Ik heb dit jaar veel storingen (5-6) meegemaakt van Tele2 alles in 1 waardoor ik per storing 2 dagen geen signaal had voor tv,internet,bellen.
Elke storing heb ik gemeld bij Tele2 met hun antwoord ach dat is vervelend ,we zullen het doorgeven, en zal 3 tot 10 dagen duren
Alles standaard van een briefje voorgelezen.
Ik wil nu naar 15 jaar klant te zijn van Tele2 kosteloos van mijn contract af wegens wangedrag van de provider .
Tele2 geeft aan dit voor mij niet kosteloos te willen doen, alleen als ik de openstaande maanden van het contract overmaak.
Ik heb Tele2 meerdere keren de kans gegeven om het probleem van de vele storingen op te zoeken en te verbeteren ,wat ook niet gedaan is
De snelheid is met de helft gedaald , nu nog 6.22 Mbit over na de nieuwe zenderindeling met extra HD zenders van de 11 Mbit die ik zeker mag verwachten van jullie
Ik heb een ADSL download snelheid test gedaan (door Tele2 zelf aangegeven http://www.speedtest.net/nl/ ) en kom op 6.22 Mbit dit is 32 % van de 20 Mbit waarvoor ik betaal.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Veel storingen en traag internet Tele2
Re: Veel storingen en traag internet Tele2
ALS je dit al zou willen doen zou ik beginnen met ze (schriftelijk) in gebreke te stellen en een redelijke termijn te noemen waarin eea opgelost zou moeten zijn.Tele2 geeft aan dit voor mij niet kosteloos te willen doen, alleen als ik de openstaande maanden van het contract overmaak
Nu is het met ADSL wel zo dat je betaalt voor een MAX snelheid, en niet voor een gegarandeerde snelheid. In tegenstelling tot kabel (Ziggo/UPC) zul je de max snelheid zelden halen afhankelijk van de afstand tot de centrale.en kom op 6.22 Mbit dit is 32 % van de 20 Mbit waarvoor ik betaal.
Die 6.22 is dat tijdens het TV kijken ? Bij ADSL gaat de bandbreedte van het TV signaal namelijk af van je internet signaal. Jullie "delen" de snelheid.
Re: Veel storingen en traag internet Tele2
Dus dan hebben ze elke storing sneller dan beloofd verholpen, want je schrijft dat je elke keer 2 dagen zonder internet zat.bart616 schreef:Ik heb dit jaar veel storingen (5-6) meegemaakt van Tele2 alles in 1 waardoor ik per storing 2 dagen geen signaal had voor tv,internet,bellen.
Elke storing heb ik gemeld bij Tele2 met hun antwoord ach dat is vervelend ,we zullen het doorgeven, en zal 3 tot 10 dagen duren
Alles standaard van een briefje voorgelezen.
Ik wil nu naar 15 jaar klant te zijn van Tele2 kosteloos van mijn contract af wegens wangedrag van de provider .
Tele2 geeft aan dit voor mij niet kosteloos te willen doen, alleen als ik de openstaande maanden van het contract overmaak.
Ik heb Tele2 meerdere keren de kans gegeven om het probleem van de vele storingen op te zoeken en te verbeteren ,wat ook niet gedaan is
De snelheid is met de helft gedaald , nu nog 6.22 Mbit over na de nieuwe zenderindeling met extra HD zenders van de 11 Mbit die ik zeker mag verwachten van jullie
Ik heb een ADSL download snelheid test gedaan (door Tele2 zelf aangegeven http://www.speedtest.net/nl/ ) en kom op 6.22 Mbit dit is 32 % van de 20 Mbit waarvoor ik betaal.
Maar wat voor storingen waren het precies? Een bokkend modem, graafwerkzaamheden in de buurt, wat precies?
Re: Veel storingen en traag internet Tele2
Op 2 september hebt u deze vraag al gesteld op het Kassa forum en u hebt daar meer dan 30 reacties gehad. Verwacht u hier dan andere.
Vergeet niet dat u in juli 2015 uw contract verlengd hebt.
Vergeet niet dat u in juli 2015 uw contract verlengd hebt.
-
- Berichten: 653
- Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53
Re: Veel storingen en traag internet Tele2
Hoi Bart,
Ik zie dat je ook al actief bent op op het kassa/vara forum en op ons eigen forum. Ik wil je vragen het gesprek daar voort te zetten, omdat de conversatie anders door elkaar gaat lopen. We doen ons best om jouw berichtje op ons forum zo snel mogelijk op te pakken!
Groetjes, Fleur van Tele2
Ik zie dat je ook al actief bent op op het kassa/vara forum en op ons eigen forum. Ik wil je vragen het gesprek daar voort te zetten, omdat de conversatie anders door elkaar gaat lopen. We doen ons best om jouw berichtje op ons forum zo snel mogelijk op te pakken!
Groetjes, Fleur van Tele2
-
- Berichten: 9778
- Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41
Re: Veel storingen en traag internet Tele2
Gewoon contract laten ontbinden via https://www.degeschillencommissie.nl/ov ... ediensten/
Dat kost je 50 euro aan klachtengeld. Zodra je die hebt betaald wordt Tele2 er van op de hoogte gebracht dat jij het geschil hebt geopend. Gaat Tele2 het probleem dan niet snel netjes met je oplossen, dan wordt het geschil in behandeling genomen en moet Tele2 een paarhonderd eurootjes (die ze niet terugkrijgen) betalen aan de Geschillencommissie. De meeste bedrijven zijn wel zo slim om het zo ver niet te laten komen en willen "ineens" heel erg graag met je schikken. Je kan dan je klachtengeld (50 euro) van Tele2 als schikking terugeisen alsmede kosteloze ontbinding van je contract. Plus bijvoorbeeld 100 euro voor geleden ongemak. Werkt Tele2 niet mee? Nou, dan zet je toch gewoon je geschil door!
Heb het bij KPN destijds zo gedaan. Ze betaalden het braaf hoor.
Dat kost je 50 euro aan klachtengeld. Zodra je die hebt betaald wordt Tele2 er van op de hoogte gebracht dat jij het geschil hebt geopend. Gaat Tele2 het probleem dan niet snel netjes met je oplossen, dan wordt het geschil in behandeling genomen en moet Tele2 een paarhonderd eurootjes (die ze niet terugkrijgen) betalen aan de Geschillencommissie. De meeste bedrijven zijn wel zo slim om het zo ver niet te laten komen en willen "ineens" heel erg graag met je schikken. Je kan dan je klachtengeld (50 euro) van Tele2 als schikking terugeisen alsmede kosteloze ontbinding van je contract. Plus bijvoorbeeld 100 euro voor geleden ongemak. Werkt Tele2 niet mee? Nou, dan zet je toch gewoon je geschil door!
Heb het bij KPN destijds zo gedaan. Ze betaalden het braaf hoor.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 04 sep 2015 00:06
Re: Veel storingen en traag internet Tele2
Als ik alles goed begrijp moet ik gewoon die 50 euro betalen aan die commissie en dan gaan ze wel in 1x de klanten helpen?Bob Schurkjens schreef:Gewoon contract laten ontbinden via https://www.degeschillencommissie.nl/ov ... ediensten/
Dat kost je 50 euro aan klachtengeld. Zodra je die hebt betaald wordt Tele2 er van op de hoogte gebracht dat jij het geschil hebt geopend. Gaat Tele2 het probleem dan niet snel netjes met je oplossen, dan wordt het geschil in behandeling genomen en moet Tele2 een paarhonderd eurootjes (die ze niet terugkrijgen) betalen aan de Geschillencommissie. De meeste bedrijven zijn wel zo slim om het zo ver niet te laten komen en willen "ineens" heel erg graag met je schikken. Je kan dan je klachtengeld (50 euro) van Tele2 als schikking terugeisen alsmede kosteloze ontbinding van je contract. Plus bijvoorbeeld 100 euro voor geleden ongemak. Werkt Tele2 niet mee? Nou, dan zet je toch gewoon je geschil door!
Heb het bij KPN destijds zo gedaan. Ze betaalden het braaf hoor.
ga je je bijna afvragen waarom dit is.
in ieder geval hel erg dank voor uw bijdragen aan info hier op dit forum.
wand ik ga dus mooi as dinsdag die 50 euro braaf over maken en ik zal de uitslag zeker nog posten.
mijn dank