LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Schoenmaker wil schoenen niet geven ivm geen bewijsje
-
- Berichten: 1258
- Lid geworden op: 20 jan 2011 12:30
Re: Schoenmaker wil schoenen niet geven ivm geen bewijsje
Maar dat bonnetje is dus kwijt . Als die schoenmaker nou nog eens een sms-je stuurt naar de eigenaar (of hij belt even), dat de schoenen klaar zijn terwijl jij in de winkel staat , kan er toch weinig twijfel meer zijn.
Of denkt die schoenmaker soms dat je die telefoon gestolen hebt , en dat je nu ook weer schoenen probeert te stelen op deze manier :S
Of denkt die schoenmaker soms dat je die telefoon gestolen hebt , en dat je nu ook weer schoenen probeert te stelen op deze manier :S
Re: Schoenmaker wil schoenen niet geven ivm geen bewijsje
Vrijdag 5 juni heb ik op dit forum uitgebreid een bericht getikt dat ik weer de winkel ben uitgezet en extra info gegeven wat er allemaal gebeurd is, blijkt dat het nu opeens is verdwenen!? Doe ik iets verkeerd?
Re: Schoenmaker wil schoenen niet geven ivm geen bewijsje
als dat de gang van zaken was dan zou ik aangifte doen van diefstal. Als hij het op de spits wil drijven kan zo iemand het van mij krijgen ook...Ervan uitgaande dat je jezelf wel fatsoenlijk hebt opgesteld...wil soms ook wel eens fout gaan waardoor zo`n actie ineens terecht wordt, en los komt de staan van de oorspronkelijke discussie.
Re: Schoenmaker wil schoenen niet geven ivm geen bewijsje
Geen idee? Heb je wel op bevestig geklikt?wbe schreef:Vrijdag 5 juni heb ik op dit forum uitgebreid een bericht getikt dat ik weer de winkel ben uitgezet en extra info gegeven wat er allemaal gebeurd is, blijkt dat het nu opeens is verdwenen!? Doe ik iets verkeerd?
-
- Berichten: 12013
- Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30
Re: Schoenmaker wil schoenen niet geven ivm geen bewijsje
Volgens mij doe je niks verkeerd hoor , ik had je bericht gelezen en zag dus ook dat het weer verwijderd was. Hoe is de situatie nu? Zolangzamerhand heb je nu toch wel je schoenen meegekregen, mag ik hopen?wbe schreef:Vrijdag 5 juni heb ik op dit forum uitgebreid een bericht getikt dat ik weer de winkel ben uitgezet en extra info gegeven wat er allemaal gebeurd is, blijkt dat het nu opeens is verdwenen!? Doe ik iets verkeerd?
En anders zou ikzelf nu echt een ongelooflijke scène gaan trappen
Re: Schoenmaker wil schoenen niet geven ivm geen bewijsje
Het stond er wel op, want ik heb het verhaal wel gelezenMoneyman schreef:Geen idee? Heb je wel op bevestig geklikt?wbe schreef:Vrijdag 5 juni heb ik op dit forum uitgebreid een bericht getikt dat ik weer de winkel ben uitgezet en extra info gegeven wat er allemaal gebeurd is, blijkt dat het nu opeens is verdwenen!? Doe ik iets verkeerd?
Re: Schoenmaker wil schoenen niet geven ivm geen bewijsje
Ik ben ook wel benieuwd of de schoenen weer bij de eigenaar terecht zijn gekomen.
Daarnaast krijg ik ook de indruk dat die man stug aan zijn regels vasthoudt. Terwijl er genoeg bewijzen zijn. Als ik met het ophalen van afgedrukte foto's bij de kruidvat het bewijsje kwijt ben, kan ik ze alsnog meekrijgen. Zij lossen dit op door je een foto te laten tonen waar je zelf op staat. en je legitimatie erbij. Als bewijs dat ze van jou zijn.
Daarnaast krijg ik ook de indruk dat die man stug aan zijn regels vasthoudt. Terwijl er genoeg bewijzen zijn. Als ik met het ophalen van afgedrukte foto's bij de kruidvat het bewijsje kwijt ben, kan ik ze alsnog meekrijgen. Zij lossen dit op door je een foto te laten tonen waar je zelf op staat. en je legitimatie erbij. Als bewijs dat ze van jou zijn.
Re: Schoenmaker wil schoenen niet geven ivm geen bewijsje
Zie hier de brief aan mijn schoenmaker:
Zie hier de brief aan onze schoenmaker :
Op donderdag 26 mei 2015 heb ik in uw winkel donkerblauwe ´van Bommel bootschoenen´ ter reparatie aangeboden in verband met loszittende zolen. Na kort overleg heeft u aangegeven dat de zolen nog prima voldoen. U zou ze doorstikken en de kosten zouden maximaal € 25,00 zijn. Nadat ik de schoenen bij u had ingeleverd kreeg ik van u een bewijs mee met nummer xxxx. U heeft op uw kopie van dit bewijs mijn mobiele telefoonnummer genoteerd zodat u mij een SMS zou sturen zodra de reparatie gereed zou zijn.
Op vrijdag 29 mei 2015 om 10u03 kreeg ik van u een SMS van telefoonnummer 06 xxxx xxxx met de melding: “Spullen zijn klaar, schoenmaker Xxx”. Omdat ik op dat moment op mijn werk was heb ik van mijn bewijs een foto gemaakt en doorgestuurd naar de mobiele telefoon van mijn vrouw met de vraag of zij aan de hand van dit bewijs mijn schoenen bij u kon ophalen. Mijn vrouw is vervolgens naar u toe gegaan met een kopie van het afhaalbewijs. U reageerde totaal niet. U hield alleen een stapel van uw groene afhaalbewijzen vlak voor haar neus en negeerde mijn vrouw totaal. Toen mijn vrouw (naar mijn inziens terecht) enigszins geïrriteerd de vraag stelde wat u bedoelde werd ze samen met mijn zoontje door u zeer onvriendelijk de deur gewezen! In verband met de aanwezigheid van ons zoontje heeft ze het verder niet laten escaleren.
Op dinsdag 2 juni om 11u11 heb ik u een SMS gestuurd op nummer 06 xxxx xxxx met de mededeling dat ik helaas mijn bewijs ben kwijtgeraakt en met de vraag of dit geen probleem is omdat ik een kopie in mijn telefoon hebt staan. Ik heb hier geen enkele reactie van u op mogen ontvangen.
Op donderdagochtend 4 juni 2015 ben ik zelf naar uw winkel gegaan. Toen u mij naar het bewijs informeerde heb ik aangegeven dat ik deze helaas kwijt ben geraakt en dat ik een kopie van dit bewijs en een SMS van u in mijn telefoon had staan. Dit accepteerde u niet en vervolgens ontstond er tussen u en mijzelf een flinke discussie waarna u in bijzijn van mijn zoontje ons de deur wees. Ik gaf aan dat ik dit niet accepteerde. Uiteindelijk heeft u nogmaals mijn mobiele nummer genoteerd en u gaf aan dat u het op uw manier zou oplossen ondanks ik meerdere malen aangaf dat ik een kopie van het bewijs had en uw SMS. Toen ik de vraag stelde hoe lang dit wel niet zou duren gaf u aan dat u dit “eind van de week zou oplossen”.
Tot op heden heb ik helemaal niets meer van u vernomen.
Ik verzoek u mij binnen twee weken na dagtekening van deze brief schriftelijk te berichten hoe u een en ander gaat oplossen. Geeft u hier geen gehoor aan, dan zie ik mij genoodzaakt om deze zaak via mijn rechtsbijstand te laten lopen!
Vandaag heb ik na lang volhouden mijn schoenen. Dit ging niet echt vriendelijk.
Nooit zal ik meer bij deze man schoenen ter reparatie aanbieden! En weer is hij een klant kwijt.
http://www.telefoonboek.nl/bedrijven/t2 ... kerij-ben/
Zie hier de brief aan onze schoenmaker :
Op donderdag 26 mei 2015 heb ik in uw winkel donkerblauwe ´van Bommel bootschoenen´ ter reparatie aangeboden in verband met loszittende zolen. Na kort overleg heeft u aangegeven dat de zolen nog prima voldoen. U zou ze doorstikken en de kosten zouden maximaal € 25,00 zijn. Nadat ik de schoenen bij u had ingeleverd kreeg ik van u een bewijs mee met nummer xxxx. U heeft op uw kopie van dit bewijs mijn mobiele telefoonnummer genoteerd zodat u mij een SMS zou sturen zodra de reparatie gereed zou zijn.
Op vrijdag 29 mei 2015 om 10u03 kreeg ik van u een SMS van telefoonnummer 06 xxxx xxxx met de melding: “Spullen zijn klaar, schoenmaker Xxx”. Omdat ik op dat moment op mijn werk was heb ik van mijn bewijs een foto gemaakt en doorgestuurd naar de mobiele telefoon van mijn vrouw met de vraag of zij aan de hand van dit bewijs mijn schoenen bij u kon ophalen. Mijn vrouw is vervolgens naar u toe gegaan met een kopie van het afhaalbewijs. U reageerde totaal niet. U hield alleen een stapel van uw groene afhaalbewijzen vlak voor haar neus en negeerde mijn vrouw totaal. Toen mijn vrouw (naar mijn inziens terecht) enigszins geïrriteerd de vraag stelde wat u bedoelde werd ze samen met mijn zoontje door u zeer onvriendelijk de deur gewezen! In verband met de aanwezigheid van ons zoontje heeft ze het verder niet laten escaleren.
Op dinsdag 2 juni om 11u11 heb ik u een SMS gestuurd op nummer 06 xxxx xxxx met de mededeling dat ik helaas mijn bewijs ben kwijtgeraakt en met de vraag of dit geen probleem is omdat ik een kopie in mijn telefoon hebt staan. Ik heb hier geen enkele reactie van u op mogen ontvangen.
Op donderdagochtend 4 juni 2015 ben ik zelf naar uw winkel gegaan. Toen u mij naar het bewijs informeerde heb ik aangegeven dat ik deze helaas kwijt ben geraakt en dat ik een kopie van dit bewijs en een SMS van u in mijn telefoon had staan. Dit accepteerde u niet en vervolgens ontstond er tussen u en mijzelf een flinke discussie waarna u in bijzijn van mijn zoontje ons de deur wees. Ik gaf aan dat ik dit niet accepteerde. Uiteindelijk heeft u nogmaals mijn mobiele nummer genoteerd en u gaf aan dat u het op uw manier zou oplossen ondanks ik meerdere malen aangaf dat ik een kopie van het bewijs had en uw SMS. Toen ik de vraag stelde hoe lang dit wel niet zou duren gaf u aan dat u dit “eind van de week zou oplossen”.
Tot op heden heb ik helemaal niets meer van u vernomen.
Ik verzoek u mij binnen twee weken na dagtekening van deze brief schriftelijk te berichten hoe u een en ander gaat oplossen. Geeft u hier geen gehoor aan, dan zie ik mij genoodzaakt om deze zaak via mijn rechtsbijstand te laten lopen!
Vandaag heb ik na lang volhouden mijn schoenen. Dit ging niet echt vriendelijk.
Nooit zal ik meer bij deze man schoenen ter reparatie aanbieden! En weer is hij een klant kwijt.
http://www.telefoonboek.nl/bedrijven/t2 ... kerij-ben/
Re: Schoenmaker wil schoenen niet geven ivm geen bewijsje
Ongelooflijk, wat een heisa... en van meet af aan totaal onnodig. Ik begrijp een dergelijke MKB-er niet.
-
- Berichten: 4399
- Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
- Contacteer:
Re: Schoenmaker wil schoenen niet geven ivm geen bewijsje
Pek en veren voor deze schoenmaker welke blijkbaar niet bij zijn leest blijft.
Zo te lezen in de reviews ben je niet de enige klager.
http://www.telefoonboek.nl/bedrijven/t2 ... kerij-ben/
Maar jij hebt je schoenen terug !
Zo te lezen in de reviews ben je niet de enige klager.
http://www.telefoonboek.nl/bedrijven/t2 ... kerij-ben/
Maar jij hebt je schoenen terug !
Re: Schoenmaker wil schoenen niet geven ivm geen bewijsje
Zie hier een reactie van een collega Schoenmaker nav een vraag van mij:
Goedemorgen meneer xxx,
Er is een brancheorganisatie genaamd NSV, http://www.schoenmaker.nl , maar ik weet niet of ‘xxx’ daar lid van is. Het niet teruggeven van schoenen bij het niet kunnen tonen van het bonnetje is bekend: de carnavalsvereniging van zijn woonplaats heeft over dit thema zelfs al eens een praalwagen in de stoet mee laten rijden...
Een andere optie is Antoinette Hertsenberg van het programma RADAR eens eens een brief schijven, misschien tijd voor ‘De koude douche’?
Veel sterkte!
Alexander van A.
Goedemorgen meneer xxx,
Er is een brancheorganisatie genaamd NSV, http://www.schoenmaker.nl , maar ik weet niet of ‘xxx’ daar lid van is. Het niet teruggeven van schoenen bij het niet kunnen tonen van het bonnetje is bekend: de carnavalsvereniging van zijn woonplaats heeft over dit thema zelfs al eens een praalwagen in de stoet mee laten rijden...
Een andere optie is Antoinette Hertsenberg van het programma RADAR eens eens een brief schijven, misschien tijd voor ‘De koude douche’?
Veel sterkte!
Alexander van A.