Een klant van Ziggo heeft (waarschijnlijk per abuis mijn mailadres) opgegeven. Nu krijg ik telkens mails dat de factuur klaar staat en deze geaccordeerd moet worden.
Terugmailen naar de afzender levert als antwoord dat Ziggo geen mail leest. Op de site van de zogenaamde klantenservice staat van alles en nog wat, maar de enige manier om in contact te treden is via een betaald servicenummer. Nu is dat niet zo duur, maar ik vertik het om te gaan betalen om een fout van Ziggo of één van hun klanten te herstellen.
Ik kan natuurlijk de mails gewoon in de prullenbak flikkeren en Ziggo op de lijst van ongewenste adressen zetten, maar ik vermoed dat er ergens een klant (die dus per ongeluk mijn email heeft opgegeven) in de problemen kan raken.
(Een tijdje geleden had ik precies hetzelfde probleem op een ander van mijn mailadressen, ditmaal met Oxxio; ook zo'n tent die geen mail leest)
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hoe de klantenservice van Ziggo te bereiken?
Re: Hoe de klantenservice van Ziggo te bereiken?
Twitter werkt goed om in contact te komen met Ziggo in dit soort "moeilijke" gevallen.
Twitter werkt goed, maar het betaalde nummer is gewoon tegen je lokale gesprekskosten van vast naar vast nummer, dat is niet zo duur volgens mij.av62 schreef:Een klant van Ziggo heeft (waarschijnlijk per abuis mijn mailadres) opgegeven. Nu krijg ik telkens mails dat de factuur klaar staat en deze geaccordeerd moet worden.
Terugmailen naar de afzender levert als antwoord dat Ziggo geen mail leest. Op de site van de zogenaamde klantenservice staat van alles en nog wat, maar de enige manier om in contact te treden is via een betaald servicenummer. Nu is dat niet zo duur, maar ik vertik het om te gaan betalen om een fout van Ziggo of één van hun klanten te herstellen.
Ik kan natuurlijk de mails gewoon in de prullenbak flikkeren en Ziggo op de lijst van ongewenste adressen zetten, maar ik vermoed dat er ergens een klant (die dus per ongeluk mijn email heeft opgegeven) in de problemen kan raken.
(Een tijdje geleden had ik precies hetzelfde probleem op een ander van mijn mailadressen, ditmaal met Oxxio; ook zo'n tent die geen mail leest)
Facebook kan je ook proberen, reageren daar ook vrij snel.
Ik zit niet op twitter of facebook. En ik ben niet van plan om te gaan betalen (hoe weinig ook) om fouten van Ziggo te herstellen.
(Ja, het is een fout van Ziggo als ze een foutief mailadres accepteren).
Even voor de duidelijkheid, 't is natuurlijk geen fout van Ziggo. Een mail adres is niet te controleren op juistheid, alleen is te zien of de verstuurde mails niet terugkomen omdat het adres niet bestaat.av62 schreef:Ik zit niet op twitter of facebook. En ik ben niet van plan om te gaan betalen (hoe weinig ook) om fouten van Ziggo te herstellen.
Een postcode of huisnummer kun je checken, een mailadres is lastig.
Fout ligt bij de klant van Ziggo. Staan er toevallig geen gegevens in de mails van die mensen, zodat je deze op de hoogte kunt stellen dat er het een en ander scheef loopt?
Een email adres is wel te controleren. Zo'n beetje iedere site waar je je registreert doet dat: je krijgt immers een mail met een bevestigingslink (probeer je maar eens te registreren op deze site met een email adres dat niet jou is).riddert schreef:
Even voor de duidelijkheid, 't is natuurlijk geen fout van Ziggo. Een mail adres is niet te controleren op juistheid, alleen is te zien of de verstuurde mails niet terugkomen omdat het adres niet bestaat.
Een postcode of huisnummer kun je checken, een mailadres is lastig.
Fout ligt bij de klant van Ziggo. Staan er toevallig geen gegevens in de mails van die mensen, zodat je deze op de hoogte kunt stellen dat er het een en ander scheef loopt?
Daarom is het vreemd dat er facturen naar het email adres van TS worden gestuurd: bij Ziggo (en bij UPC in het verleden) moet je je email adres bevestigen bij registratie.
Het is wel vreemd, dat het u met twee verschillende email adressen overkomt.
1 keer kan ik me voorstellen maar twee keer met verschillende emailadressen?
Dat vind ik vreemd.
1 keer kan ik me voorstellen maar twee keer met verschillende emailadressen?
Dat vind ik vreemd.