LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] alles in een van tele2
alles in een van tele2
Fan worden van Tele2, nooit hoor.
Jonge jonge, wat een gedonder met Tele 2. We hebben het alles in een pakket van hun. Geregeld valt de TV uit. Je moet dan alles weer resetten en als je geluk hebt, doet hij het weer.
Ik heb al meerdere keren gebeld met Tele2, maar ze doen er weinig aan. Nu werd me net verteld, dat de lijn bij ons dus niet helemaal goed is, daarvoor moet er een monteur komen. Maar.......het moet eerst doorgespeeld worden naar het hoofdkantoor. En dan kan het nog 3 tot 10 dagen duren, voor er iets gebeurt.
Ik geloof, dat ik maar eens ga uitkijken naar een andere aanbieder.
Werd me nog gezegd, dat ik zonder boete naar een andere aanbieder kan. Hoezo???? Ik blokkeer gewoon de betalingen. Wij betalen netjes en Tele2 levert hier niet naar. Zonodig gooi ik het voor het gerecht.
Jonge jonge, wat een gedonder met Tele 2. We hebben het alles in een pakket van hun. Geregeld valt de TV uit. Je moet dan alles weer resetten en als je geluk hebt, doet hij het weer.
Ik heb al meerdere keren gebeld met Tele2, maar ze doen er weinig aan. Nu werd me net verteld, dat de lijn bij ons dus niet helemaal goed is, daarvoor moet er een monteur komen. Maar.......het moet eerst doorgespeeld worden naar het hoofdkantoor. En dan kan het nog 3 tot 10 dagen duren, voor er iets gebeurt.
Ik geloof, dat ik maar eens ga uitkijken naar een andere aanbieder.
Werd me nog gezegd, dat ik zonder boete naar een andere aanbieder kan. Hoezo???? Ik blokkeer gewoon de betalingen. Wij betalen netjes en Tele2 levert hier niet naar. Zonodig gooi ik het voor het gerecht.
Re: alles in een van tele2
Moet je doen. Maar welke provider wil je dan? Zoek op een willekeurige provider op dit forum en je vindt dezelfde problemen.
Re: alles in een van tele2
Kansloos, ze bieden je een oplossing , dus zou er maar op in gaan. Anders wordt het een duur grapje voor je.Werd me nog gezegd, dat ik zonder boete naar een andere aanbieder kan. Hoezo???? Ik blokkeer gewoon de betalingen. Wij betalen netjes en Tele2 levert hier niet naar. Zonodig gooi ik het voor het gerecht
Re: alles in een van tele2
Goededag wij hadden dus ook vanaf 2014 tele2 tv en internet alleen maar problemen mee moesten wij dus ook elke maand 60euro voor betalen. kastje resetten en dan nog de vraag of je nog tv had daarna. de laatste keer 3 weken geen tv gehad en soms internet. en als ik belde boden ze mij telkens een ander contract aan als wij dit nu doen moet het zeker beter gaan dus niet en maar omhoog gaan met het bedrag. ze hadden ook een monteur gestuurd die gaf als advies je kan hier geen tele2 ontvangen heeft hij ook vermeld en zei kijk het nog even aan was in januari. want in de maand december had ik al geen tv. telkens gebeld wil bij jullie stoppen dit schiet niet op en ik moet maar betalen voor een zwart beeld. heb ik opgezegd krijg ik nu een factuur van 300euro omdat ik contract breuk zal hebben gepleegd. ik heb al gezegd dit ga ik niet betalen en heb alles van hun geblokt op mijn bank. dan laat ik dit voor komen want ik heb misschien van al die maanden 2 maanden tv gehad. ze reageren nu ook niet meer op mijn mails want je moet een klacht per email sturen en als je belt word je vaag geantwoord en ze kunnen je ook zogenaamd niet door verbinden na de afdeling die over de facturen gaat. ik werd zelf van de week na 30min in de wacht hebben gestaan er uit gegooid.
nu ben ik overgestapt na kpn betaal veel minder heb veel meer voor hele goede ontvangst en internet is super snel.
dus mensen ga noooit na tele2 het is alleen maar ellende met valse beloftes
nu ben ik overgestapt na kpn betaal veel minder heb veel meer voor hele goede ontvangst en internet is super snel.
dus mensen ga noooit na tele2 het is alleen maar ellende met valse beloftes
-
- Berichten: 3573
- Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37
Re: alles in een van tele2
Ik heb dezelfde ervaring helaas. Na 9 jaar UPC overgestapt naar Tele2. De telefoon doet het om de haverklap niet, dan moet ik alles opnieuw opstarten en maar bidden dat het lukt. Soms wel 6 keer achter elkaar. Televisie idem, soms alleen geluid, soms zelfs dat niet. Soms wel beeld en geluid, maar kan ik niet zappen. En waar je bij UPC bij een storing nog gewoon naar je opgenomen programma's kon kijken, kan dat bij Tele2 niet. Nu zijn de pakketten weer gewijzigd en zou ik weer voor een jaar moeten verlengen. Ik stap dus mooi over naar Ziggo!
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 03 aug 2015 22:10
Re: alles in een van tele2
Ik heb Tele2 sinds een paar maanden, maar ik heb een monitor i.p.v. tv, dus ik heb externe boxen. Tele2 heeft hier geen ingang voor en uit coulance hebben ze mijn tvabo gestopt, maar nu moet ik nog 1 jaar internet blijven houden van hun. Ik heb getracht om tv bij andere providers te nemen, maar men wil alleen inclusief internet leveren. 2 brieven met het verzoek om het internetabo stop te zetten, niets vernomen!
Re: alles in een van tele2
Jij adviseert dus om maar geen provider te nemen?????? je kunt inderdaad bij de buren gaan shoppenGJvdZ schreef:Moet je doen. Maar welke provider wil je dan? Zoek op een willekeurige provider op dit forum en je vindt dezelfde problemen.
-
- Berichten: 653
- Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53
Re: alles in een van tele2
Hallo Ans Dams en andere bezoekers,
Wat vervelend om te horen dat je diensten niet naar wens werken. Je geeft aan dat je hier al contact over hebt gehad en dat er toen is aangegeven dat je kosteloos kunt overstappen naar een andere provider. Dan lijkt het erop dat we helaas op jouw adres geen optimale diensten kunnen leveren.
@andere bezoekers: Indien jullie problemen ervaren met de diensten, kun je om te beginnen deze stappen doorlopen: https://forum.tele2.nl/vast-internet-18 ... d-nu-18361
Verbetert dit de situatie niet, dan raad ik jullie aan een berichtje achter te laten op ons eigen klantenforum zodat we jullie daar beter kunnen helpen: https://forum.tele2.nl/
Groetjes, Leonie
Wat vervelend om te horen dat je diensten niet naar wens werken. Je geeft aan dat je hier al contact over hebt gehad en dat er toen is aangegeven dat je kosteloos kunt overstappen naar een andere provider. Dan lijkt het erop dat we helaas op jouw adres geen optimale diensten kunnen leveren.
@andere bezoekers: Indien jullie problemen ervaren met de diensten, kun je om te beginnen deze stappen doorlopen: https://forum.tele2.nl/vast-internet-18 ... d-nu-18361
Verbetert dit de situatie niet, dan raad ik jullie aan een berichtje achter te laten op ons eigen klantenforum zodat we jullie daar beter kunnen helpen: https://forum.tele2.nl/
Groetjes, Leonie
-
- Berichten: 3573
- Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37
Re: alles in een van tele2
Dank je Leonie, maar ik stap wel over. Ik ga niet nog een jaar aan klungelen als ik weet dat Ziggo op mijn adres wel storingsvrij kan leveren.
Re: alles in een van tele2
Hoe groot is de kans, dat een andere provider de zelfde lijn gebruikt?
Ik heb maar 1 kabelaansluiting mijn huis binnenkomen en maar 1 telefoonlijn.
Ik heb maar 1 kabelaansluiting mijn huis binnenkomen en maar 1 telefoonlijn.
Re: alles in een van tele2
Zz0u ik niet doen als ik jou was, overstappen naar Ziggo, waardeloos. Wordt ook trouwens afgeraden door de Consumentenbond. Ze voeren zomaar prijsverhogingen door, waarjij geen bericht van krijgt. Ik wil weg bij Ziggo, hopeloos.VioletPrue schreef:Dank je Leonie, maar ik stap wel over. Ik ga niet nog een jaar aan klungelen als ik weet dat Ziggo op mijn adres wel storingsvrij kan leveren.
Re: alles in een van tele2
hier het zelfde, ik heb netjes bericht gehad van de verhoging.
ben het er niet helemaal mee eens met de verhoging, maar alles werkt wel goed, en er komt als het goed voor veel mensen een oplossing.
http://tweakers.net/nieuws/104594/ziggo ... ingen.html
@vogels ik heb al eens gehoord dat de cb door bedrijven wordt betaalt voor een bepaald advies, je kunt dus goede reclame bij hun kopen, zodat het net lijkt dat een bedrijf goed uit een test komt
ben het er niet helemaal mee eens met de verhoging, maar alles werkt wel goed, en er komt als het goed voor veel mensen een oplossing.
http://tweakers.net/nieuws/104594/ziggo ... ingen.html
@vogels ik heb al eens gehoord dat de cb door bedrijven wordt betaalt voor een bepaald advies, je kunt dus goede reclame bij hun kopen, zodat het net lijkt dat een bedrijf goed uit een test komt
Re: alles in een van tele2
organo schreef:Zz0u ik niet doen als ik jou was, overstappen naar Ziggo, waardeloos. Wordt ook trouwens afgeraden door de Consumentenbond. Ze voeren zomaar prijsverhogingen door, waarjij geen bericht van krijgt. Ik wil weg bij Ziggo, hopeloos.VioletPrue schreef:Dank je Leonie, maar ik stap wel over. Ik ga niet nog een jaar aan klungelen als ik weet dat Ziggo op mijn adres wel storingsvrij kan leveren.
Dat is jouw mening, ik ben tevreden over Ziggo ( eerst UPC).
Prijsverhoging kreeg ik via de mail binnen.
-
- Berichten: 3573
- Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37
Re: alles in een van tele2
Ziggo gaat via kabel, nooit problemen gehad.ruud_a schreef:Hoe groot is de kans, dat een andere provider de zelfde lijn gebruikt?
Ik heb maar 1 kabelaansluiting mijn huis binnenkomen en maar 1 telefoonlijn.
Tele2 via telefoon, constant last.
Blijkt dat mijn huis te ver van het kastje af ligt om fatsoenlijke kwaliteit te leveren.
Blijkt dat Tele2 dit weet en toch op mijn adres diensten aanbied (beide uitlatingen van KPN monteurs).
Dan ben je mij dus kwijt en ga ik weer lekker via de kabel.