LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Grote teleurstelling in vodafone

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
niels1205

Grote teleurstelling in vodafone

Ongelezen bericht door niels1205 »

Op 24 April heb ik mijn abbo verlengt en een nieuw toestel uitgekozen via de webshop.

direct na het plaatsenvan de bestelling kwam ik er achter dat mijn oude woonandres nog bij vodafone bekend is.

Ik heb direct de klantenservce gebeld , deze meneer zou het persoonlijk in orde maken dat het goede adres zou worden ingevoerd.

op 2 mei erachter gekomen dat vodafone toch op het verkeerde adres zou gaan leveren.

4 mei levering op het verkeerde adres

veelvuldig met de klantenservice moeten bellen en het verhaal heel vaak moeten uitleggen.

telefoon is dus vanaf nu vermist en er is een op 17mei vermissingscase aangemaakt.

vorige week weer eens met de klantenservice gebeld, toestel was boven water en zou weer worden opgestuurd.

vandaag mail gekregen van vodafone , bestelling verstuurd. en wat schetst mijn verbazing weer naar het verkeerde adres!!

dus nu 6 weken verder , ongeveer 10 telefoontjes verder een hoop mooie woorden van vodafone en nog steeds niets!!wat een gepruts!

moet ik nu weer 6 weken wachten ???

--------------------------------------------------​--------------------------------------------------​-----------------------------------

op 4-6-15 weer contact gehad met de klantenservice , de bestelling naar het verkeerde adres zou worden omgezet naar een post NL afhaalpunt de volgende dag

5-6-15

the soap continuse...

vandaag op post nl afhaal punt geweest , uiteraard geen pakketje aanwezig!

pakket is aangeboden geweest op het verkeerde adres en geweigerd wegens bewoner onbekend.

pakket word terug gestuurd naar depot.

Hopelijk niet weer vermist!

vodafone wanneer gaan jullie nou eens de zaken OPLOSSEN???????? Ik wacht al 7 weken opeen toestel !!!

Pieter86

Re: Grote teleurstelling in vodafone

Ongelezen bericht door Pieter86 »

Adreswijzigingen zijn ze inderdaad niet zo sterk in. Bel met de klantenservice, en blijf je vraag herhalen tot je met de "echte" klantenservice wordt doorverbonden. Deze is op werkdagen in ieder geval tot 20:00 aanwezig als ik mij niet vergis. Dit is een soort escalatieafdeling voor moeilijke klanten. Noemen ze ook wel P&S of P&D. Eis dat je hiermee wordt doorverbonden. Daar zitten mensen die zaken versneld kunnen regelen als je een beetje mazzel hebt.

OmdV

Re: Grote teleurstelling in vodafone

Ongelezen bericht door OmdV »

Op 3 juni heb ik via de webshop een telefoon besteld bij de Vodafone.
Tot dat moment was ik een zeer tevreden klant, echter, dat is flink aan het veranderen.

De telefoon zou op donderdag 4 juni geleverd worden.
Natuurlijk zat ik die dag gekluisterd aan het scherm van mijn mobiel om te zien met behulp van de track en trace code wanneer mijn telefoon aan zou komen, want een nieuwe telefoon, dat is natuurlijk een groot feest!
Allereerst viel er mij toen op dat er 2 bestellingen onderweg waren, 1 naar me oude adres en 1 naar me nieuwe adres. Meteen Vodafone gebeld die dit netjes heeft opgelost en de bestelling voor het verkeerde adres heeft geannuleerd.

Helaas maakt diezelfde dag de postbode van PostNL de fout door het bij het verkeerde huisnummer aan te bieden. Gevolg; de track en trace code geeft aan dat de telefoon retour gezonden wordt. Weer met Vodafone gebeld, echter konden deze niks doen omdat de telefoon nog niet binnen was, zodra deze weer binnen was zou het worden opgelost. PostNL gebeld alleen konden die helaas ook niks doen.

Een week later nogmaals met Vodafone contact opgenomen, deze wisten echter nog niet of mijn telefoon al bij het Warehouse van Dynalogic binnen was. Dankzij een zeer vriendelijke medewerker van PostNL, na een klacht ingediend te hebben, een duidelijkere track & trace routing gekregen waarop ik kon zien dat de telefoon op 5 juni weer bij Dynalogic is afgeleverd.
Wederom met Vodafe aan de lijn gehangen die nog steeds niks kon doen, behalve melden dat de telefoon weer opnieuw aangeboden werd binnen twee dagen.

Je verwacht het niet, maar na twee dagen weer helemaal niks. Geen telefoon, geen terugkoppeling of iets. Het bleef angstvallig stil.

Een dag later wederom met de Vodafone gebeld (inmiddels op 16 juni), weer het hele verhaal over moeten doen waarna ik de boodschap kreeg dat ze er niks aan kunnen doen. Dynalogic moest hem nog in het systeem op "retour" zetten, wat bij navraag handmatig moest gebeuren.
Dat zou met spoed gedaan worden.

Vandaag weer met de vriendelijke mensen van Vodafone gebeld, natuurlijk weer het hele riedeltje opnieuw moeten opdreunen, met alle stappen die al gedaan zouden zijn.
Vandaag bleek dat de bestelling op 16 juni op handmatig op "retour"gezet was, maar dat dit nog niet door het "automatische systeem" was opgepakt waardoor het opnieuw aanbieden nog steeds niet ging lukken. En de boodschap meegekregen dat ze echt niets voor me konden betekenen en dat ik maar rustig moest afwachten. Maar ze ging wel een call inschieten voor de Back-Office van Vodafone waarin me klacht word gemeld.

Daarna meteen met Dynalogic gebeld met de vraag wat er nou eigenlijk aan de hand is. Ook deze medewerkers konden me niet meegeven wat er aan de hand was, waar het fout ging of hoe lang het ging duren. de medewerkster vertelde dat het misschien nog wel 3 weken kon gaan duren.

Gesloten