LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort is goed voor mekaar

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Gast

Telfort is goed voor mekaar

Ongelezen bericht door Gast »

Ik be al geruime tijd klant van Telfort (inmiddels 4 jaar) en ik ben over de gehele linie zeer tevreden.

Alles verllopt prima:

goede klantenserivce;
duidelijke internetsite;
heldere tarieven;
laagste sms-tarief;
goed bereik (wat op een enkele plek na iets beter kan)

Geen enkel probleem met rekeningen en overstappen op een andere abonnementsvorm is geen probleem.

Gast

Re: Telfort is goed voor mekaar

na twee maal een mobiel abbonoment van telfort gehad te hebben kan ik het woord telfort niet meer aanhoren.ikn heb net een rechtzaak achter de rug met telfort en gewonnen ! alle telfort abbonees zou ik met klem aanraden de gespecifiseerde nota goed na te kijken !
als je die al toegestuurd krijgt,bij mij duurde dit nl. 3 jaar ,en jawel er klopte niets van.Telfort is een arrogante maatschappij als het om klachten gaat.

5803jm

Ongelezen bericht door 5803jm »

Heb 4 maanden geleden een siemens C60 gekocht bij Telfort voor mijn dochter.
Na een maand deed de gsm niets meer.
Heb toen contact gehad met klantenservice en deze verwees mij naar de reparatieprocedure .
De gsm opgestuurd voor reparatie en 3 weken later terug gekregen als zijnde gereparareerd.
Bleek toen helemaal niet gerepareerd te zijn weer contact gezocht en voor de 2e keer opgestuurd voor reparatie.
3 weken later thuis gestuurd als zijnde gerepareerd.
En inderdaad weer niet gerepareerd.
Klacht ingediend , maar Telfort laat helemaal niets van zich weten.
Erg teleurstellend en ongehoord.
Reparatie afdeling lijkt op een stelletje prutsers.
Geen goed woord over Telfort.
Een oproep aan alle mensen om Telfort te mijden.
:evil: :x :cry:

Gast

@ 5803jm,

Allereerst moet ik je zeggen dat Telfort het toestel niet repareert, dat doet een ander bedrijf, in jou geval dus Siemens of een apart reperatiebedrijf. Telfort kan dus niet zien of zo'n toestel weldegelijk gerepareert is of niet. Geen goede zaak, want wil je iets laten repareren dan moet het ook gebeuren.

Groet Paultje

Miranda

Ongelezen bericht door Miranda »

telfort is goedkoop, maar dat is dan ook meteen het enige. bereik is behoorlijk slecht. waar op bepaalde plaatsen andere providers vol ontvangst hebben, heb ik nul komma nul. zelfs mijn toestel met een sim kaart van een andere provider levert betere ontvangst op. ook heb ik regelmatig dat ik mezelf 2 keer hoor praten, mezelf en nog een keer met een echo zeg maar. erg vervelend. ook heb ik soms vol bereik en verstaat de andere kant mij zeer slecht. zal ook blij zijn als mijn abbo voorbij is.

Gast

@ Miranda,

JE begrijpt natuurlijk wel dat de oorzaak van jou probleemje natuurlijk niet alleen aan de kant van Telfort ligt. Het probleem kan ook aan je telefoon liggen of juist ja: aan de andere kant van de lijn zit ook een persoon met een mobiel of een vast toestel. Deze persoon kan ook problemen hebben met de verbinding. Een hapering of dat je jezelf dubbel hoort praten kan altijd gebeuren, ook bij vaste telefonie (vooral lange afstanden en handsets) Haperingen heb je ook bij T-Mobile, Orange of KPN en zelfs Vodafone.

Hiermee wil ik niet zeggen dat het probleem bij Telfort ligt, dat kan natuurlijk ook, maar er zijn ook andere oorzaken van het feit dat je vaak slechte of geen goeie verbindingen hebt.

Miranda

zal mezelf maar even quoten:
bereik is behoorlijk slecht. waar op bepaalde plaatsen andere providers vol ontvangst hebben, heb ik nul komma nul. zelfs mijn toestel met een sim kaart van een andere provider levert betere ontvangst op.
wil iets zeggen wat ik maar niet zal doen...

maar goed, ligt dus écht aan telfort, want op dezelfde plaats met een andere simkaart van een andere provider heb ik wel voluit ontvangst. met de simkaart van telfort erin dus helemaal niets!

Gast

@ Miranda,

Ik zal jou ff terugquoten :lol: :
ook heb ik soms vol bereik en verstaat de andere kant mij zeer slecht.
Kijk en hier heb ik gelijk! Hier hoeft het probleem niet perse bij Telfort te liggen. Zoals ik al zei aan de andere kant van de lijn zit ook een persoon met een mobieltje en een provider, waart ook dingen mis kunnen gaan. En nogamaals T-Mobile, Orange, KPN en Vodafone kennen ook probleempjes met haperingen en dat je jezelf wel eens hoort terug praten. Hier hoef je je dus geen zorgen om te maken... dit hebeurd iedereen wel eens!

Miranda

hmm tis juist altijd als ik een vast nummer bel en op bepaalde plekken in het huis, beweeg ik, verandert de ontvangst bij de ander. ben ik vergeten te melden. maar hieruit kan ik toch de conclusie trekken dat het aan mij ligt? :oops:

Gast

telfort ....tja goedkoop klopt maar na 7 mnd klant te zijn geweest heb ik het contract afgekocht want ontvangst van telfort is zwaar vervelend !!!! ik had nergens een fatsoenlijk ontvangst !!

ik zit nu al ruim 4 maanden bij debitel vodafone en jawel PERFECT ik ga nooit over naar iets anders dan kpn of vodafone ...... :P

Gast

Teflort doet het zeker goed!!!

Hebeen abonnement van 2 jaar voor €15,- genomen incl. 100 belmin, met een gratis Samsung E700 erbij! Echt geweldig. Ik heb hem n al een maand en mijn eerste factuur is binnen, klopt helemaal en ik ben helemaal niet duur uit! De sms-prijs is best goedkoop! Het bereik is voor mij tot nu toe overal goed!

angeliek

Ongelezen bericht door angeliek »

Telfort, tja ook bij mij schieten de tranen in mijn ogen als ik de naam hoor.

Je wordt door de klantenservice onbeschoft behandeld, men gaat er bij voorbaat vanuit dat de klant ongelijk heeft en van alles verzint. Bereik is zeer slecht.

Het woord sorry hebben ze nog nooit van gehoord, ook als blijkt dat zij duidelijk een fout gemaakt hebben...

Ben blij dat mijn abo bij hen is afgelopen!

??

Ongelezen bericht door ?? »

Telfort zou een slecht bereik hebben? Onzin.

Op een bepaalde locatie kan de dekking slecht zijn, maar landelijk gezien scoren ze ngenoeg gelijk met Orange en T-mobile. Als je 'nergens' een fatsoenlijke ontvangst hebt, heb je waarschijnlijk een rotte telefoon.

Gast

TELFORT - Het gaat Telfort goed voor de wind. De operator werd in het voorjaar van 2003 overgenomen door Greenfield Capital Partners van het oude moederbedrijf mmO2. Telfort telt nu twee miljoen klanten, een mooi moment om het bedrijf in de verkoop te doen.

[ Meer dan 100 euro voordeel op iRiver spelers ]
Halverwege 2003 zegde het Britse mmO2 het vertrouwen op in het Nederlandse O2. Greenfield Capital Partners nam het bedrijf voor een spreekwoordelijk schijntje over en blies het bedrijf nieuw leven in onder de oude naam Telfort.

Momenteel wil Greenfield de mobiele operator verkopen. Vandaag werd bekend dat ABN Amro Bank de mogelijkheden van een verkoop zal uitzoeken voor Greenfield Capital Partners.

In september 2003 telde Telfort anderhalf miljoen gebruikers, nu staat dat aantal op twee miljoen.

Paultje

pistoff

Ongelezen bericht door pistoff »

Telfort is echt...)!#&$)!#&$)!#&$.....ben in gevecht met ze nu over rekeningen die dateren uit 2002 en daar komen ze nu ineens mee. Zouden niet betaalt zijn etc, en dan sturen ze ff na 2 jaar een deurwaarder op je af! Waar zijn ze mee bezig! Eerst Telfort BV dan O2 dan weer Telfort, laten ze hun administratie dan ook eens goed bijhouden!!!!!!!!!!!!!!

Gesloten