LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] vraag voor mensen die al voor de rechter zijn geweest..
vraag voor mensen die al voor de rechter zijn geweest..
ik hoor daar niks over, zijn er mensen al voorgekomen?en hoe is het daarmee?
rob
rob
Re: vraag voor mensen die al voor de rechter zijn geweest..
Helaas Rob zodra mensen een advocaat hebben zijn ze weg van dit forum en laten ze niets meer van zich horen. Je kan de uitspraken lezen o.a op onderstaande site.
http://home.hccnet.nl/l.blok/
http://home.hccnet.nl/l.blok/
nou rob het wordt gewoon verdaagd ik ben ondertussen al 4 keer voor geweest nu is het weer verdaagd naar december ik denk dat die ratten het zelf ook niet meer weten en alles verdagen in de hoop dat ze er nog wat uit kunnen slepen niks dus
aha ja dat zal het dan wel zijn, dat is vervelend dan, want ik was benieuwd hoe sommige mensen de uitspraak beleven,er zijn immers mensen die tienduizenden euro's 'moesten' betalen...
ik zal de uitslag van 'mijn'rechtzaak wel vermelden hier,ik zit wel al een maand te wachten op hun laatste (dreig)brief,en nu zijn de aandelen verkocht naar hun zeggen...
ben benieuwd wanneer er een gerechtelijk schrijven in de bus valt....
rob
ik zal de uitslag van 'mijn'rechtzaak wel vermelden hier,ik zit wel al een maand te wachten op hun laatste (dreig)brief,en nu zijn de aandelen verkocht naar hun zeggen...
ben benieuwd wanneer er een gerechtelijk schrijven in de bus valt....
rob
Ook bij ons is de datum na eind dec.verzet.
Groet Margriet.
Groet Margriet.
Ik neem aan dat iedereen, die een uitslag bij de rechter heeft, dit op het forum zal zetten
Bij ons gaat alles voorals nog schriftelijk
Ter info:
- eerst telefonisch benaderd door iemand van Legio
- ongehuwd
- winstverdriedubbelaar (met restschuld natuurlijk) en betalingen "inleg" (nog lopende) bespaarplan gestaakt
- rechtbank Leeuwarden zegt: huurkoop
4 november doet de kantonrechter in mijn zaak uitspraak. Vandaag van de rechtbank Leeuwarden bericht gekregen. Ben benieuwd.
Groetjes,
Sandra
- eerst telefonisch benaderd door iemand van Legio
- ongehuwd
- winstverdriedubbelaar (met restschuld natuurlijk) en betalingen "inleg" (nog lopende) bespaarplan gestaakt
- rechtbank Leeuwarden zegt: huurkoop
4 november doet de kantonrechter in mijn zaak uitspraak. Vandaag van de rechtbank Leeuwarden bericht gekregen. Ben benieuwd.
Groetjes,
Sandra
wij ook Sandra
Laat spoedig iets horen
toi toi
nog 14 dagen
A'dam
D in verweer
Wij in afwachting..............
Heerlijk
Laat spoedig iets horen
toi toi
nog 14 dagen
A'dam
D in verweer
Wij in afwachting..............
Heerlijk
Het is dus belangrijk om altijd de kantonrechter te verzoeken om na 1 keer uitstel Dexia peremtoir te willen stellen!
-
Leg eens uit Impact? Wij zijn niet allemaal zo slim hee
Lfs Ad
Lfs Ad
Compact dit woord kan ik nergens vinden onder de juridische uitdrukkingen. In het woordenboek van Frans staat wel een woord " péremptoir" dat betekent , uitstel, exceptie.Het is dus belangrijk om altijd de kantonrechter te verzoeken om na 1 keer uitstel Dexia peremtoir te willen stelle
e
peremtoor, - emptoir, bn., bw. (Fra. afdoend, beslissend): een - argument, dat de tegenpartij geheel verslaat; het - examen, laatste examen voor theol. kand. in de Geref. Kerken om als predikant te worden toegelaten; rechtst. -e termijn, (onherroepelijk) laatste.
Bron: verklarend handwoordenboek der Nederlandse taal (tevens vreemde woordentolk) M.J. Koenen 26e druk 1966
perem(p)to'risch, peremtoir' (Fr.), bn., een strijd opheffend, beslissend, afdoend; ~ examen (in de Gereformeerde Kerk) examen voor toelating tot de kerkelijke dienst; ~e exceptie (rechtst.) verweer dat de zaak voorgoed beslist en afgedaan is; ~ uitstel, onherroepelijk laatste uitstel.
Bron: Kramers woordenboeken Vreemde-Woordentolk, elfde oplage van de 29e druk (1987)
Bron: verklarend handwoordenboek der Nederlandse taal (tevens vreemde woordentolk) M.J. Koenen 26e druk 1966
perem(p)to'risch, peremtoir' (Fr.), bn., een strijd opheffend, beslissend, afdoend; ~ examen (in de Gereformeerde Kerk) examen voor toelating tot de kerkelijke dienst; ~e exceptie (rechtst.) verweer dat de zaak voorgoed beslist en afgedaan is; ~ uitstel, onherroepelijk laatste uitstel.
Bron: Kramers woordenboeken Vreemde-Woordentolk, elfde oplage van de 29e druk (1987)