LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] vloerbedekking verkleurd na gebruik Vanish; wie aansprakelij

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
dijksho48

Re: vloerbedekking verkleurd na gebruik Vanish; wie aansprakelij

Ongelezen bericht door dijksho48 »

Katten spugen nu eenmaal nadat ze gras of iets dergelijks gegeten hebben, hun ingelikte haren uit.

Ik maak vloerbedekking schoon door eerst het spuugsel af te schappen, daarna met verdunde schoonmaakazijn met water opnemen en naspoelen, dan drogen/DEPPEN(ZACHTJES WRIJVEN) met een oude keuken/theedoek, liefst wit. Dan zie dat het schoon is het teveel aan water trekt wel in het ondertapijt en ik heb altijd jute onder mijn tapijt. SUCCES.

hipdropje

Ongelezen bericht door hipdropje »

Beste Cerna,

Als je katten zoveel overgeven dan kun je dit proberen ga naar de dierenarts en haal daar laxapast dat is een lekkere pasta voor de katten en ze geven niet meer over de haren die ze op likken die gaan er via de ontlasting uit. is voor de kat ook veel fijner als hij of zij niet meer hoeft over te geven. het is ook online te koop.
veel succes met de katten en het werkt echt ik heb ook een kat gehad die veel overgaf en met de pasta niet meer. het is geen medicijn. dus geen bijwerkingen.

groetjes Inge

crazyme

Ongelezen bericht door crazyme »

hipdropje schreef:
het is geen medicijn. dus geen bijwerkingen.

groetjes Inge
Bier is ook geen medicijn maar heeft wel degelijk bijwerkingen.

Groetjes Crazyme

VioletPrue

Ongelezen bericht door VioletPrue »

hipdropje schreef:Beste Cerna,

Als je katten zoveel overgeven dan kun je dit proberen ga naar de dierenarts en haal daar laxapast dat is een lekkere pasta voor de katten en ze geven niet meer over de haren die ze op likken die gaan er via de ontlasting uit. is voor de kat ook veel fijner als hij of zij niet meer hoeft over te geven. het is ook online te koop.
veel succes met de katten en het werkt echt ik heb ook een kat gehad die veel overgaf en met de pasta niet meer. het is geen medicijn. dus geen bijwerkingen.

groetjes Inge
Hallo, de kat was ziek en al bij de dierenarts geweest. Tip: lees voortaan het hele topic en niet alleen het eerste bericht.

Cerna

Ongelezen bericht door Cerna »

Inge: de kat had nierfalen en door de hoge nierwaardes vergiftigt het lichaam zich en daar worden ze misselijk van en gaan spugen. Wij hebben haar dus helaas in moeten laten slapen. Wanneer we het advies van de internist-dierenarts hadden gevolgd, hadden we dat al 4,5 jaar eerder moeten doen want er was volgens hem niets meer aan te doen. Maar onze kat had lak aan nierwaardes en aan voorspellingen van dierenartsen en knapte weer helemaal op. Een week voor haar dood begon ze te spugen en werd lusteloos en toen wisten wij en zij dat we de strijd zouden gaan verliezen. :(

Ik ken lax-a-past en het helpt inderdaad goed bij haarballen, maar haarballen zijn lang niet altijd de oorzaak van spugen, weet ik ook uit ervaring (heb al 35 jaar katten).

marjangros

Ongelezen bericht door marjangros »

Hoi Cerna,
Wat ontzettend vervelend en zonde van je mooie vloerbedekking! Wij zijn net bezig met het afsluiten van een nieuwe woonhuisverzekering, en als ik je verhaal zo lees, zou ik zeker eens in de polisvoorwaarden kijken. Zeker in het geval van All risk dekkingsvorming, zijn ook eigen schuld schades gedekt. Zo wordt oa het voorbeeld genoemd dat als je per ongeluk een emmer water omstoot op je houten vloer, deze schade wordt vergoed. Kennissen hebben ooit een potje verf op de nieuwe vloerbedekking omgegooid, en ook zij kregen de vloerbedekking geheel vergoed. Het voelt wellicht een beetje raar ("het is toch m'n eigen schuld"), maar daar is deze verzekering dus voor. Succes!

olaf79

Ongelezen bericht door olaf79 »

Cerna schreef:Kan ik nu iemand aansprakelijk stellen? Of is het domme pech?
Baal verschrikkelijk want de vloerbedekking is dus pas een jaar oud en ziet er nu al niet meer uit.
Ja de kat is aansprakelijk :lol:

Even zonder gekheid. Vanish is niet bedoelt voor vloerbedekkingen. Daar zijn speciale reinigingsmiddelen voor die u bij de handel kunt kopen.

olaf79

Ongelezen bericht door olaf79 »

marjangros schreef:Hoi Cerna,
Wat ontzettend vervelend en zonde van je mooie vloerbedekking! Wij zijn net bezig met het afsluiten van een nieuwe woonhuisverzekering, en als ik je verhaal zo lees, zou ik zeker eens in de polisvoorwaarden kijken. Zeker in het geval van All risk dekkingsvorming, zijn ook eigen schuld schades gedekt. Zo wordt oa het voorbeeld genoemd dat als je per ongeluk een emmer water omstoot op je houten vloer, deze schade wordt vergoed. Kennissen hebben ooit een potje verf op de nieuwe vloerbedekking omgegooid, en ook zij kregen de vloerbedekking geheel vergoed. Het voelt wellicht een beetje raar ("het is toch m'n eigen schuld"), maar daar is deze verzekering dus voor. Succes!
Dat gaat TS niet helpen, er is hier geen sprake van een ongeluk maar van opzet. TS is nalatig geweest en daardoor is de schade ontstaan. Geen enkele verzekeraar vergoedt zoeiets.

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

Da's wel heel kort door de bocht. Er is hier geen sprake van opzet, zelfs niet van schuld of grove nalatigheid.

moederslink

Ongelezen bericht door moederslink »

Ze deed toch gewoon wat op het doosje stond en kon niet helpen dat de zon ging schijnen, toch? :oops:

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

Ja, en ze had zelfs eerst nog uitgeprobeerd. Dat het achteraf allemaal anders had gemoeten is nogal duidelijk (vooral achteraf...), maar dat levert niet ineens opzet op...

Gesloten