LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Qube Valet Parking heeft 165 km met mijn auto gereden

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
alfatrion
Berichten: 22043
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Qube Valet Parking heeft 165 km met mijn auto gereden

Ongelezen bericht door alfatrion »

Als je voor een strafbaar feit zou willen gaan dan zou ik eerder denken aan diefstal/verduistering of joyriding.

Moneyman
Berichten: 31181
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Qube Valet Parking heeft 165 km met mijn auto gereden

Ongelezen bericht door Moneyman »

Inderdaad, en zelfs dat is lastig hard te maken. Je moet zoiets woon civielrechtelijk aanpakken.

Willemzelf
Berichten: 196
Lid geworden op: 10 okt 2012 16:10

Re: Qube Valet Parking heeft 165 km met mijn auto gereden

Ongelezen bericht door Willemzelf »

Deze vraag is ouwe koek van jaren geleden.
Google : qube valet parking klachten.

alfatrion
Berichten: 22043
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Qube Valet Parking heeft 165 km met mijn auto gereden

Ongelezen bericht door alfatrion »

Moneyman schreef:Inderdaad, en zelfs dat is lastig hard te maken. Je moet zoiets woon civielrechtelijk aanpakken.
Verkrijging van bewijs is eenvoudig. De politie kan doen wat Radar een tijd terug deed. Gewoon een auto inleveren en dan achtervolgen. Ik denk dat het maatschappelijk gewenst is dat Qube Valet Parking wordt aangepakt. In die zin helpen veel aangiftes natuurlijk wel.

Moneyman
Berichten: 31181
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Qube Valet Parking heeft 165 km met mijn auto gereden

Ongelezen bericht door Moneyman »

Dat levert bewijs op in die zaak, maar niet in de zaak van TS. Maar als het helpt om dit soort ellende aan tepakken is dat natuurlijk prima!

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Qube Valet Parking heeft 165 km met mijn auto gereden

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Willemzelf schreef:Deze vraag is ouwe koek van jaren geleden.
Google : qube valet parking klachten.
Nee Willemzelf - dit is heel actueel - en de afgelopen 1,5 maand al 2 keer een item geweest in "Groeten van Max" waarin ook werd aangegeven dat dit joyriding zou zijn.
Wel heeft Cube nu van Haarlemmermeer te horen gekregen dat hij moet stoppen - op last van een dwangsom (bron: Uitzending "Groeten van Max - 10-8-2015")

Gesloten