LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-mobile Storing Wat een provider

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Yasmine01
Berichten: 15
Lid geworden op: 27 feb 2012 00:04

T-mobile Storing Wat een provider

Ongelezen bericht door Yasmine01 »

Hallo Allemaal,

Wie heeft er ook problemen met T-Mobile? Ik heb voor deze provider gekozen vanwege de snelle service.
Maar heb nu al 5 dagen storing kan niet bellen noch gebeld worden. Wie heeft dit ook gehad de afgelopen dagen. Noch doet T-Mobile er iets aan om je te compenseren voor het feit dat je geen gebruik kan maken van je eigen abonnement die je notabene zelf betaald elke maand.

renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: T-mobile Storing Wat een provider

Ongelezen bericht door renewouters »

T-Mobile heeft aangekondigd te gaan compenseren, maar het lijkt me logisch dat ze eerst de boel weer helemaal op orde willen hebben voordat ze dat gaan doen.

En zo'n storing kan overal gebeuren. Zoveel leveranciers van mobiele netwerken zijn er niet meer en de leveranciers van T-Mobile leveren ook aan KPN.

Josephien12
Berichten: 715
Lid geworden op: 01 sep 2010 18:39

Re: T-mobile Storing Wat een provider

Ongelezen bericht door Josephien12 »

Yasmine01 schreef: Noch doet T-Mobile er iets aan om je te compenseren voor het feit dat je geen gebruik kan maken van je eigen abonnement die je notabene zelf betaald elke maand.
Hoezo notabene die je zelf betaald? Dat is toch logisch dat ieder zijn of haar eigen abo betaald....

Gewoon indrdaad ff rustig afwachten. Geef T-mobile de kans om zelf zaken op te lossen. Dat lukt niet in een paar dagen.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: T-mobile Storing Wat een provider

Ongelezen bericht door Har06 »

Yasmine01 schreef:Hallo Allemaal,

Wie heeft er ook problemen met T-Mobile? Ik heb voor deze provider gekozen vanwege de snelle service.
Maar heb nu al 5 dagen storing kan niet bellen noch gebeld worden. Wie heeft dit ook gehad de afgelopen dagen. Noch doet T-Mobile er iets aan om je te compenseren voor het feit dat je geen gebruik kan maken van je eigen abonnement die je notabene zelf betaald elke maand.
In de media is het probleem van T mobile breed uitgemeten, we praten over een dikke dag, de directie bekijkt op welke wijze ze compenseren: Wat een provider is een verkeerde kop :mrgreen:

Miepje1
Berichten: 1742
Lid geworden op: 22 feb 2005 15:12

Re: T-mobile Storing Wat een provider

Ongelezen bericht door Miepje1 »

Jeminee zeg. Ik ben al 15 jaar T-mobile klant en dit is de éérste echte storing. Het is jammer maar helaas. Als jij al een week niet kan bellen is er wat anders aan de hand. Daar kan je T-mobile over twitteren, faceboeken of mailen ;-)

ruud_a
Berichten: 3187
Lid geworden op: 16 nov 2007 10:00

Re: T-mobile Storing Wat een provider

Ongelezen bericht door ruud_a »

Waarschijnlijk een gemuteerd virus van de NSA dat een eigen leven is gaan leiden.

renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: T-mobile Storing Wat een provider

Ongelezen bericht door renewouters »

ruud_a schreef:Waarschijnlijk een gemuteerd virus van de NSA dat een eigen leven is gaan leiden.
Ze hebben geen Amerikaanse leverancier in het core netwerk, dus die kans is vrij klein. Een lek richting China of Finland is dan wel weer een optie.

tijger1
Berichten: 1647
Lid geworden op: 31 jan 2013 20:54

Re: T-mobile Storing Wat een provider

Ongelezen bericht door tijger1 »

Ben al jaren en jaren klant bij T-mobile en dit is de eerste storing die ik meemaak. Dus valt nogal mee de problemen. En duurde zeker geen week. Kijk uw mobiel eens na.

martine81
Berichten: 81
Lid geworden op: 19 jun 2015 17:08

Re: T-mobile Storing Wat een provider

Ongelezen bericht door martine81 »

hier hetzelfde, eerste storing die ik in jaren had, was ook maar 1 dag (had het eigenlijk niet eens in de gaten)

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: T-mobile Storing Wat een provider

Ongelezen bericht door Har06 »

martine81 schreef:hier hetzelfde, eerste storing die ik in jaren had, was ook maar 1 dag (had het eigenlijk niet eens in de gaten)
Vreemd dat Ts praat over 5 dagen, wederom een opgeklopte topic :mrgreen:

Miepje1
Berichten: 1742
Lid geworden op: 22 feb 2005 15:12

Re: T-mobile Storing Wat een provider

Ongelezen bericht door Miepje1 »

Van de site: https://www.t-mobile.nl/netwerkstoring

Je wordt er niet rijk van maar ze doen hun best.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: T-mobile Storing Wat een provider

Ongelezen bericht door Har06 »

Miepje1 schreef:Van de site: https://www.t-mobile.nl/netwerkstoring

Je wordt er niet rijk van maar ze doen hun best.
Zo is het maar net, gisteren lag Ziggo er ook een tijdje uit, kan gebeuren,toch ? :lol:

Gesloten