Mijn god wat ben ik blij dat ik een hersenpan met inhoud heb!!
Ik heb T-mobile net nogmaals gebeld ik kreeg namelijk een geniale ingeving!
Ik vroeg aan T-mobile aan welk incasso-bureau mijn schuld toendertijd doorgegeven is.
En dit blijkt dus NIET IJ te zijn!!!! Mijn schuld is doorgegeven aan DCA voor een bedrag van 900 euro en 67 cent.
IJ [doet (Moderator)] het gewoon ALWEER Verjaarde schulden opkopen en proberen te innen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Intrum Justitia
Re: Intrum Justitia
Laatst gewijzigd door Radar op 25 aug 2015 10:12, 6 keer totaal gewijzigd.
Reden: Te bloemrijk taalgebruik verwijderd
Reden: Te bloemrijk taalgebruik verwijderd
Maar laat dit akkefietje afwerken door je bewindvoerder, hij wordt er voor betaald én heeft veel meer verstand van zaken om IJ hierover aan te pakken.Alex1504 schreef:Mijn god wat ben ik blij dat ik een hersenpan met inhoud heb!!
Ik heb T-mobile net nogmaals gebeld ik kreeg namelijk een geniale ingeving!
Ik vroeg aan T-mobile aan welk incasso-bureau mijn schuld toendertijd doorgegeven is.
En dit blijkt dus NIET IJ te zijn!!!! Mijn schuld is doorgegeven aan DCA voor een bedrag van 900 euro en 67 cent.
IJ [doet (Moderator)] het gewoon ALWEER!! Verjaarde schulden opkopen en proberen te innen.
Als jij gewoon met je geld kon omgaan heb je geen bewindvoering nodig!! onzin!!Alex1504 schreef:Het enige wat ik wil weten is wie de eisende partij is / van wie ze de schuld over hebben genomenchrisd1 schreef:Zeker; reken er dan wel mee, dat ze het gesprek kunnen bevestigen met uitspraken door jou, die hun versie ondersteunen.Alex1504 schreef:.... maar een telefoontje van mijn kant met de vraag wie of wat moet toch kunnen?
En waar de kosten precies vandaan komen, want nogmaals ik heb geen schulden (in die woorden zal ik het zeggen aan de telefoon)
En ik zal ze dan vriendelijk verzoeken om een schriftelijke bevestiging van de oorzaak van het bedrag, een rechtsgeldig document waaruit blijkt dat ik idd geld schuldig ben.
En om de opbouw van het bedrag.
Ook zal ik willen weten uit welk jaar deze schuld afkomstig is. (nogmaals de laatste 10 jaar heb ik niks gedaan wat deze brief kan verklaren) schulden die ik daarvoor had zijn naar mijn weten volledig betaald.
Nog een vraag van mijn kant: is er een manier om erachter te komen of mijn bewindvoerder toendertijd een schuld over het hoofd heeft gezien?
Of is er een manier voor mijn bewindvoerder om dit te doen?
Voor de duidelijkheid, ja ik heb nog steeds bewindvoering. NIET omdat ik schulden heb of wat dan ook maar puur omdat ik op deze manier geen omkijken heb naar mijn financiën en zekerheid heb dat al mijn rekeningen betaald worden.
-
- Contacteer:
Beetje kort door de bocht - er zijn nog steeds mensen die door externe oorzaken in de problemen komen (ontslag, ongeval, ziekte etc.)Zita1 schreef: Als jij gewoon met je geld kon omgaan heb je geen bewindvoering nodig!! onzin!!
Financieel zit ik niet in de problemen, ik ben ook zeker niet de eerste die ervoor kiest om zijn bewindvoerder te behouden nadat de schulden afgelost zijn.
Maar ik heb de antwoorden die ik zocht en mijn bewindvoerder lost het verder op.
Bedankt.
Maar ik heb de antwoorden die ik zocht en mijn bewindvoerder lost het verder op.
Bedankt.