LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Opzeggen ANWB cscooterverzekering kost geld??

Nieuwe fiets gekocht of problemen met jouw scooter? Bespreek hier jouw ervaringen.
beardienl

Opzeggen ANWB cscooterverzekering kost geld??

Ongelezen bericht door beardienl »

In juni na een ongeluk heb ik mijn scooter verkocht. Door omstandigheden heb ik de verzekering eind augustus opgezegd omdat ik een nieuwe nota kreeg. Verbazing bij mij: ik kreeg een bevestiging dat de verzekering al op 11 juli was opgezegd. Nu had ik betaald tot 17 september.
Deze week kreeg ik een afrekening: teruggave termijnpremie 4,46, administratie kosten 4,46. Per saldo dus niets!! Ik heb nog nooit gehoord als je een verzekering opzegt dat je de teveel betaalde premie als administratie kosten in rekening gebracht krijgt. Nu gaat het maar om een klein bedrag, maar geldt dit ook als het een hoog bedrag is?

Klaas Jan

Re: Opzeggen ANWB cscooterverzekering kost geld??

Ongelezen bericht door Klaas Jan »

het zou maar zo eens kunnen zijn dat men met die 4,46 euro administratiekosten erg coulant geweest is en dat die berekende kosten niet in verhouding staan tot het extra werk dat voor u verricht moest worden.
Maar dat is gissen. U kunt deze vraag toch beter aan uw verzekeraar stellen?

beardienl

Ongelezen bericht door beardienl »

Het lijkt me niet normaal dat als je een verzekering opzegt dat je administratiekosten moet betalen.

16again

Ongelezen bericht door 16again »

beardienl schreef:Het lijkt me niet normaal dat als je een verzekering opzegt dat je administratiekosten moet betalen.
Bij een normale opzegging bij einde looptijd behoren geen kosten in rekening gebracht te worden.
Echter, dit is een tussentijdse opzegging...

Gesloten