LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] D-reizen

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
PKersbergen
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 jul 2015 11:49

D-reizen

Ongelezen bericht door PKersbergen »

Lees net onderstaande e-mail en vraag mij af of dit is toegestaan.

"Helaas hebben wij bericht gehad van de leverancier dat de reis via hun niet meer beschikbaar is. Nu kan ik precies dezelfde reis aanbieden via een andere leverancier echter is deze iets duurder namelijk 40 euro. Graag hoor ik van u of u akkoord gaat met deze meerprijs en ik de boeking voor u kan omzetten."

De reis is online bij touroperator Neckermann via D-reizen geboekt en per ideal betaald.


Moeten wij nu 40 euro meer betalen of moet D-reizen voor dezelfde prijs een alternatief bieden?

inekevanvliet
Berichten: 295
Lid geworden op: 14 sep 2008 23:29

Re: D-reizen

Ongelezen bericht door inekevanvliet »

ja dat mag indien het binnen 24 uur is

ze mogen wijzigen,afzeggen etc etc

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: D-reizen

Ongelezen bericht door sjohie »

PKersbergen schreef:Lees net onderstaande e-mail en vraag mij af of dit is toegestaan.

"Helaas hebben wij bericht gehad van de leverancier dat de reis via hun niet meer beschikbaar is. Nu kan ik precies dezelfde reis aanbieden via een andere leverancier echter is deze iets duurder namelijk 40 euro. Graag hoor ik van u of u akkoord gaat met deze meerprijs en ik de boeking voor u kan omzetten."

De reis is online bij touroperator Neckermann via D-reizen geboekt en per ideal betaald.


Moeten wij nu 40 euro meer betalen of moet D-reizen voor dezelfde prijs een alternatief bieden?
Hangt van de voorwaarden af, die heb je als het goed is gekregen bij je boekingsbevestiging.

PKersbergen
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 jul 2015 11:49

Re: D-reizen

Ongelezen bericht door PKersbergen »

Oké, het bericht kregen we inderdaad binnen 24 uur. Jammer voor ons, maar duidelijk.

Gesloten