hierboven moet zich eigen na laten kijken, als je mensen beter leert kennen ga steeds meer van dieren houden
Van dieren krijg je onvoorwaardelijke liefde van mensen niet
Van dieren krijg je inderdaad onvoorwaardelijke liefde. Van mensen ook , gebeurt dat niet dan zegt dat waarschijnlijk meer iets over jou.Van dieren krijg je onvoorwaardelijke liefde van mensen niet
Ziekelijk geest heb jij.ik ben van 1973 maar die van hierboven moet zich eigen na laten kijken, als je mensen beter leert kennen ga steeds meer van dieren houden
Geloof dat jij even langs de psych moet, freak!