Gezien onze keuken nu echt letterlijk uit elkaar begint te vallen zijn we op zoek naar een nieuwe keuken, in eerste instantie dacht ik aan een ikea keuken. In mijn vorige huis heb ik ook naar volle tevredenheid een ikea keuken van het oude systeem geplaatst en deze heeft zich goed gehouden in de 4 jaar die ik daar gewoond heb. Echter de nieuwe keukens van ikea trekken mij op één of andere manier niet zo (of mijn smaak is veranderd
Dus ik ben verder gaan zoeken op internet en kwam vele andere goedkope zaakjes tegen zoals Duitse keuken import (zat topics over te vinden) en keukensduitsland (opvallend weinig over te vinden)
Bij keukens duitsland leveren ze eigenlijk alleen Alno keukens zover ik kon vinden op hun site. (ook diverse andere merken wat zover ik kon vinden allemaal zuster merken oid van Alno zijn)
Tevens zit er op Alno slechts 2 jaar garantie op de kastjes wat mij weinig lijkt, Ikea geeft 25 jaar en mijn schoonzus met een keuken van Tristar heeft 10 jaar garantie op de kastjes. Kan iemand die ervaring met deze merken heeft mij vertellen hoe deze kastjes zich houden? (ik lees veel horror verhalen van afbladderende folie etc op het internet)
Ik heb een beperkt budget voor de keuken van 7000 euro en hoop daar net als ieder ander zo veel mogelijk keuken voor te kopen. Als iemand nog goede eerlijke keukenzaken liefst omgeving Rotterdam weet hoor ik dat ook graag, ik ben vanmiddag naar een zaak als Wooning geweest en dat is dus niet wat ik zoek, prijzen die met 50% kunnen zakken enzo
Enig advies wordt zeer gewaardeerd want ik ben wat dat betreft een nono in keukenland.