| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Service afdeling antwoordt niet op papier zetten
-
T.Koornhof
Service afdeling antwoordt niet op papier zetten
Het is mij opgevallen als je een service afdeling opbelt willen ze alles van je weten
Je telefoon no vast je mobiel no je mail aders
Want dan kunnen we in contact met u komen
Je stelt een vraag per telefoon je krijgt een antwoord waarvan je denkt hoe kan dat
Vraag je netjes zou U het antwoordt op papier willen zetten dan is het antwoordt NEE
Vraag je het per mail van het service afdeling moet je telefoon no invullen ander kan je niet verder
wordt je per telefoon een antwoordt gegeven en je heb de vraag beantwoorden per mail wordt dit gewoon niet gedaan
Ik vraag mij af waarom willen ze het antwoordt niet op papier zetten
Bang dat ze niet het goede antwoordt geven dat je daar verder mee kan gaan
Je telefoon no vast je mobiel no je mail aders
Je stelt een vraag per telefoon je krijgt een antwoord waarvan je denkt hoe kan dat
Vraag je netjes zou U het antwoordt op papier willen zetten dan is het antwoordt NEE
Vraag je het per mail van het service afdeling moet je telefoon no invullen ander kan je niet verder
wordt je per telefoon een antwoordt gegeven en je heb de vraag beantwoorden per mail wordt dit gewoon niet gedaan
Re: Service afdeling antwoordt niet op papier zetten
nou, een paar punten hier en daar en misschien wordt het probleem dan helder........( zet er alvast een paar voor u neer, plakt u ze zelf even op de juiste plek?) Waarschijnlijk is het ook handig als u verteld met welke service afdeling u wilt mailen.
Het is mij opgevallen als je een service afdeling opbelt willen ze alles van je weten
Je telefoon no? vast je mobiel no je mail aders
Als je een telefoonnummer in moet voeren op een contact formulier moet dat een 10 cijferige nummers zijn. Dat kunnen ook 10 nullen zijn. Werkt prima en is de manier waarop ik dat doe. Niet iedereen hoeft mijn telefoonnummer te weten.
-
renewouters
Waarom is dat eigenlijk een probleem? Nog niet zo lang geleden stond vrijwel iedereen met naam, adres en telefoonnummer is zo'n dik boek dat huis aan huis werd verspreid. En toen zeurde niemand daarover.Tuihanti schreef:Werkt prima en is de manier waarop ik dat doe. Niet iedereen hoeft mijn telefoonnummer te weten.
-
T.Koornhof
Mijn grootste probleem vind ik
Als er wordt gevraagd heeft u nog vragen dan zeg ik ja wilt u het even op mijn mail adres zetten wat u mij nu verteld
Want als je er niet uit komt met elkaar dan wordt het dat heb ik niet gezegd en zo bedoelde ik het niet
Als je een vraag stelt per mail zou het zo moeten zijn dat ze antwoordt moeten geven per mail
Ik hoor het steeds meer dat je bij verschillende service afdelingen wordt afgeschoven als je door gaat vragen wordt de telefoon er opgegooid
Als er wordt gevraagd heeft u nog vragen dan zeg ik ja wilt u het even op mijn mail adres zetten wat u mij nu verteld
Want als je er niet uit komt met elkaar dan wordt het dat heb ik niet gezegd en zo bedoelde ik het niet
Als je een vraag stelt per mail zou het zo moeten zijn dat ze antwoordt moeten geven per mail
Ik hoor het steeds meer dat je bij verschillende service afdelingen wordt afgeschoven als je door gaat vragen wordt de telefoon er opgegooid
Nou, ik vind dat TS op zich een punt heeft. Zij het alleen dat het lang niet zo vaak gebeurd als TS aangeeft. Maar inderdaad zijn er een paar partijen die op een verdachte manier veel minder toegefelijk zijn in hun toezeggingen als ze het zwart op wit moeten doen.
Mijn oplossing: ik heb een app op mijn mobiel die ALLE gesprekken opneemt.
Dat u vind dat @T. Koornhof een punt heeft mag wel zijn; echter in zijn OP en antwoord ontbreken de punten. M.a.w. beetje lastig lezen is het wel. En voor de rest vind ik de vraag een beetje "spelden op laag water zoeken".k2p schreef:Nou, ik vind dat TS op zich een punt heeft. Zij het alleen dat het lang niet zo vaak gebeurd als TS aangeeft. Maar inderdaad zijn er een paar partijen die op een verdachte manier veel minder toegefelijk zijn in hun toezeggingen als ze het zwart op wit moeten doen.
-
Elzenlander
Ik kan me nog wel herinneren dat velen er in keken of ze er instonden, en zowaar, opgetogen en vol trots: ze stonden erin!renewouters schreef:Waarom is dat eigenlijk een probleem? Nog niet zo lang geleden stond vrijwel iedereen met naam, adres en telefoonnummer is zo'n dik boek dat huis aan huis werd verspreid. En toen zeurde niemand daarover.Tuihanti schreef:Werkt prima en is de manier waarop ik dat doe. Niet iedereen hoeft mijn telefoonnummer te weten.
Niet allemaal.Elzenlander schreef:Ik kan me nog wel herinneren dat velen er in keken of ze er instonden, en zowaar, opgetogen en vol trots: ze stonden erin!renewouters schreef:Waarom is dat eigenlijk een probleem? Nog niet zo lang geleden stond vrijwel iedereen met naam, adres en telefoonnummer is zo'n dik boek dat huis aan huis werd verspreid. En toen zeurde niemand daarover.Tuihanti schreef:Werkt prima en is de manier waarop ik dat doe. Niet iedereen hoeft mijn telefoonnummer te weten.
Er was een optie om geen vermelding in het telefoonboek te laten plaatsen.
Simpel.
renewouters schreef:Waarom is dat eigenlijk een probleem? Nog niet zo lang geleden stond vrijwel iedereen met naam, adres en telefoonnummer is zo'n dik boek dat huis aan huis werd verspreid. En toen zeurde niemand daarover.Tuihanti schreef:Werkt prima en is de manier waarop ik dat doe. Niet iedereen hoeft mijn telefoonnummer te weten.
Er is geen probleem. Ik wil het gewoon niet en daar heb ik geen enkel probleem mee.