LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vodafone de beste?

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
lotte2

Vodafone de beste?

Ongelezen bericht door lotte2 »

Als ik hier zo het forum door lees dan zie ik ontzettend veel klachten over T-mobile, KPN, Orange en Telfort. Over vodafone kan ik maar weinig klachten vinden. Dit met uitzondering van de onlangs doorgevoerde prijsverlaging. Wat voor nieuwe abonnees natuurlijk juist weer erg gunstig is.

Kan ik dus stellen dat vodafone de beste provider van dit moment is?

Graag reacties....

tm

Re: Vodafone de beste?

Ongelezen bericht door tm »

Nee, dat kan je niet. Ik heb zeer slechte ervaringen met Vodafone. Bereik is dikwijls erg slecht. En de klantenservice van Vodafone is een regelrecht drama, ik kan die lui wel $#@%^&!

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Als ik hier zo het forum door lees dan zie ik ontzettend veel klachten over T-mobile, KPN, Orange en Telfort. Over vodafone kan ik maar weinig klachten vinden... Kan ik dus stellen dat vodafone de beste provider van dit moment is?
Antwood op je vraag: NEE!

Als je weinig onderwerpen op deze forum ziet over Vodafone wil dat niet meteen zeggen dat Vodafone de beste provider is. Ik heb genoeg klachten gelezen over Vodafone, niet alleen hier, maar ook op andere sites.
Bij Vodafone is het beter geregeld met de administratie dan bij bijv T-Mobile of Telfort, die hebben ook meer werk, want deze twee providers groeien qua marktaandeel en Vodafone wordt juist kleiner.

Laten we stellen dat Vodafone over het algemeen minder klachten heeft dan andere providers, maar dat wil nog niet meteen zeggen dat Vodafone de beste is. Want "beste" is voor iedereen anders op te vatten. "Beste"op het gebied van wat? het aantal klachten is daarvoor geen goede maatstaf.

Goedkoopste provider kan je wel goed nader toelichten, gewoon kijken bij welke provider je gemiddeld het minst betaalt.

movieboy the real

Ongelezen bericht door movieboy the real »

:( vodafone is zeer slecht qua service en vooral vodafone live is een traag drama .

vodafone kan heel veel leren van i-mode daar hoef je niet 2 minuten te wachten op een simpele weersvoorspelling!

VODAFONE moet met spoed een semtex leeuw krijgen :twisted:

Gast

Vodafone is echt TOP! Het beste bereik volgens TNO, beste klantenservice volgens de bond, wat wil je meer? Tuurlijk zijn er klachten over Vodafone! Maar overall wel de minste! En Vodafone is fors gegroeid na de nieuwe tarieven die op T-Mobile niveau liggen!

Gast

ik heb absoluut geen problemen met Vodafone !!!

dus wat mij betreft : JA is de absolute nummer 1 !!!! :lol:

B@s

Ongelezen bericht door B@s »

Ze hebben een klantenservice die 24/7 geopend is en ook tijdens feestdagen. Ik vind de service top!!!
Vodafone krijgt van mij een wamre douche!!!

Bartjes

Ongelezen bericht door Bartjes »

Ik heb al jaren en jaren een mobiele abonnement bij kpn mobile.
En nog nooit klachten gehad, ook niet met een abonnementswijzinging,
of andere zaken.:D :D :D
En over andere aanbieders hoor ik niks anders dan klachten :!: :!:

B@s

Ongelezen bericht door B@s »

Ik heb al jaren en jaren een mobiele abonnement bij kpn mobile.
En nog nooit klachten gehad, ook niet met een abonnementswijzinging,
of andere zaken.
En over andere aanbieders hoor ik niks anders dan klachten
Dan zou ik mijn oogjes eens open doen of een brilletje kopen. Er staat hier anders genoeg meuk over KPN :roll:

jrn2

Ongelezen bericht door jrn2 »

Moeilijk...

zelfs in de winkel werd me van de week gezegd dat KPN een zeer slechte klantenservice heeft. Met T-mobile heb ik zelf niks anders dan problemen, en met de andere aanbieders heb ik nog geen ervaring.

Groetjes Jrn

jrn23

Ongelezen bericht door jrn23 »

Moeilijk...

zelfs in de winkel werd me van de week gezegd dat KPN een zeer slechte klantenservice heeft. Met T-mobile heb ik zelf niks anders dan problemen, en met de andere aanbieders heb ik nog geen ervaring.

Groetjes Jrn

LukeDuke

Ongelezen bericht door LukeDuke »

Weer iets "leuks" ontdekt van Vodafone..

Mijn beltegoed was nog maar 10 cent, dus opgewaardeerd, met 10 euro,
Vervolgens een SMS-Voorraad gekocht van 9 euro,
Dan krijg ik een smsje van Vodafone waarin men vrolijk jubelt dat ik vanaf NU voor 9 cent kan smsen ! Joepie!! , denk ik dus!
Helaas: ik kan nog steeds niet smsen :-( HOE kan dat??

Gebeld met vodafone, op zich al bizar dat je daar dan een 06-nr voor moet bellen, maar ja je moet WAT!
Dan krijg je eerst 3 minuten een bandje met de meest onzinnige opties eerst natuurlijk... Hoe langer je aan de lijn blijft deste harder rinkelt de kassa bij Vodafone tenslotte , tis maar wat je onder klanten"service" verstaat...

Affijn inmiddels kook ik bijna, maar t wordt NOG erger:

"Ah, ik zie het probleem al", meldt een stoicijnse huppelkut aan de telefoon, en legt uit: "Je moet minimaal 1euro13 beltegoed hebben om überhaupt te kunnen smsen bij Vodafone Prepaid, en u heeft maar 1euro10 beltegoed, dus dat is de reden meneer".

Toen ging bij mij het licht uit! Je koopt dus eerst 10 euro beltegoed, dan koop je daar nog eens 9 euro SMS-voorraad van, en vervolgens moet je dus WEER minimaal 10 euro beltegoed kopen om je SMS-voorraad überhaupt te kunnen gebruiken!

Je reinste oplichterij vind ik dit!
Tijd voor een andere provider dus!

Gast

@ LukeDuke

Zeg dat wel! Belachelijk is dat! Je betaalt eerst €10 aan een opw.kaart en dan koop je er een sms-voorraad van en dan gaan ze zeuren dat je 3 cent tekortkomt om te kunnen sms-en!!! Tis echt van de zotten!

Oplichterij kani k het niet noemen, daar zullen ze jou ook weer naar de Alg. voorw. verwijzen... en zie het zal er waarschijnlijk ook staan.

Gelukkig heb je bij Pre-paid het voordeel dat je zo kan switchen van provider!

Lucifer

Ongelezen bericht door Lucifer »

Ik heb ook vodafone gehad,jaja gehad! ontzettend veel storingen en heel erg duur net als kpn.vodafone?nooit meer!LUCIFER :twisted:

gert12

Ongelezen bericht door gert12 »

beste lotte ,ga voor advies naar een winkel. gezeur over netwerken is er altijd en overal van alle aanbieders ,alleen het niveau van de gemiddelde netwerk klacht op trosradar slaat vaak kant noch wal ,je kan beter je ervaringen doen vwb het netwerk door mensen in je woonomgeving en vriendenkring te vragen ,dit is voor jouw interessantere info dan een klacht van iemand uit Urk die niet kan sms;n met zijn zeeman toestel.

gr.gert

sasja

Ongelezen bericht door sasja »

Hallo Lotte,

Ik denk dat er veel mansen zijn met klachten bij welke provider dan ook. Maar dat is allemaal persoonlijk getint. Wat voor de aan goed is is voor de ander al slecht. :roll:
IK heb zelf al 6 jaar ervaring met Vodafone(of voorheen vizzavi). Tot vorge maand met prepaid totdat ik een van de city point binnen liep. Daar had men een super aanbieding :!: ; met behoud van toestel en nummer krijg je 50% korting op het abonnement met 150 belmin. De aansluitkosten zijn dan ook met 50% korting en de duur van het abonnement is 1 jaar :!: !! Ik betaal nu E 14.75 per maand voor 150 min bellen..........das het goedkoopste :!: abonnement wat er nu te vinden is..........
Voor mij is Vodafone oke.....maar nogmaals das MIJN ervaring :lol: :lol: !!

Grt Sasja[/b][/i]

lotte2

Ongelezen bericht door lotte2 »

Hoi Hoi,

Ik heb een nieuw abonnement met toestel gekocht vanmiddag. En ik heb gekozen voor Vodafone. Eerst ben ik bij belcompany geweest, die vertelde mij dat vodafone op dit moment de beste aanbieder is. Maar dat ik eerst bij T-mobile mn abonnement op moest zeggen en een schriftelijk verzoek om nummerbehoud moest doen.

Vervolgens ben ik naar een vodafone winkel gegaan en daar werd alles prima voor me geregeld. Ik heb mijn gegevens doorgegeven en hun gaan alles deze week met t-mobile afhandelen. Abonnement wordt automatisch overgezet met nummerbehoud op de dag dat mijn abonnement bij T-mobile ophoudt. Eind december. Over 5 werkdagen kan ik mijn toestel op komen halen! Kan bovendien zo lang mijn t-mobile simkaart in het nieuwe toestel gebruiken en deze dan gewoon eind december omruilen voor de vodafone kaart. Handig toch....

Hoop dat de rest van de service bij Vodafone ook zo goed is.

Gert K

Ongelezen bericht door Gert K »

Ik gebruik voor mijn werk een Vodafoon abbo.
Voor prive gebruik heb ik een abbo (nog 7 maandjes) bij een 'snel' groeiende "jonge", met véél puberproblemen en deze keus bleek op één ding na de grootste fout van mijn leven.
Het gebruik van Vodafoon, tijdens mijn werk, heeft tot op heden géén enkelle slechte verbinding opgeleverd en is voor mij ook aanleiding om deze in de toekomst als prive te gaan gebruiken.

Gast

Laat me raden Gert k.

Die jonge, snel groeienede provider met puberproblemen is T-Mobile! :lol:

top-5 netwerken qua bereik:

1 KPN, 2 Vodafone, 3 Telfort/Orange, 4 T-Mobile

KPN blijft nog steeds de beste (in de meeste gevallen) KPN heeft ook de meeste gsm-antennes staan over heel NL. T-Mobile blijft het slechts, lees maar de klachten op deze forum!

Gert K

Ongelezen bericht door Gert K »

Laat me raden Gert k.

Die jonge, snel groeienede provider met puberproblemen is T-Mobile!

top-5 netwerken qua bereik:

1 KPN, 2 Vodafone, 3 Telfort/Orange, 4 T-Mobile

KPN blijft nog steeds de beste (in de meeste gevallen) KPN heeft ook de meeste gsm-antennes staan over heel NL. T-Mobile blijft het slechts, lees maar de klachten op deze forum!
Beste gast

Jij hebt je goed ingeleefd!

:lol:

Gesloten