LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] bezorgen pakket door gls

Verzending en bezorging van brieven en pakketten.
watervallen
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 sep 2014 18:00

Re: bezorgen pakket door gls

Ongelezen bericht door watervallen »

Heb dit bij een pakje dat door PostNL werd bezorgd. Er moest voor getekend worden maar het lag gewoon in de bus. En er was inderdaad een handtekening ("mijn handtekening") gezet voor ontvangst.
Het is ook al gebeurd dat een pakje bij de buren was afgegeven die het dan gewoon op de tuintafel in de voortuin lieten staan.

pinguin
Berichten: 35
Lid geworden op: 18 jun 2005 16:25

Re: bezorgen pakket door gls

Ongelezen bericht door pinguin »

Met Post.nl heb ik geen problemen.
Dit is altijd dezelfde bezorger en deze levert alles netjes af.
Met GSL heb ik al vaker meegemaakt, dat mijn handtekening vervalst was en er geen pakketje was.
Een keer was een breekbaar pakketje over de schutting gegooid en lag in de tuin op de tegels.
De klachten worden door de webwinkel opgepakt, maar wat GSL met de klacht doet weet ik niet.
Bij voorkeur koop ik bij een Webshop, die zaken doet met Post.nl, dan weet ik ook precies wanneer ik mijn pakje kan verwachten.
Bij Gls kun je de hele dag wachten,

tkos
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 jul 2015 19:51

Re: bezorgen pakket door gls

Ongelezen bericht door tkos »

Gewoon zorgen dat je thuis bent als er een pakje bezorgd moet worden. Wat denk je dat de frustratie is van een bezorger als hij een tijd voor Jan met de korte achternaam voor je deur heeft gestaan, niets kan afleveren maar wel per afgeleverd pakje betaald krijgt. Dus dan even niets dus!!!

Gordon Shumway
Berichten: 47
Lid geworden op: 13 okt 2008 21:58

Re: bezorgen pakket door gls

Ongelezen bericht door Gordon Shumway »

Ik trof mijn verwachte nieuw bestelde autoradio aan in de vuilnisbak. :shock: Zónder een briefje oid in de brievenbus! :evil: De DPD bezorger was duidelijk niet van plan om een 2e keer langs te komen.
Een collega zei later dat DPD staat voor Duitse Pleur Dienst. En dat verkaart alles :lol:

Pergawaaiertje
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 jul 2015 13:05

Re: bezorgen pakket door gls

Ongelezen bericht door Pergawaaiertje »

Mijn pakketten worden gewoon, netjes, persoonlijk afgeleverd, door DHL, POST NL, nooit geen problemen mee gehad! Op mijn voordeur, staat trouwens wel een stikker met rolstoel, en met handgeschreven text "Een Invalide is géén Sneltrein"!Ik moet helaas gebruik maken van een Traplift, en dat gaat echt met een slakkengangetje! Maar gelukkig hebben de bezorgers, die bij ons komen, allemaal leren lezen, en wachten ff, zelfs in de regen, of met deze tropische temperaturen.

Alphavista
Berichten: 238
Lid geworden op: 12 dec 2009 19:04

Re: bezorgen pakket door gls

Ongelezen bericht door Alphavista »

Ik heb duidelijk aangegeven dat het pakket bij niet-thuis bij de buren afgeleverd moet worden, maar toch sturen ze het naar een depot, wat tot 17:30 open is en ik nog aan het werk ben. Nooit meer GLS...

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: bezorgen pakket door gls

Ongelezen bericht door olaf79 »

Alphavista schreef:Ik heb duidelijk aangegeven dat het pakket bij niet-thuis bij de buren afgeleverd moet worden, maar toch sturen ze het naar een depot, wat tot 17:30 open is en ik nog aan het werk ben. Nooit meer GLS...
Ja die optie is er niet altijd, dat hangt van de verzender af of die dat toestaat.

[email protected]
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 nov 2015 15:00

Re: bezorgen pakket door gls

Ongelezen bericht door [email protected] »

De bezorgdienst GLS heft geen tijd om op een fatsoenlijke manier een pakketje af te geven. De wachttijd was minder dan een halve minuut en de bezorger kiest er dan voor om rechtsomkeer te maken en het pakje mee terug te nemen. Dit alles omdat de telefoniste/receptionist een telefoongesprek ontving. Asl bedrijf kiezen wij er dan ook voor om verder zeker geen zaken meer te doen met GLS en om vanaf heden aan de leveranciers van bestellingen door te geven dat wij geen zendingen meer willen ontvangen van GLS.

TondH
Berichten: 22
Lid geworden op: 06 okt 2015 16:02

Re: bezorgen pakket door gls

Ongelezen bericht door TondH »

Ja erg slordig allemaal. Doe het zelf bij PostNL altijd, vaak geen problemen. Alleen staat er nu op de website aangegeven dat het is bezorgd, maar nergens te bekennen...

Gesloten