LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kpn glasvezel opzeggen

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
wokkelhosting

kpn glasvezel opzeggen

Ongelezen bericht door wokkelhosting »

nou is dit leuk dan ???
vanaf dec vorige jaar heb ik kpn 3 in 1 glasvezel.
hier bij zit ook opnamen pakket
vanaf december al een hoop storingen en gebeld probleem is bij hun bekend.
april nog niet opgelost
nu zeg ik stop maar ik wil kosteloos opzeggen want ik heb het genomen omdat de opnamen pakket erin zit.
nee zeg kpn dat is geen reden om kostloos op te zeggen.
wij geven u geld terug omdat u er geen gebruik van heb kunnen maken.
ik moet maar tot einde contract gewoon door gaan dus ja nu heb ik tot eind december geen opnamen wat wel belangrijk voor mij is en waar voor ik deze pakket genomen heb.
kan dit zomaar ?? de kpn komt toch zijn verplichting niet na.
dan plegen hun toch contract breuk.
wie kan mij helpen dat er toch kosteloos opgezegd kan worden zodat ik een ander kan vinden die het wel kan bieden.
ze hebben alles al geprobeerd tot 3x toe nieuwe tv kasten, een nieuwe modem een nieuwe splitter en zelf de monteur is komen kijken niks mis hier.
nu blijk dat er een bepaalde code niet door komt bij kpn intern wten ze nu en deze storing is al tijden bekend bij hun maar is verlopig niet opgelost. je weet het dus al en toch aanbieden dit lijk mij een form van vals klanten werven. pas geleden maakte ook weer reclame op tv.
nogmaals wie help mij er mee ???

robinflikkema

Re: kpn glasvezel opzeggen

Ongelezen bericht door robinflikkema »

Hallo,

Heb je al geprobeerd het probleem op te lossen, in plaats van direct op willen zeggen. Als je naar het KPN Forum gaat zijn daar Medewerkers en klanten actief die je willen helpen!

Gesloten