Ik heb December j.l. een reis geboekt naar Curacao, ik kreeg de toen mij nog niet bekende "booking error" waardoor mijn credit card tot tweemaal toe belast werd en dus onbruikbaar werd. Ik kon toen een groot bedrag bijstorten op mijn credit card. Uiteraard contact gehad met Expedia en ING ; het beruchte kastje naar de muur spel. Ik heb weken moeten wachten tot ik mijn geld terug had. "Expedia moest een fax naar ING sturen met een de-authorisatie code" Let wel "ik" de klant moest dat regelen, normaal gesproken doet een klantenservice dat.
7maanden later, ik denk, ik weet het, heel dom. Ik probeer het nog eens. En verrek weer een booking error ! Weer mijn credit card belast ! En weer een groot bedrag, ik heb weer bij moeten storten !
De mensen van de "klantenservice" van Expedia vinden het allemaal wel best ; leugens dat de kaart binnen een kaart weer vrijgegeven wordt. Medewerkers die opnemen met de naam Kees en eindigen het gesprek met de naam Jan als het ze te heet onder de voeten wordt. Het ergste vind ik het nog dat de eerder besproken booking errors nog steeds voorkomen.
Voor meer klachten van deze strekking zou ik iedereen van harte aanbevelen eens te zoeken op "booking error Expedia"
Ik snap niet dat Radar deze club niet eens aan tand voelt. Slechte zaak.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wanneer wordt Expedia eens aangepakt ??????
-
Re: Wanneer wordt Expedia eens aangepakt ??????
Heb je de redactie al een keer hierover aangeschreven?verhoef40 schreef:
Ik snap niet dat Radar deze club niet eens aan tand voelt. Slechte zaak.
Verder: wat verwacht je van het forum, wat is de vraag waarmee mensen je kunnen helpen?