Op mijn vraag waarom ze het niet meteen konden sturen gaf ze geen antwoord.
Twee weken later nog niets ontvangen en heb ik de website geraadpleegd of het apparaat op voorraad was. Dat was inderdaad het geval en ook in de door mij gewenste kleur en dus maar opnieuw gebeld. Nu opnieuw een weinig meebewegende en onvriendelijke mevrouw aan de telefoon en ze zag dat het product tot twee keer toe was aangeboden. Ik vertelde haar dat dat niet kon kloppen, want zelf als het bij de buren wordt aangeboden, krijg ik altijd bericht.
Ik moest met een week nog maar eens bellen. Ik ben daarmee niet akkoord gegaan en heb er op aangedrongen dat ik zou worden teruggebeld als achterhaald was waar het mis ging met de bezorging.
En zowaar; binnen vijf minuten belde ze terug. Er was iets mis gegaan. Ze kon nu wel een apparaat sturen, maar niet in de door mij bestelde kleur en ik kon er ook voor kiezen om de bestelling te annuleren waarna ze me mijn geld zouden terugsturen.
Omdat ik graag de gevraagde kleur wil, heb ik de bestelling telefonisch geannuleerd en het geld zou worden teruggestort.
Nu bijna drie weken laten heb ik nog niets terug ontvangen.
In de tussentijd heb ik een mail gestuurd naar hun klantenservice en kreeg daar een automatisch antwoord op dat ze "er naar streven mijn mail zo snel mogelijk te beantwoorden [...] en ze vertrouwen erop dat ze mij hiermee voldoende hebben geïnformeerd. "

Op het forum van Kassa zag ik dat meer mensen wachten op terugstorten van hun betaalde geld, dus mijn vertrouwen in een goede afloop loopt zienderogen af en ik vraag me af wat ik kan doen
Kan ik hiervan aangifte doen wegens diefstal?