Wat kan ik nu doen? Het duurt al 4 jaar! KPN is niet bereid om in gesprek te gaan! ( reeds 5 verzoeken gedaan )
KPN, zwijgt, de telefoonservice kan zo de telefoon ophangen, als de klant te kritisch wordt.
Mijn klacht werd door klantenreacties CMT, zonder aan te horen, direct afgewezen. Oftewel, ik werd afgeblaft door een mevrouw die mij begon te vertellen: dat het aan mijn omgeving lag dat mijn digitenne niet werkte; ( ik moest maar een schotel aanschaffen) en dat het aan mijn apparatuur lag dat mijn telefoon en internet niet werkte. Ondertussen had ik al zeker 2 keer mijn modem vervangen, daar moest ik thuis voor blijven.
Zou deze mevrouw ook helderziend zijn? Van een afstand kunnen zien, dat de verschillende fouten specifiek aan mijn adres lagen?
Het resultaat is: dat op 5 november 2014 iemand van de Expertteam het probleem heeft opgelost.
Deze meneer wist van wanten en hij heeft mijn klacht gegrond verklaard. Het lag niet aan mijn apparatuur of omgeving.
Feiten: mijn digitenne was kapot, alle bedradingen waren verkeerd aangesloten, etc.( door KPN zelf).
Dat allemaal duurde 4 jaar. En 4 jaar lang betaalde ik voor een niet goed/of helemaal niet werkend: digitenne, (12,50) extra service aan huis (5,00), extra faxaansluiting (2,50) en internetdiensten (37,50). Extra service aan huis heb ik niet gehad.
Vanaf 2010 ben ik bezig geweest om samen KPN naar werkend systeem te zoeken. Daarna vroeg ik KPN om mij de bedragen terug te betalen die onterecht geïnd zijn.
Resultaat: KPN Den Haag, Klantenreacties reageert niet meer; mijn digitenne abonnement is zonder mijn toestemming afgezegd, Ivm een aanmaning voor digitennekosten werd ik benaderd door KPN Rotterdam, Collections. Ook zij beloven mijn klacht te behandelen. Ik moest een briefje schrijven.
Op 28 april 2015 en 27 mei 2015 (aangetekend) stuurde ik brief naar KPN Rotterdam/BP/Admie.
Ik krijg wederom geen reactie. Ook KPN Den Haag ( postbus 16666) heeft op mijn verschillende verzoeken niet gereageerd.
Het zou al veel schelen, als de KPN, zeker een klachtendienst op een open en normale manier zou proberen te communiceren in plaats van het probleem direct bij de klant neer te leggen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Zou KPN ook herderziend zijn?
Re: Zou KPN ook herderziend zijn?
Als je je communicatie iets logischer opbouwt, is de kans op een zinnig antwoord een stuk groter 

-
Hallo Moderator,
Hierbij het verzoek om dit gehele topic te verplaatsen naar het Forum Board "Internet providers"
Dank u, bij voorbaat.
Succes!
Netwerker
Hierbij het verzoek om dit gehele topic te verplaatsen naar het Forum Board "Internet providers"
Dank u, bij voorbaat.
Succes!
Netwerker
-
Communicatie is het toverwoord. Een goede communicatie komt echter van twee kanten, en eerlijk gezegd snap ik niet wat je nu probeert te vertellen.Gezien schreef: Het zou al veel schelen, als de KPN, zeker een klachtendienst op een open en normale manier zou proberen te communiceren in plaats van het probleem direct bij de klant neer te leggen.
Een paar tips:
- probeer eerst helder te krijgen wat je wilt bereiken
- probeer argumenten te vinden die je helpen naar je doel toe te werken
- vraag je af of je argumenten logisch zijn en kloppen
- vraag je vervolgens af of je doel haalbaar en realistisch is
vervolgens
- schrijf je je brief, kort en puntsgewijs. Je wil geen roman schrijven, maar een boodschap overbrengen. Hoe korter en hoe meer ter zake, hoe krachtiger het overkomt
- lees en herlees het nog eens met een objectieve blik. Niet een blik van: 'o wat mooi, o wat prachtig'. Wees kritisch op jezelf. Kan het nog korter? Zijn alle argumenten helder, logisch, en werkt het naar mijn doel toe? Kan ik bepaalde dingen beter weg laten of anders omschrijven?
Oefen maar eens een paar keer, je zult zien dat het vanzelf steeds makkelijker gaat.
Beste witte angora en Moneyman, niet iedereen is perfect met communicatie. Maar gezien gezien in een paar zinnen 4 jaar ellende van KPN verwoord vind ik toch knap. Hoe vaak gebeurt het niet dat bedrijven mensen afschepen met: Het is eigen schuld? Dit is weer zo'n voorbeeld.
Ik vraag me wel af waarom pas op 20 jun 2015 10:05 dit wereldnieuws wordt gemaakt.Het resultaat is: dat op 5 november 2014 iemand van de Expertteam het probleem heeft opgelost.
-
Juist daarom krijgt de topicstarter wat praktische tips om de communicatie te verbeteren, zodat een oplossing een stuk dichterbij komt.brampater schreef:Beste witte angora en Moneyman, niet iedereen is perfect met communicatie.
Wat dat betreft is niet iedereen perfect in begrijpend lezen.