LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Arke/TUI
Arke/TUI
Mijn man en ik zijn in juni naar Sal (Kaap Verdische Eilanden) geweest. Deze reis hebben wij geboekt bij Arke. Bij de boeking gekozen voor een suite (2 kamers dus aparte slaapkamer). Na een afschuwelijk krappe vlucht die Arke bestempeld als korte vlucht (vliegtijd 6.5/7 uur). Hierdoor vindt Arke het doodnormaal om hun klanten nog geen kopje koffie aan te bieden; alles moet betaald worden! Aangekomen in de hotelkamer blijken wij geen suite te hebben; zeker geen 2 kamers. Wij hebben dit aangegeven bij onze hostess, die alles heeft gedaan wat mogelijk was om dit op te lossen, maar dat lukte niet. Arke blijkt een conflict met het hotel te hebben. Wel hebben we een verlate check out aangeboden gekregen en daar hebben we ook gebruik van gemaakt. Dit weegt echter niet op tegen de kosten die wij betaald hebben voor de suite. Verder een super vakantie gehad. Maar bij thuiskomst toch maar een klacht ingediend; we hebben per slot van rekening niet gekregen waarvoor we hebben betaald. Na 4 weken niets gehoord op de klacht dus nog maar weer een e-mail. Daarop krijg ik een e-mail terug dat ze achter lopen met de afhandeling van hun klachten en dat ze nu met de verwerking van week 25 bezig zijn en wij zijn in week 26 aan de beurt. Dan denk je oké dan heb ik met anderhalve week een antwoord. Nou nee.........3 weken later nog niets, weer een e-mail gestuurd en nog steeds geen antwoord. Ik zit nu al ruim 8 weken (!!!!!!) te wachten tot Arke zin heeft om mijn klacht in behandeling te nemen. Ik vind het ronduit schandalig hoe Arke met haar klanten omgaat. Voor mij nooit meer Arke!!!
Re: Arke/TUI
Lowbudget boeken en voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten. Volgende keer met Singapore Airlines mee.GerdinaB schreef:Mijn man en ik zijn in juni naar Sal (Kaap Verdische Eilanden) geweest. Deze reis hebben wij geboekt bij Arke. Bij de boeking gekozen voor een suite (2 kamers dus aparte slaapkamer). Na een afschuwelijk krappe vlucht die Arke bestempeld als korte vlucht (vliegtijd 6.5/7 uur). Hierdoor vindt Arke het doodnormaal om hun klanten nog geen kopje koffie aan te bieden; alles moet betaald worden!
Re: Arke/TUI
KLM non stop San Francisco ook gewoon eten en drinken, hoor. Maar je weet natuurlijk niet hoeveel er voor die reis betaald is; pas dan kan men spreken van "low budget".berend67 schreef: Lowbudget boeken en voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten. Volgende keer met Singapore Airlines mee.
Re: Arke/TUI
Voor wat betreft de suite heeft TS een gegronde klacht.
Voor wat betreft de service in het vliegtuig en de vliegduur, had TS zich gewoon in die service moeten verdiepen en de vliegduur wordt aangegeven.
De Kaapverdische eilanden liggen nu een maal waar ze liggen en dat bepaalt voor een groot gedeelte de vliegtijd.
Voor wat betreft de service in het vliegtuig en de vliegduur, had TS zich gewoon in die service moeten verdiepen en de vliegduur wordt aangegeven.
De Kaapverdische eilanden liggen nu een maal waar ze liggen en dat bepaalt voor een groot gedeelte de vliegtijd.
Re: Arke/TUI
Het gaat er ook om dat Arke niet levert wat ze verkopen. Wij hebben extra betaald voor een suite en die hebben wij niet gekregen. Dat is een vorm van oplichting.
Re: Arke/TUI
Nounounou, "oplichting" is het zeker niet. U dient gewoon antwoord te krijgen op uw klacht, ook als dat wat langer duurt. Pas als u antwoord heeft gekregen kunt u daarop reageren. Vooralsnog verdient het zeker géén schoonheidsprijs dat ze op deze (trage) manier omgaan met klachten.GerdinaB schreef:Het gaat er ook om dat Arke niet levert wat ze verkopen. Wij hebben extra betaald voor een suite en die hebben wij niet gekregen. Dat is een vorm van oplichting.
Re: Arke/TUI
Werken niet alle operators op dezelfde wijze, het woord oplichting wordt maar weer eens gehanteerd, schandenewmikey schreef:Nounounou, "oplichting" is het zeker niet. U dient gewoon antwoord te krijgen op uw klacht, ook als dat wat langer duurt. Pas als u antwoord heeft gekregen kunt u daarop reageren. Vooralsnog verdient het zeker géén schoonheidsprijs dat ze op deze (trage) manier omgaan met klachten.GerdinaB schreef:Het gaat er ook om dat Arke niet levert wat ze verkopen. Wij hebben extra betaald voor een suite en die hebben wij niet gekregen. Dat is een vorm van oplichting.

Re: Arke/TUI
Houd wel de tijd in de gaten dat u nog naar de geschillencommissie kunt. Ze houden u aan het lijntje.
Re: Arke/TUI
Als je iets wil schakel dan je advocaat in, veel geld kwijt voor noppestijger1 schreef:Houd wel de tijd in de gaten dat u nog naar de geschillencommissie kunt. Ze houden u aan het lijntje.
-
- Berichten: 3493
- Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20
Re: Arke/TUI
Heb je ook het webportaal gebruikt zoals ze aangeven op hun website? Het kan best zijn dat emails op een andere manier worden afgehandeld dan klachten die binnenkomen via het webportaal?GerdinaB schreef:Na 4 weken niets gehoord op de klacht dus nog maar weer een e-mail. Daarop krijg ik een e-mail terug dat ze achter lopen met de afhandeling van hun klachten en dat ze nu met de verwerking van week 25 bezig zijn en wij zijn in week 26 aan de beurt. Dan denk je oké dan heb ik met anderhalve week een antwoord. Nou nee.........3 weken later nog niets, weer een e-mail gestuurd en nog steeds geen antwoord. Ik zit nu al ruim 8 weken (!!!!!!) te wachten tot Arke zin heeft om mijn klacht in behandeling te nemen. Ik vind het ronduit schandalig hoe Arke met haar klanten omgaat. Voor mij nooit meer Arke!!!
(https://klantensysteem.tui.nl/Main.acti ... &form=1619)
Of bellen of chatten, dat kan natuurlijk ook. Wel achteraf afspraken via email bevestigen.