| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Collectief voordelig
-
Nicoleenergie
Collectief voordelig
Iemand ervaring met collectief voordelig?
Stonden vrij agressief aan de deur maar hadden volgens mij wel leuke prijzen met Electrabel 3 jaar vast.
Stonden vrij agressief aan de deur maar hadden volgens mij wel leuke prijzen met Electrabel 3 jaar vast.
-
witte angora
Re: Collectief voordelig
Geen ervaring met dát bedrijf, maar waarom zou je op het verkooppraatje van één bedrijf in gaan? De leuke prijzen lijken wel leuk, maar kunnen in jouw situatie wel eens heel erg negatief uitpakken omdat je verbruik heel anders is.
Michiel noemt al de vergelijkingssites, de ervaring leert dat je af en toe even een nieuwe vergelijking moet wagen omdat er de ene keer echt heel leuke kortingen te halen zijn, en een paar weken later weer niet, en daarna weer wel.
Michiel noemt al de vergelijkingssites, de ervaring leert dat je af en toe even een nieuwe vergelijking moet wagen omdat er de ene keer echt heel leuke kortingen te halen zijn, en een paar weken later weer niet, en daarna weer wel.
-
Josephien12
Niet ingaan op verkoop aan de deur. Valt altijd tegen. Kijk desnoods zelf op de site van electrabel.
Als ze een leuke aanbieding hebben, waarom zou je er dan niet op ingaan?
Ken de club niet zo goed, weet alleen dat ze met verschillende leveranciers werken en dat roept wel wat vraagtekens bij me op.
Ken de club niet zo goed, weet alleen dat ze met verschillende leveranciers werken en dat roept wel wat vraagtekens bij me op.
Deurverkopers standaard weigeren. Als u van provider, energieleverancier of anders wilt veranderen dan moet u die keuze zelf én weloverwogen maken. Nooit in de mooie praatjes van een huis aan huisverkoper trappen.
Heb er bijna een contract van 3 jaar opzitten bij hen, nu komen ze met een verlengingsbod. Ik kan daar werkelijk niets in ontdekken wat ook maar enigzins op een bod lijkt , dus ik ga komende maand fijn rondsjoppen. Heb al 50,-/mnd voordeel kunnen ontdekken 
-
renewouters
Dus kennelijk overweeg je, ondanks hun agressieve gedrag toch om hier naar te gaan kijken domweg om een paar euro te besparen?Nicoleenergie schreef:Iemand ervaring met collectief voordelig?
-
Michelle_L
- Contacteer:
Ik stap elk jaar over en maak elk jaar gebruik van de welkomstbonussen die je aangeboden krijgt. Ik neem daarom altijd alleen 1 jaar contracten. Maar ik ga nooit in op verkoop aan de deur. Je krijgt meestal geen tijd om na te rekenen of extra informatie op te zoeken. Anderen hebben het ook al gezegd, maar via een vergelijkingssite kan ik lekker rustig rekenen. Google gewoon naar energievergelijker of goedkoopste energieleverancier en je vindt die vergelijkers zo.
2 jonge mannen stonden net ook bij mij aan de deur in Vlaardingen van Collectief voordelig. Normaal doe ik voor verkopers niet eens de deur open, maar de nette heren hebben mijn alles duidelijk uitgelegd en mij wat wijzer gemaakt op het gebied van energie. Ik begrijp de instelling van de meeste onder ons waarbij we gauw geneigd zijn om een bepaalde instelling aan te nemen tegenover verkopers (dat heb ik namelijk zelf ook), maar moet eerlijk toegeven dat de adviseurs mijn een vertrouwt ervaring mee hebben gegeven.
Soesterberg.
Dinsdagmiddag, 06 mei 2017.
De bel gaat.
Ik doe open.
Keurig geklede jongen en meisje (net 20ers schat ik) staan met big smile voor mijn deur.
Type: colportage (verkopers) (ik krijg al jeuk in mijn nek)
De jongen roept vaag: 'Zijn we hier bij bedrijf xxxxxx?'
Ik zeg meteen: 'wat kan ik voor jullie betekenen?'
(ze stelden zich NIET eens voor, dus ik wist niet meteen van welk bedrijf ze waren, maar wat verwacht je ook van jongeren die ze voor een commissieloontje langs de huizen laten lopen)
De jongen: 'Uit ons onderzoek bij de KvK is gebleken dat uw bedrijf bij de KVK is geregistreerd, maar als prive-persoon'.
Ik zeg: 'Zijn jullie van de KVK?'
Het stel: 'Ehhhhh, we doen onderzoek namens de KVK'
Ik: 'Hebben jullie een identiteitsbewijs waarmee ik jullie NU meteen even kan telefonisch verifiëren bij de KVK?'
(Ik zag ze schrikken... de big smile op hun gezichten was meteen weg.)
Ik: 'Is het strafbaar dat ik met mijn bedrijf als prive persoon ben geregistreerd?'
Het stel: 'Nee, dat is in feite geen probleem , maar ......'
Ik kapte ze af...
Maar van WELK bedrijf zijn jullie dan??
Stel: 'We zijn van Collectief Voordelig'.
Ik: 'Er is dus eigenlijk helemaal GEEN probleem, dus ik wilde het hier bij laten, ik ben druk met mijn werk!'. Succes verder!
Ze liepen behoorlijk pissig het tuinpad weer af, en het meisje sneerde nog na: 'U ziet vanzelf de rekening wel verschijnen...'
Ik wilde daar op reageren (was misschien haar insteek wel),
maar ik dacht gewoon: ik laat me niet uit mijn tent lokken. Barsten jullie maar!
Behoorlijk aggressief en best een hufterige uitspraak van haar.
Wat een losers.
Ze hebben hun 'image' bij ondergetekende in EEN tel verknald.
Amateurtjes!
Met azijn vang je geen vliegen, wel met stroop.
Meteen nadat ik mijn voordeur dichtgedaan had, liep ik meteen naar mijn laptop en Google-de op 'Collectief Voordelig'.
En ik kwam toen o.a. op dit forum, waar ik bedenkelijke zaken voorbij zag komen over dit kluppie.
Bedrijf uit Eindhoven, gevestigd aan de Vestdijk aldaar.
Hebben nog TIG andere BV's bij de KVK geregistreerd, waaronder ze opereren met allerhande vage firmaatjes.
Ik denk: Ik bel 'Collectief Voordelig' gewoon even. Om te klagen over die verkopers.
085-75000104
Een keurig bandje: 'Wij houden van persoonlijke service dus een momentje graag' Na VIJF minuten wachten heb ik maar opgehangen.
Een kwartier later nogmaals gebeld: geen gehoor, niemand neemt ooit op vrees ik. Echte persoonlijke service, ....dus niet.
Er stond wel een email adres op hun site [ http://www.collectiefvoordelig.nl ] maar ik ga daar niks naar toe mailen, want dan wordt ik gespammed, of erger.
Dit hele verhaal stinkt naar pure nepperij....
Kijk ook even hier naar:
http://www.oozo.nl/bedrijven/eindhoven/ ... rdelig-b-v
[Tekst verwijderd door de Moderator]
De bel gaat.
Ik doe open.
Keurig geklede jongen en meisje (net 20ers schat ik) staan met big smile voor mijn deur.
(ze stelden zich NIET eens voor, dus ik wist niet meteen van welk bedrijf ze waren, maar wat verwacht je ook van jongeren die ze voor een commissieloontje langs de huizen laten lopen)
De jongen: 'Uit ons onderzoek bij de KvK is gebleken dat uw bedrijf bij de KVK is geregistreerd, maar als prive-persoon'.
Ik: 'Hebben jullie een identiteitsbewijs waarmee ik jullie NU meteen even kan telefonisch verifiëren bij de KVK?'
Ik: 'Is het strafbaar dat ik met mijn bedrijf als prive persoon ben geregistreerd?'
Ik kapte ze af...
Ik: 'Er is dus eigenlijk helemaal GEEN probleem, dus ik wilde het hier bij laten, ik ben druk met mijn werk!'. Succes verder!
Ze liepen behoorlijk pissig het tuinpad weer af, en het meisje sneerde nog na: 'U ziet vanzelf de rekening wel verschijnen...'
maar ik dacht gewoon: ik laat me niet uit mijn tent lokken. Barsten jullie maar!
Wat een losers.
Amateurtjes!
Meteen nadat ik mijn voordeur dichtgedaan had, liep ik meteen naar mijn laptop en Google-de op 'Collectief Voordelig'.
En ik kwam toen o.a. op dit forum, waar ik bedenkelijke zaken voorbij zag komen over dit kluppie.
Hebben nog TIG andere BV's bij de KVK geregistreerd, waaronder ze opereren met allerhande vage firmaatjes.
Ik denk: Ik bel 'Collectief Voordelig' gewoon even. Om te klagen over die verkopers.
085-75000104
Een keurig bandje: 'Wij houden van persoonlijke service dus een momentje graag' Na VIJF minuten wachten heb ik maar opgehangen.
Een kwartier later nogmaals gebeld: geen gehoor, niemand neemt ooit op vrees ik. Echte persoonlijke service, ....dus niet.
Er stond wel een email adres op hun site [ http://www.collectiefvoordelig.nl ] maar ik ga daar niks naar toe mailen, want dan wordt ik gespammed, of erger.
Kijk ook even hier naar:
Laatst gewijzigd door Radar op 10 jan 2018 15:14, 7 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonsgegevens noemen
Reden: Persoonsgegevens noemen
Allen de wijze waarop u te woord bent gestaan moet al genoeg reden zijn om hier niet op in te gaan.Nicoleenergie schreef:Iemand ervaring met collectief voordelig?
En die beloofde leuke "maandelijkse voorschotbedragen" die u worden gegeven stellen helemaal niets voor.
Aan het einde van een verbruikersjaar komt pas echt de aap uit de mouw en zal flink moeten worden bijbetaald.
Hopelijk bent u niet met hen in zee gegaan, want dan zou u echt "de boot zijn ingegaan".
Ga niet in op "geleur aan de deur", want daar komt niets anders dan narigheid van.
Foutje, had de datum van het topic gemist
-
NeoDutchio
Agressief aan de deur en een geweldige aanbieding? En wat is dan zo goedkoop? Waarschijnlijk uw verbruik, maar het vastrecht zal wel vele malen hoger ligger ter compensatie.
Nooit in praatjes aan de deur trappen, zij staat daar voor hun eigen inkomen en niet voor uw besparing.
Nooit in praatjes aan de deur trappen, zij staat daar voor hun eigen inkomen en niet voor uw besparing.
Duidelijk. Bevestigt maar weer mooi dat je op praatjes aan de deur niet in moet gaan.tulipman schreef:Soesterberg.
De bel gaat.
Ik doe open.
Ik kapte ze af...
Wat een losers.
Amateurtjes!
085-75000104
Kijk ook even hier naar:
En, laat je het ook even weten als ze random rekeningen gaan sturen? Ben benieuwd.
Tulipman, schrijven kan je wel, dat moet gezegd worden!
-
Gijs De Lange
Pas op met collectief voordelig want je denkt weliswaar dat je voordelig uit bent maar ze willen graag jou als zelfstandige dat je een contract tekent.
Dat betekent dat je veel minder rechten hebt als een particulier consument.
Op het moment dat je het contract met de voorwaarden van je nieuwe energie leverancier binnen krijgt zit je niet aan je nieuwe leverancier vast maar wel aan collectief voordelig, een als je daar af wilt dan moet je een boete betalen van 1250 euro.
Het spel van het kastje naar de muur is dan begonnen ondanks de goede bedoelingen van je nieuwe energie leverancier die jou nog wel 14 dagen bedenktijd geeft.
Begrijp niet dat energie leveranciers met dit soort bedrijven in zee gaan en wil een ieder het advies geven:
Zoek zelf een voordelige energieleverancier en sluit dit niet af bij dit bedrijf want dan ben je zelf vrij om te kiezen en te gaan waar jij dat zelf wil, zonder een hoop ergernis.
Dat betekent dat je veel minder rechten hebt als een particulier consument.
Op het moment dat je het contract met de voorwaarden van je nieuwe energie leverancier binnen krijgt zit je niet aan je nieuwe leverancier vast maar wel aan collectief voordelig, een als je daar af wilt dan moet je een boete betalen van 1250 euro.
Het spel van het kastje naar de muur is dan begonnen ondanks de goede bedoelingen van je nieuwe energie leverancier die jou nog wel 14 dagen bedenktijd geeft.
Begrijp niet dat energie leveranciers met dit soort bedrijven in zee gaan en wil een ieder het advies geven:
Zoek zelf een voordelige energieleverancier en sluit dit niet af bij dit bedrijf want dan ben je zelf vrij om te kiezen en te gaan waar jij dat zelf wil, zonder een hoop ergernis.