LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Handwerkpost.com
Handwerkpost.com
Ik dacht een leuke webshop gevonden te hebben voor handwerkjes.
Dus heb ik 22 december jl. een bestelling geplaatst bij deze webshop maar er wordt hier totaal niet geleverd.
Ik heb de betaling dezelfde dag overgemaakt zoals in hun leveringsvoorwaarden staat.
Maar ik heb vervolgens niks meer van deze mensen gehoord.
Het gaat toch om een bedrag van 52 euro. Voor hen misschien niks maar voor mij toch een behoorlijk bedrag.
Ik heb ze een groot aantal mails gezonden maar hier wordt totaal niet meer op gereageerd. Waar ze zo super snel waren (binnen 24 uur antwoord) toen ik nog voor mijn bestelling een vraag had, werd het zo doodstil na het plaatsen en betalen van mijn bestelling.
Na het proberen telefonisch in contact te komen met handwerkpost, is er niks aan de situatie veranderd. Ik werd uiterst ordinair te woord gestaan door een man, en vervolgens na de vraag of ik mijn betaling terug kon krijgen werd door hem de verbinding verbroken.
Ik wil iedereen dan ook waarschuwen om twee keer na te denken voor ze een bestelling plaatsen hier want het is een erg teleurstellende ervaring.
Mijn bank kan de betaling niet terughalen omdat het zelf is overgemaakt en geen automatische incasso betreft.
Wel is mij geadviseerd om aangifte te doen bij mijnpolitie.nl.
Dus heb ik 22 december jl. een bestelling geplaatst bij deze webshop maar er wordt hier totaal niet geleverd.
Ik heb de betaling dezelfde dag overgemaakt zoals in hun leveringsvoorwaarden staat.
Maar ik heb vervolgens niks meer van deze mensen gehoord.
Het gaat toch om een bedrag van 52 euro. Voor hen misschien niks maar voor mij toch een behoorlijk bedrag.
Ik heb ze een groot aantal mails gezonden maar hier wordt totaal niet meer op gereageerd. Waar ze zo super snel waren (binnen 24 uur antwoord) toen ik nog voor mijn bestelling een vraag had, werd het zo doodstil na het plaatsen en betalen van mijn bestelling.
Na het proberen telefonisch in contact te komen met handwerkpost, is er niks aan de situatie veranderd. Ik werd uiterst ordinair te woord gestaan door een man, en vervolgens na de vraag of ik mijn betaling terug kon krijgen werd door hem de verbinding verbroken.
Ik wil iedereen dan ook waarschuwen om twee keer na te denken voor ze een bestelling plaatsen hier want het is een erg teleurstellende ervaring.
Mijn bank kan de betaling niet terughalen omdat het zelf is overgemaakt en geen automatische incasso betreft.
Wel is mij geadviseerd om aangifte te doen bij mijnpolitie.nl.
Laatst gewijzigd door Radar op 14 jan 2015 11:24, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Adres- en andere persoonlijke gegevens verwijderd
Reden: Adres- en andere persoonlijke gegevens verwijderd
-
- Berichten: 6858
- Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
- Contacteer:
Re: Handwerkpost.com
Je kan een mail sturen naar alle adressen die bij deze site horen:
http://whois.domaintools.com/handwerkpost.com
(Dit is de openbare WHOIS informatie - dus of het klopt is niet 100% zeker)
Ook staat er een telefoonnummer bij - inderdaad in groningen.
Probeer eens vriendelijk een formeel mailtje - aan alle adressen - en meld dat je nog steeds op je bestelling wacht.
Houd er wel even rekening mee dat het 22-12 besteld is - en dat dat mogelijk in kerstvakantie tijd viel.
Al had men dit best even kunnen melden.
Maar, totaal niet reageren is niet netjes - dus waag er een mailtje aan - ook aan die andere adressen sturen - en een CC tje aan jezelf (voor het archief)
http://whois.domaintools.com/handwerkpost.com
(Dit is de openbare WHOIS informatie - dus of het klopt is niet 100% zeker)
Ook staat er een telefoonnummer bij - inderdaad in groningen.
Probeer eens vriendelijk een formeel mailtje - aan alle adressen - en meld dat je nog steeds op je bestelling wacht.
Houd er wel even rekening mee dat het 22-12 besteld is - en dat dat mogelijk in kerstvakantie tijd viel.
Al had men dit best even kunnen melden.
Maar, totaal niet reageren is niet netjes - dus waag er een mailtje aan - ook aan die andere adressen sturen - en een CC tje aan jezelf (voor het archief)
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 13 jan 2015 18:44
Re: Handwerkpost.com
Hierbij willen wij vanuit Handwerkpost toch even reageren op de klacht van mevrouw Petra86 van 8 januari jl.
Mevrouw heeft getelefoneerd met een medewerker van ons bedrijf omdat zij de onlangs gedane bestelling wilde annuleren. Mevrouw vroeg waarom de bestelling langer duurde dan zij gewend is.
Wij hebben aangegeven dat vele importeurs en fabrikanten jaarlijks zo rond de kerstdagen en de jaarwisseling zijn gesloten en dat dit puur de reden is. Verder is er normaal met mevrouw gesproken en is er geenszins sprake van een ordinair telefoongesprek geweest. Mevrouw nam gewoon geen genoegen met deze uitleg en wilde haar geld terug en dat is vervolgens ook toegezegd.
Het aankoopbedrag van Euro 52,00 is tevens op die donderdag 8 januari 2015 aan haar overgemaakt.
Echter dit laatste vermeld mevrouw PetraB niet op radar.nl!
Zoiets is gewoon een verkeerde voorstelling van zaken geven!!!!!!!!!
Met vriendelijke groet,
Verkoopteam Handwerkpost
Mevrouw heeft getelefoneerd met een medewerker van ons bedrijf omdat zij de onlangs gedane bestelling wilde annuleren. Mevrouw vroeg waarom de bestelling langer duurde dan zij gewend is.
Wij hebben aangegeven dat vele importeurs en fabrikanten jaarlijks zo rond de kerstdagen en de jaarwisseling zijn gesloten en dat dit puur de reden is. Verder is er normaal met mevrouw gesproken en is er geenszins sprake van een ordinair telefoongesprek geweest. Mevrouw nam gewoon geen genoegen met deze uitleg en wilde haar geld terug en dat is vervolgens ook toegezegd.
Het aankoopbedrag van Euro 52,00 is tevens op die donderdag 8 januari 2015 aan haar overgemaakt.
Echter dit laatste vermeld mevrouw PetraB niet op radar.nl!
Zoiets is gewoon een verkeerde voorstelling van zaken geven!!!!!!!!!
Met vriendelijke groet,
Verkoopteam Handwerkpost
-
- Berichten: 6858
- Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
- Contacteer:
Re: Handwerkpost.com
Dus toch door kerstdagen en ongeduld...
Wel flauw dat TS niet aangeeft dat e.e.a. al telefonisch was toegezegd.
Wel flauw dat TS niet aangeeft dat e.e.a. al telefonisch was toegezegd.
-
- Berichten: 1282
- Lid geworden op: 20 jul 2005 00:52
Re: Handwerkpost.com
Goed dat de winkel hier zelf reageert. Ik denk dat zeker de helft van alle zure klagers op dit forum slechts de halve waarheid vermeldt.
-
- Berichten: 715
- Lid geworden op: 01 sep 2010 18:39
Re: Handwerkpost.com
En de winkels vermelden steeds het correcte, juiste, betrouwbare en volledig ware verhaal....?Captain Pervert schreef:Goed dat de winkel hier zelf reageert. Ik denk dat zeker de helft van alle zure klagers op dit forum slechts de halve waarheid vermeldt.
-
- Berichten: 1282
- Lid geworden op: 20 jul 2005 00:52
Re: Handwerkpost.com
Er zitten toch geen klagende winkels op dit forum?
-
- Berichten: 6858
- Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
- Contacteer:
Re: Handwerkpost.com
Nee dat niet, maar er zijn wel voorbeelden van winkels die mee gaan reageren, en dan ook hier nog doorgaan met onzinverhalen en vertragingstactieken om zodoende mensen nog even meer een poot uit te draaien.Captain Pervert schreef:Er zitten toch geen klagende winkels op dit forum?
-
- Berichten: 1282
- Lid geworden op: 20 jul 2005 00:52
Re: Handwerkpost.com
De topicstarter is nu stil, lijkt me een teken aan de wand. Toch?
-
- Berichten: 6858
- Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
- Contacteer:
Re: Handwerkpost.com
@CP - doorgaans wel.
Wel flauw van TS .. klagen, maar vervolgens niet reageren als e.e.a is opgelost.
Of melden als het niet zo is, zou ook zomaar kunnen..
Wel flauw van TS .. klagen, maar vervolgens niet reageren als e.e.a is opgelost.
Of melden als het niet zo is, zou ook zomaar kunnen..
Re: Handwerkpost.com
Ik heb vorige week een bestelling geplaatst en heb daar ook 2x telefonisch contact over gehad.
Ik werd prima te woord gestaan!!!
Pakket werd binnen 4 dagen ( weekend ertussen) correct afgeleverd!!! Dus mijn ervaring is:
Prima service!!!!
M. Klevringa
Ik werd prima te woord gestaan!!!
Pakket werd binnen 4 dagen ( weekend ertussen) correct afgeleverd!!! Dus mijn ervaring is:
Prima service!!!!
M. Klevringa
Re: Handwerkpost.com
Ik heb 20 mei een bestelling bij Handwerkpost geplaatst en wacht nog altijd op de levering. Ik heb al gebeld en al een keertje gemaild, maar de klantvriendelijkheid is minimaal en de beloftes zijn loos.
Toen ik op 20 mei had besteld, heb ik geen bevestiging gekregen dat geld was ontvangen, dus na een week heb ik hier achteraan gebeld. Toen werd mij gezegd dat het geld was ontvangen, maar dat twee onderdelen van een vrij grote bestelling niet leverbaar waren. De levertijd voor die twee onderdelen was nog ruim een week. Het lijkt mij dat een fatsoenlijk bedrijf dat twee weken moet wachten op twee onderdelen van een grotere bestelling deze twee onderdelen gewoon nastuurt en de bestelling verder al afhandeld. Zeker voor de ruime verzendkosten die Handwerkpost rekent.
Maar zelfs de precieze leverdatum van de nabestelde spullen kon mij niet gegeven worden. Alleen dat het in de loop van de week erna "al" zou worden opgestuurd.
Afgelopen vrijdag heb ik een emailtje gestuurd dat ik nog altijd wacht op de levering. Het zou dezelfde dag verstuurd worden. Nu, dat werd het ook - om half 8 afgeleverd bij een DHL parcelshop. Veel te laat voor verzending natuurlijk, dus ik heb het nu pas op dinsdag binnen: 3 weken na de bestelling.
Toen ik mijn klachten over de gehele gang van zaken mailde, kreeg ik dit terug:
"Vriendelijk dank voor uw mail!
DHL haalt de goederen per avond op.
Wij hebben geen invloed op de dag en tijd van bezorging.
Met vriendelijke groet,
Verkoopteam Handwerkpost"
Geen enkele vorm van excuses en een zwakke poging om DHL de schuld te geven. Helaas voor Handwerkpost heeft DHL zich ingedekt:
DATUM TIJD STATUS OMSCHRIJVING
05-06 2015 18:40 Verzender heeft een verzendlabel aangemaakt op DHLFORYOU.NL
05-06 2015 19:24 Pakket is bij DHL Parcelshop afgegeven door de verzender.
06-06 2015 12:03 Pakket is door de bezorger bij DHL Parcelshop afgehaald en is onderweg naar het sorteercentrum.
De Track and Tracecode laat zien dat Handwerkpost zelf een verzendlabel heeft aangemaakt (dat scheelt een euro aan verzendkosten voor Handwerkpost, zag ik op de website van DHL). En dat ze dit pakket zelf bij een parcelshop hebben afgegeven. DHL kwam niets bij hen ophalen - anders was het immers vandaag ook al bezorgd.
Trage service, geen krantvriendelijkheid, loze beloftes en rechtstreeks liegen.
Ik ben benieuwd wat voor fantastische draai het PR team van Handwerkpost hieraan wil gaan geven. Ze zullen vast nog meer smoesjes hebben over waarom niets hiervan hun eigen schuld is.
Toen ik op 20 mei had besteld, heb ik geen bevestiging gekregen dat geld was ontvangen, dus na een week heb ik hier achteraan gebeld. Toen werd mij gezegd dat het geld was ontvangen, maar dat twee onderdelen van een vrij grote bestelling niet leverbaar waren. De levertijd voor die twee onderdelen was nog ruim een week. Het lijkt mij dat een fatsoenlijk bedrijf dat twee weken moet wachten op twee onderdelen van een grotere bestelling deze twee onderdelen gewoon nastuurt en de bestelling verder al afhandeld. Zeker voor de ruime verzendkosten die Handwerkpost rekent.
Maar zelfs de precieze leverdatum van de nabestelde spullen kon mij niet gegeven worden. Alleen dat het in de loop van de week erna "al" zou worden opgestuurd.
Afgelopen vrijdag heb ik een emailtje gestuurd dat ik nog altijd wacht op de levering. Het zou dezelfde dag verstuurd worden. Nu, dat werd het ook - om half 8 afgeleverd bij een DHL parcelshop. Veel te laat voor verzending natuurlijk, dus ik heb het nu pas op dinsdag binnen: 3 weken na de bestelling.
Toen ik mijn klachten over de gehele gang van zaken mailde, kreeg ik dit terug:
"Vriendelijk dank voor uw mail!
DHL haalt de goederen per avond op.
Wij hebben geen invloed op de dag en tijd van bezorging.
Met vriendelijke groet,
Verkoopteam Handwerkpost"
Geen enkele vorm van excuses en een zwakke poging om DHL de schuld te geven. Helaas voor Handwerkpost heeft DHL zich ingedekt:
DATUM TIJD STATUS OMSCHRIJVING
05-06 2015 18:40 Verzender heeft een verzendlabel aangemaakt op DHLFORYOU.NL
05-06 2015 19:24 Pakket is bij DHL Parcelshop afgegeven door de verzender.
06-06 2015 12:03 Pakket is door de bezorger bij DHL Parcelshop afgehaald en is onderweg naar het sorteercentrum.
De Track and Tracecode laat zien dat Handwerkpost zelf een verzendlabel heeft aangemaakt (dat scheelt een euro aan verzendkosten voor Handwerkpost, zag ik op de website van DHL). En dat ze dit pakket zelf bij een parcelshop hebben afgegeven. DHL kwam niets bij hen ophalen - anders was het immers vandaag ook al bezorgd.
Trage service, geen krantvriendelijkheid, loze beloftes en rechtstreeks liegen.
Ik ben benieuwd wat voor fantastische draai het PR team van Handwerkpost hieraan wil gaan geven. Ze zullen vast nog meer smoesjes hebben over waarom niets hiervan hun eigen schuld is.
Re: Handwerkpost.com
Afgelopen dinsdag bestelling geplaatst bij handwerkpost ,las daarna pas deze forum en dacht jeetje wat gebeurt daar .ik zal er ook wel last van hebben weken wachten of helemaal niets ontvangen .
Nee hoor afgelopen donderdag is mijn bestelling al binnen gekomen .dus Super het ga ook wel goed bij handwerkpost .Daarom zet ik deze reactie want het is niet altijd negatief ,en positieve reactie horen hier ook bij ,!
Nee hoor afgelopen donderdag is mijn bestelling al binnen gekomen .dus Super het ga ook wel goed bij handwerkpost .Daarom zet ik deze reactie want het is niet altijd negatief ,en positieve reactie horen hier ook bij ,!
Re: Handwerkpost.com
Las vandaag pas het onderwerp over Handwerkpost.
Ik ben verbijsterd!
Ben al jaren klant bij dit bedrijf en ben nog nooit onheus behandeld. Ook ik had af en toe een vraag en werd, zoals men mag verwachten van een firma, prima te woord gestaan en geholpen.
Diverse zendingen ontvangen in prima staat.
Wat kunnen de mensen in Groningen dan nog meer doen. Of ben ik de enige klant die vind dat ik de "koning" ben, want tenslotte de klant is koning!. Ik vind dat Handwerkpost hier nu wel heel erg zwart wordt gemaakt en zeker niet terecht is!!!! Ik blijf in ieder geval wel een "tevreden" klant.
Ik ben verbijsterd!
Ben al jaren klant bij dit bedrijf en ben nog nooit onheus behandeld. Ook ik had af en toe een vraag en werd, zoals men mag verwachten van een firma, prima te woord gestaan en geholpen.
Diverse zendingen ontvangen in prima staat.
Wat kunnen de mensen in Groningen dan nog meer doen. Of ben ik de enige klant die vind dat ik de "koning" ben, want tenslotte de klant is koning!. Ik vind dat Handwerkpost hier nu wel heel erg zwart wordt gemaakt en zeker niet terecht is!!!! Ik blijf in ieder geval wel een "tevreden" klant.
Re: Handwerkpost.com
Hier is toch niets van gelogen aan hun kant? Het klopt dat pakketjes dagelijks (vaak) 's avonds door de koeriers worden opgehaald bij een lokatie en dan naar het sorteercentrum gaan. Ze hebben het pakket op tijd aangeboden en het is de dag erna bezorgd.Marissa7 schreef:Afgelopen vrijdag heb ik een emailtje gestuurd dat ik nog altijd wacht op de levering. Het zou dezelfde dag verstuurd worden. Nu, dat werd het ook - om half 8 afgeleverd bij een DHL parcelshop. Veel te laat voor verzending natuurlijk, dus ik heb het nu pas op dinsdag binnen: 3 weken na de bestelling.
Toen ik mijn klachten over de gehele gang van zaken mailde, kreeg ik dit terug:
"Vriendelijk dank voor uw mail!
DHL haalt de goederen per avond op.
Wij hebben geen invloed op de dag en tijd van bezorging.
Met vriendelijke groet,
Verkoopteam Handwerkpost"
Geen enkele vorm van excuses en een zwakke poging om DHL de schuld te geven. Helaas voor Handwerkpost heeft DHL zich ingedekt:
DATUM TIJD STATUS OMSCHRIJVING
05-06 2015 18:40 Verzender heeft een verzendlabel aangemaakt op DHLFORYOU.NL
05-06 2015 19:24 Pakket is bij DHL Parcelshop afgegeven door de verzender.
06-06 2015 12:03 Pakket is door de bezorger bij DHL Parcelshop afgehaald en is onderweg naar het sorteercentrum.
De Track and Tracecode laat zien dat Handwerkpost zelf een verzendlabel heeft aangemaakt (dat scheelt een euro aan verzendkosten voor Handwerkpost, zag ik op de website van DHL). En dat ze dit pakket zelf bij een parcelshop hebben afgegeven. DHL kwam niets bij hen ophalen - anders was het immers vandaag ook al bezorgd.
Trage service, geen krantvriendelijkheid, loze beloftes en rechtstreeks liegen.
Ik ben benieuwd wat voor fantastische draai het PR team van Handwerkpost hieraan wil gaan geven. Ze zullen vast nog meer smoesjes hebben over waarom niets hiervan hun eigen schuld is.
Excuses zouden netjes zijn geweest, maar om te zeggen dat ze liegen vind ik wel erg ver gaan.