LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Geen garantie Phillips op dure koffiemachine's melkan
Geen garantie Phillips op dure koffiemachine's melkan
In oktober 2014 heb ik een dure koffiemachine gekocht bij de Mediamarkt. Seaco Intellia Evo. Een machine van rond de de € 700,-. Dan mag je toch wel iets van verwachten. In de melkkan zitten in het bovenste gedeelte, dus aan de binnenkant 3 schroeven. Deze schroeven staan direct in verbinding met de melk. Deze schroeven zijn gaan roesten en dat kan natuurlijk niet voor dat geld. Roest in je melk lijkt me niet gezond. Dus voor garantie teruggebracht naar Mediamarkt. Nu komt het...dit valt NIET onder garantie. € 700,- voor die machine en roest in de melk en dit valt NIET onder garantie???? Er werd wel een prijsopgave bijgedaan voor reparatie!!!!!! Dit was zelfs Mediamarkt Apeldoorn te bont. Zij hebben besloten de kosten voor hun rekening te nemen en dit later ter sprake te brengen bij Phillips. Deze service is klasse van Mediamarkt. En Phillips? Er zijn GENOEG alternatieven. Ik verwacht service en garantie van zo'n bedrijf voor zulke aankopen. Nou nee dus. Dan ga ik wel op zoek naar merken die wel service en garantie hoog in hun vaandel hebben. Voor mij geen Phillips meer.
Laatst gewijzigd door menan op 10 jul 2015 15:11, 3 keer totaal gewijzigd.
Re: Geen garantie Phillips op dure koffiemachine's melkan
Maar waarom ging je überhaupt naar Philips voor de garantie? Je had de machine bij Mediamarkt gekocht dus dan moet je ook naar Mediamarkt voor de garantie.
Dat heb je niet goed begrepen. Ik ben natuurlijk naar de Mediamarkt gegaan, maar die repareren niet en sturen hem naar Phillips. Die bepalen of het onder garantie valt of niet. En die zeiden dus nee. Maar Mediamarkt hoeft het dan niet te vergoeden. Dit is zeer coulant van hen.
Roest is op zich niet schadelijk. IJzer heb je zelfs nodig in je voeding. Vroeger kookten ze het eten in gietijzeren potten, veel minder bloedarmoede dan tegenwoordig.
-
en ze aten het op met 1 verroeste ijzeren lepel ...
-
@snuffel1, klopt natuurlijk wat je zegt! Laat daar geen misverstand over bestaan,
maar ik vond de reactie van bprosman wel geestig en zijn (mijn ) reactie was niet serieus ,
maar ik vond de reactie van bprosman wel geestig en zijn (mijn ) reactie was niet serieus ,
-
Maar je krijgt dan wel ijzer binnen--- sorry
Alle gekheid op een stokje: ook mijn kinderen aten van zilveren lepeltjes die we nog hebben +ook nog gebruiken! ( helaas geen gouden lepel )
Alle gekheid op een stokje: ook mijn kinderen aten van zilveren lepeltjes die we nog hebben +ook nog gebruiken! ( helaas geen gouden lepel )