LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Babypark - na 20 weken nog steeds een kapot ledikantje
-
Babypark - na 20 weken nog steeds een kapot ledikantje
Op 27 maart is onze kinderkamer (ledikant, kast en commode) geleverd. Bij levering was het ledikant stuk/ beschadigd. Diezelfde dag gelijk melding gemaakt en kreeg de melding dat er een nieuw ledikantje besteld zou worden. Na enige tijd niks gehoord te hebben weer contact opgenomen en nu moest er eerst een monteur langskomen om de schade te bekijken.
Pas 6 weken na levering komt er (op 6 mei) is een monteur. Hij vervangt netjes een deel van het ledikant, maar heeft niet alle onderdelen bij zich en geeft aan dat de overige onderdelen besteld moeten worden. Dat zou weer is 6 weken duren voordat de onderdelen binnen zouden zijn.
Na bijna 10 weken (na bezoek monteur) maar weer is gebeld met Babypark, want van hun horen we helemaal niks... en wat blijkt er is nog helemaal niks binnen of besteld. Inmiddels zijn we 20 weken na levering verder en nog steeds geen nieuwe onderdelen gezien. Na 20 weken wachten, een hoeveelheid telefoontjes naar Babypark (niet gratis) en een hoop irritatie bieden ze alleen een 50 euro cadeaubon aan ter compensatie. Wat een slechte service van dit bedrijf zeg. Hoe zou men het zelf vinden als ze als klant 20 weken met een stuk/ beschadigd product zittem terwijl er bijna 1000 euro is besteed.
Pas 6 weken na levering komt er (op 6 mei) is een monteur. Hij vervangt netjes een deel van het ledikant, maar heeft niet alle onderdelen bij zich en geeft aan dat de overige onderdelen besteld moeten worden. Dat zou weer is 6 weken duren voordat de onderdelen binnen zouden zijn.
Na bijna 10 weken (na bezoek monteur) maar weer is gebeld met Babypark, want van hun horen we helemaal niks... en wat blijkt er is nog helemaal niks binnen of besteld. Inmiddels zijn we 20 weken na levering verder en nog steeds geen nieuwe onderdelen gezien. Na 20 weken wachten, een hoeveelheid telefoontjes naar Babypark (niet gratis) en een hoop irritatie bieden ze alleen een 50 euro cadeaubon aan ter compensatie. Wat een slechte service van dit bedrijf zeg. Hoe zou men het zelf vinden als ze als klant 20 weken met een stuk/ beschadigd product zittem terwijl er bijna 1000 euro is besteed.
-
Re: Babypark - na 20 weken nog steeds een kapot ledikantje
Dat lijkt mij een vraag die alleen zij kunnen beantwoorden. Wat wil je nu eigenlijk bereiken met dit bericht?BramvdKlinkenberg schreef:Hoe zou men het zelf vinden als ze als klant 20 weken met een stuk/ beschadigd product zittem terwijl er bijna 1000 euro is besteed.
Slechte service en communicatie. Maar het bedrag maakt hierbij miet uit, sterker, voor een babykamer is nog geen 1000 euro eerder goedkoop dan duur.
-
Dit bericht is om m'n beklacht te doen over BabyPark. Blijkbaar zijn dit soort acties nodig om eindelijk is wat serieuzer genomen te worden door ze.
Ik verwacht geen 500 euro terug... maar ik hoef geen bon die ik bij deze winkel weer moet besteden.
Enige dat we vragen is goede communicatie.. en gewoon ballen tonen en zeggen dat ze het verkloot hebben.
Ik verwacht geen 500 euro terug... maar ik hoef geen bon die ik bij deze winkel weer moet besteden.
Enige dat we vragen is goede communicatie.. en gewoon ballen tonen en zeggen dat ze het verkloot hebben.
-
En lukt dat nu? Nemen ze je serieus?BramvdKlinkenberg schreef:Dit bericht is om m'n beklacht te doen over BabyPark. Blijkbaar zijn dit soort acties nodig om eindelijk is wat serieuzer genomen te worden door ze.
Als ze merken dat ze negatief in het nieuws zijn op Tros radar, misschien wel.Barre Barry schreef:En lukt dat nu? Nemen ze je serieus?BramvdKlinkenberg schreef:Dit bericht is om m'n beklacht te doen over BabyPark. Blijkbaar zijn dit soort acties nodig om eindelijk is wat serieuzer genomen te worden door ze.
-
@Bram ts, zo te lezen hebben jullie tot nu toe engelengeduld gehad! We zijn 5 maanden verder nb!
BabyPark blinkt niet uit in goede service en communicatie. Ik had ws allang de handdoek in de ring gegooid. Toedeledoki.....
Maar wat is nu verder precies afgesproken? Ontbinding koop? Geld terug? Wat had u al aanbetaald en wat gaat er nu verder gebeuren?
BabyPark blinkt niet uit in goede service en communicatie. Ik had ws allang de handdoek in de ring gegooid. Toedeledoki.....
Maar wat is nu verder precies afgesproken? Ontbinding koop? Geld terug? Wat had u al aanbetaald en wat gaat er nu verder gebeuren?
-
Werd direct benaderd door ze. Uiteraard kon ook deze persoon niks controleren.... want alle collega's zijn op vakantie. Ik heb aangegeven dat ze me inderdaad niet meer tevreden kunnen stellen.. ik verwacht ook niet perse geld terug... heb aangegeven dat ze vanaf nu minimaal ons goed op de hoogte houden en niet iets beloven en vervolgens niet nakomen. als het goed is worden de nieuwe onderdelen vandaag geleverd aan babypark en worden we vandaag gebeld om een afspraak te maken dat de monteur de onderdelen komt vervangen van het bedje.
Betreffende persoon aan de telefoon gaf aan dat ze na de levering nogmaals met ons willen praten en/ of kijken naar hoe alles verlopen is en of ze nog iets voor ons kunnen doen. Zou mooi zijn als ze dat doen, maar zoals vaker komen ze afspraken niet na en is het eerst zien en dan pas geloven.
Nogmaals... ik vraag geen honderden euro's... de vergoeding van een bon van 50 euro is het enige wat ze kunnen en willen doen dus daar discuseer ik al niet meer over.. het zou al mooi zijn als ze gewoon zeggen dat ze het verkloot hebben en dat ze vanaf nu laten zien dat ze wel service kunnen bieden.
Betreffende persoon aan de telefoon gaf aan dat ze na de levering nogmaals met ons willen praten en/ of kijken naar hoe alles verlopen is en of ze nog iets voor ons kunnen doen. Zou mooi zijn als ze dat doen, maar zoals vaker komen ze afspraken niet na en is het eerst zien en dan pas geloven.
Nogmaals... ik vraag geen honderden euro's... de vergoeding van een bon van 50 euro is het enige wat ze kunnen en willen doen dus daar discuseer ik al niet meer over.. het zou al mooi zijn als ze gewoon zeggen dat ze het verkloot hebben en dat ze vanaf nu laten zien dat ze wel service kunnen bieden.
Nou, echt een groot compliment voor uw geduld. Babypark had dan toch aan mij een verkeerde gehad.
Lost uw probleem niet op, maar wou het u toch even melden
Lost uw probleem niet op, maar wou het u toch even melden
-
Wederom niet gebeld vandaag door Babypark.
De waardebon is wel aangekomen, maar geen enkel briefje met excuses er bij. Nou ja, in ieder geval iets dat wel geregeld is....
Wachten weer tot maandag en bellen we ze zelf wel weer.
Geduld is een schone zaak :s.
De waardebon is wel aangekomen, maar geen enkel briefje met excuses er bij. Nou ja, in ieder geval iets dat wel geregeld is....
Wachten weer tot maandag en bellen we ze zelf wel weer.
Geduld is een schone zaak :s.
U moet haast een tienerkamers aanschaffen.
-
tijger1 schreef:U moet haast een tienerkamers aanschaffen.