Ik doe al jaren mee met de staatsloterij via automatische deelname voor diverse trekkingen.
Onlangs werd er € 30 afgeschreven van mijn bankrekening, t.b.v. de 1 juli trekking. Ik twijfelde eraan of ik ooit toestemming had gegeven hiervoor, tot ik een reclame hoorde voor de nieuwe 1 juli trekking: niet dus!
Ik heb alle automatische deelnames opgezegd.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] 1 juli trekking Staatsloterij
Re: 1 juli trekking Staatsloterij
Als ik inlog op mijn staatsloterij zie ik dat ik niet mee doe met de 1 juli trekking. Ja en inderdaad daar ook geen toestemming voor gegeven. Begrijp het even niet dat bij u wel is afgeschreven voor deze trekking.
Nog meer reden om nooit met dit soort flauwekul mee te doen
Je had ook even kunnen vragen bij de staatsloterij wat er eventueel mis is gegaan, aangezien ook ik als vaste maandelijkse speler, hier niet automatisch aan mee doe. Net als user Jantje7 hierboven dus.fjansen04 schreef:Ik doe al jaren mee met de staatsloterij via automatische deelname voor diverse trekkingen.
Onlangs werd er € 30 afgeschreven van mijn bankrekening, t.b.v. de 1 juli trekking. Ik twijfelde eraan of ik ooit toestemming had gegeven hiervoor, tot ik een reclame hoorde voor de nieuwe 1 juli trekking: niet dus!
Ik heb alle automatische deelnames opgezegd.
-
Heb dit ook een keer gehad. Staatsloterij gebeld en gezegd dat ik alleen aan de maandelijkse trekking mee wil doen en niet de extra trekkingen. Genoteerd en enkele dagen later kreeg ik de bevestiging dat alles nu veranderd was. Daarna geen problemen meer gehad. Zo kan het dus ook.