LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] BEN een en al DRAMA en ellende

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
hercu1965

BEN een en al DRAMA en ellende

Ongelezen bericht door hercu1965 »

Beste Mensen ,

Dat dit in 2015 allemaal nog mogelijk is !
Ik sloot bij Ben een abo af met nummerbehoud, mijn fout was dat ik niet eerst even gegoogeld had.
3% beveelt Ben aan en 97% NIET !! inkl. 5% twijfelaars , hoe slecht kan je zijn !!

"ben revieuws"

http://www.bellen.com/mobiele-providers ... ervaringen

of;

https://nl.trustpilot.com/review/www.ben.nl

Nadat ik me aangemeld had kreeg ik binnen 4 dagen een Ben simkaart
Daarna is er NOOIT meer wat gebeurd ................... Na maanden lang wachtten werd ik het toch wel een beetje zat.
Toen begon ik een te googlen "Ben ervaringen" ed
Ik schrok me rot wat ik allemaal las.
Werkelijk nergens bij Ben word op gereageerd of probleem aangepakt

Ook facebook Ben , echt allemaal drama en ellenden van pis boze klanten.

En Ben blijft gewoon laconiek en humorvol alsof hij er van geniet;

voorbeeld van hele boze klant die na 2,3 of 4 maanden wachtten net als ik middels aangetekende brief zijn aanvraag heeft beeindigd op grond van wanprestatie , omdat het niet normaal is dat je zolang moet wachtten op een werkende sim kaart.

reactie Ben;

Ik hoop dat de wrok snel wegslijt en ik je weer snel in mijn armen kan sluiten.

Echt ongelooflijk daar !

Lees aub de revieuws maar eens op de bovenstaande linken, mensen kijk uit voor deze telecom provider

aarie25

Re: BEN een en al DRAMA en ellende

Ongelezen bericht door aarie25 »

nergens last van, zit al jaren bij ben. had alleen in het begin problemen met nummerbehoud
dit is door hun opgelost. maar het kan zijn dat ik dan in de 3% val :lol:

hercu1965

Ongelezen bericht door hercu1965 »

dit las ik en het zou zo maar waar kunnen zijn, mijn ervaring is hetzelfde.
==================================================================

Op 1 maart werd een nieuwe app gelanceerd door Ben. Normaal betekent zoiets een verbetering. Bij Ben niet. Sindsdien is het een vreselijke puinhoop. Bijna niets is nog op internet te regelen, bijna alles moet per telefoon. Dat betekent enorme wachttijden bij de klantenservice. Dat is vervelend maar nog vervelender is dat die klantenservice kennelijk weinig tot niets kan regelen. Er gaat zo enorm veel fout bij deze provider dat je je afvraagt hoe lang dit nog kan voortduren. Er wordt voortdurend geschreven dag men hard aan het werk is om de dienstverlening te verbeteren maar na ruim vier maanden ellende, geloof ik daar niet meer in. Ben heeft zijn zaken totaal niet meer onder controle, het bedrijf is als een kip zonder kop wandelend door een drukke straat, het kan niet lang meer goed gaan zo !!

PienH

Ongelezen bericht door PienH »

Hier ook niet zo tevreden over BEN. Ik was altijd tevreden, maar na de switch naar een andere app en website is het drama. Ik heb mijn abonnement verlengd inclusief een toestel, iphone 5c geel. Tenminste die had ik aangevinkt, maar de bevestiging gaf al aan een witte en de levering was ook een witte.
Gelijk gebeld en kreeg een aardige dame aan de telefoon die meteen zou doorzetten om het toestel om te wisselen.
Nu zijn we vijf weken, ruim een uur wachttijd aan de telefoon en vele emails verder, maar ik heb nog steeds niet het juiste toestel binnen.
Wel steeds een belofte maar ook met het mom dat het druk is, maar ze niet weten hoe groot hun achterstand is en ze dus niets kunnen toezeggen.
Contact krijgen met BEN is lastig. Telefonisch zijn ze alleen bereikbaar van 9.00 - 17.00 uur en met gemiddeld een wachttijd van 30 minuten. Het twitteraccount hebben ze inmiddels verwijderd. Op emails krijg al helemaal geen reactie. Via Facebook werkt goed. Zet een bericht bij BEN en ik had ik gelijk dezelfde dag iemand aan de telefoon die mij belde! Goede hoop dat het na vier weken eindelijk opgelost ging worden. De dame was erg behulpzaam en bood zelfs excuses aan!
Helaas we zijn weer een week verder en nog geen enkele mail van BEN. Via Facebook messenger wel contact met BEN en er wordt nog steeds gevraagd geduld te hebben. Tsja, dat geduld raakt nu wel op.
En het ergste is, je staat machteloos. Ik weet niet wat ik nog meer kan doen om het voor elkaar te krijgen bij BEN. Kan ik uberhaupt nog van het contract af (start 1 september)? Want ik begrijp niet dat het in zo'n korte tijd zo'n enorme puinzooi kan zijn bij BEN. Was jarenlang echt tevreden. Alles was via internet af te handelen en dat ging prima. Maar de laatste tijd is het drama.
Mede door het feit dat zij zo slecht bereikbaar zijn, maakt het er niet beter op.

Als er iemand is met goed advies en wat voor rechten heb ik? Kan ik inderdaad het contract annuleren?

aarie25

Ongelezen bericht door aarie25 »

ik zag op hun site de laatste tijd wel dat de wachttijden op dat moment 53 en 45 minuten waren.
dus een teken dat het niet goed gaat daar.

kayiro

Ongelezen bericht door kayiro »

Tis momenteel ook echt kansloos, op fb komen de klachten en vragen achter elkaar binnen en ze kunnen het niet verwerken, mensen aan de telefoon zitten ruim een uur in de wacht (verschillende screenshots voorbij zien komen) en niks werkt.

Ik heb me abbo verlengt omdat 2 jaar geleden was ik nog redelijk positief over ze, me Samsung s3 is kapot gegaan en moest me abbo toch verlengen dus 1 genomen met de samsung s4, deze kwam met een nieuwe simkaart die ik volgens de brief via mijn Ben op de website moest activeren. Dus ik ben naar de juiste pagina gegaan en wat staat er:
Simkaart activeren niet beschikbaar

Op dit moment is het niet mogelijk je simkaart te activeren.
Bekijk of je je herkent in 1 van de volgende mogelijkheden:

Heb je een nieuw abonnement bij mij hebt besteld? Je simkaart wordt in dat geval automatisch geactiveerd. Je ontvangt een e-mail zodra je simkaart is geactiveerd.

Heb je je abonnement verlengd naar een nieuw abonnement met telefoon? Dan kun je de volgende dag NA de aflevering van je bestelling je simkaart via deze pagina activeren

Als je je niet herkent in bovenstaande situaties en je wilt je simkaart activeren, neem dan contact op met mijn klantenservice via 0900 – 0401405 (35ct per gesprek). Daar help ik je graag verder.
Via die pagina ja terwijl er bovenaan al in het groot staat dat je je simkaart dus niet kan activeren en als bonus, ik heb me oude simkaart in me S4 gedaan en dat werkt maar als ik mensen probeer te bellen met vol bereik kunnen mensen mij niet tot amper verstaan :S

Klantenservice bellen heeft geen nut want het €0,35,- per gesprek ja PLUS de kosten van het gebruik van uw mobiele telefoon en ik heb niet genoeg belminuten over om zomaar even een uur in de wacht te zetten.

Buiten fb regent het ook hier http://telecomervaring.nl/ervaringen-met-ben/ en hier http://telecomervaring.nl/ervaringen-met-ben/ klachten.

Ongelovelijk dat een bedrijf met zoveel klachten niet word aangepakt want het is werkelijk belachelijk!!

Gesloten