LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] iPhone scherm vervangen voor hoge prijs

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Andries_Krol

iPhone scherm vervangen voor hoge prijs

Ongelezen bericht door Andries_Krol »

Apple biedt aan op de website dat het scherm van een iPhone 6+ vervangen kan worden voor Eur 141.10. Om hiervan gebruik te kunnen maken MOET je akkoord gaan met een reservering van Eur. 331 op je creditcard. De telefoon was gevallen en naar mijn mening werkte alles nog: er kon gebeld worden, de apps starten nog normaal op, de telefoon is zelfs volledig gereset voordat die opgestuurd werd. Apple support stuurt een refurbished toestel terug en rekent de volle prijs van 331 Eur ZONDER te vertellen wat er dan verder aan kapot was. Ook als ik hierover bel krijg ik dit niet te horen. Ik moet maar accepteren dat er IETS kapot is geweest en ik ben ten slotte zelf akkoord gegaan met die 331 Euro. Dit hoef ik toch niet zomaar te slikken, ik mag toch minimaal weten WAT er dan kapot was?

renewouters

Re: iPhone scherm vervangen voor hoge prijs

Ongelezen bericht door renewouters »

Ze hebben wel gelijk dat je zelf akkoord gegaan bent met de voorwaarden. Als je het hier niet mee eens was had je naar een andere reparateur kunnen gaan die alleen het scherm zou vervangen en verder niet kijkt.

Andries_Krol

Re: iPhone scherm vervangen voor hoge prijs

Ongelezen bericht door Andries_Krol »

Er is geen ander alternatief dan akkoord te gaan met de reservering: anders wordt de telefoon uberhaupt niet gerepareerd. En... je Porsche van een half jaar oud breng je toch ook naar de dealer en niet naar een wij-repareren-alles garage? Waarom mag ik niet weten wat er dan kapot was?

Gesloten