Dat je die percentages zelf bedacht had was duidelijk, dus zullen we het gewoon bij de feiten houden?darksun schreef:Goed julie hier de 50% die je wilde:darksun schreef:Julie4444 schreef:
Conclusie trouwens ook, als antwoord op mijn oorspronkelijke vraag over die percentages van je: je hebt blijkbaar géén onderbouwing voor die percentages die je eerder noemde. Gewoon verzonnen dus?
http://www.telegraaf.nl/dft/geld/consum ... en___.html
De percentages waren een gok, zoals ik daarbij ook had vermeld. Maar de cijfers die ik heb gevonden, omdat jij daar om vroeg, zijn veel ernstiger dan die ik had gegokt.
Fijn dat jij die problemen nooit hebt gekend. Vlaggen uit.
Je bent zo content met jezelf dat je je blijkbaar geen situaties kan voorstellen waarin zaken anders lopen of zijn.
Dat is nou precies waarom mensen hun schulden verborgen houden. Omdat ze bang zijn dat hun omgeving hun niet begrijpt.
Feit: dergelijke problemen worden meestal door de mensen zelf gecreeerd omdat ze niet met geld om kunnen gaan of de verkeerde prioriteiten stellen (zoals het onnodig hebben van een auto). Verder heeft dat niets met het onderwerp te maken want een auto is geen eerste levensbehoefte dus bijstandtrekkers zijn geen argument, naast het feit dat de boete los staat van het hebben van een auto.
Feit: de boete die je moest betalen is ook door jezelf veroorzaakt. Je bent 2 maal gewaarschuwd en toch koos je ervoor niet op tijd te betalen.
Feit: de boete is voor iedereen gelijk en dus gewoon terecht.