LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Waarom u niet bij Expedia moet boeken.
Re: Waarom u niet bij Expedia moet boeken.
Jawel, hier ook iemand die deze ervaring heeft.
Reisje proberen te boeken met CC gegevens van mijn vader, omdat ik zelf geen CC heb.
Tijdens het boeken beland je in een looparound omdat het volgens de site niet lukt om de boeking af te maken. (probeer het over een paar minuten opnieuw)
Resultaat, een dag later reis boeken wél gelukt met zelfde gegevens, maar ondertussen is het bedrag van de dag ervoor al 10 x gereserveerd en daardoor nu de CC geblokkeerd.
Wat een geëmmer zeg, als ik dit voordien had geweten dan had ik nooit bij deze maatschappij geboekt ... Je zou verwachten dat men ondertussen dit probleem toch wel bij de wortel heeft aangepakt.
Reisje proberen te boeken met CC gegevens van mijn vader, omdat ik zelf geen CC heb.
Tijdens het boeken beland je in een looparound omdat het volgens de site niet lukt om de boeking af te maken. (probeer het over een paar minuten opnieuw)
Resultaat, een dag later reis boeken wél gelukt met zelfde gegevens, maar ondertussen is het bedrag van de dag ervoor al 10 x gereserveerd en daardoor nu de CC geblokkeerd.
Wat een geëmmer zeg, als ik dit voordien had geweten dan had ik nooit bij deze maatschappij geboekt ... Je zou verwachten dat men ondertussen dit probleem toch wel bij de wortel heeft aangepakt.
-
Of Waarom juist WEL!
Ik heb nu een aantal maal bij expedia geboekt. Dit is tot nu toe nog iedere keer goed gegaan.
Dit heb ik een paar maal via mijn creditcard gedaan. Ook als ik een boeking niet voltooi dan heb ik geen last van de pre-authorisatie. Dus misschien zou de titel van dit forum moeten zijn "Waarom u geen creditcard van de Rabobank of van ING moet nemen.
Daarnaast heb je op Expedia ook de mogelijkheid om via I-Deal te betalen. Ook dit werkt erg fijn en makkelijk.
Kortom hier geen klachten over Expedia!!!
Ik heb nu een aantal maal bij expedia geboekt. Dit is tot nu toe nog iedere keer goed gegaan.
Dit heb ik een paar maal via mijn creditcard gedaan. Ook als ik een boeking niet voltooi dan heb ik geen last van de pre-authorisatie. Dus misschien zou de titel van dit forum moeten zijn "Waarom u geen creditcard van de Rabobank of van ING moet nemen.
Daarnaast heb je op Expedia ook de mogelijkheid om via I-Deal te betalen. Ook dit werkt erg fijn en makkelijk.
Kortom hier geen klachten over Expedia!!!
ik vraag mij wel af, waarom iemand een posting opent waarbij de laatste reactie op 10 april is geweest, alleen maar om te vertellen, dat hij een paar keer zonder problemen bij expedia heeft geboekt.
hij heeft wel een voorbehoud.
hij zegt "Dit is tot nu toe nog iedere keer goed gegaan."
hij heeft wel een voorbehoud.
hij zegt "Dit is tot nu toe nog iedere keer goed gegaan."
-
Ik boekte een hotel in de staat Louisiana USA bij Expedia en kreeg na betaling de bevestiging.
Vlak voor mijn vertrek kreeg ik nog mail van Expedia dat alles geregeld was en dat ik geen contact met Expedia hoefde op te nemen om mijn verblijf te bevestigen.
Bij aankomst in het hotel kreeg ik te horen dat zij niets wist van mijn bevestiging en of boeking en dat ik maar contact met Expedia moest opnemen .
Op dat moment was het middernacht in Nederland dus telefonisch contact was niet mogelijk.
Na 10 uur vliegen en 5 uur in een auto wilde ik wel slapen dus de reeds betaalde kamer dan nogmaals betalen.
De volgende dag contact opgenomen met Expedia en de dame die ik aan de lijn kreeg vond het erg vervelend en ik moest maar de nieuwe nota insturen als ik weer in Nederland was.
Ik vond dat wat kort door de bocht ik was tenslotte nog in het hotel en zij kon gewoon contact opnemen met het hotel en de zaak rechtzetten en de extra betaling die ik via mijn creditcard had gedaan kon dan door het hotel worden gecancelled .
Ik werd in de wacht gezet en na 10 minuten wachten werd mij verteld dat het niet mogelijk was en dat ik de nota maar moest insturen.
Bij vertrek uit het hotel na 1 nacht navraag gedaan bij de receptie en daar wisten zij niets van een telefoontje van Expedia.nl dus ik heb 10 minuten extra voor jan met de korte achternaam in de wacht gestaan en daarvoor extra telefoon kosten moeten maken.
Na terugkeer in Nederland wederom contact met Expedia gezocht en de benodigde papieren ingestuurd.
Ondanks mijn telefonische contact en het insturen van de nota's moet ik gewoon een maand wachten op het verlossende woord dat Expedia mij gaat terugbetalen of niet gaat betalen.
Ik vind dit alles erg klant onvriendelijk.
Vlak voor mijn vertrek kreeg ik nog mail van Expedia dat alles geregeld was en dat ik geen contact met Expedia hoefde op te nemen om mijn verblijf te bevestigen.
Bij aankomst in het hotel kreeg ik te horen dat zij niets wist van mijn bevestiging en of boeking en dat ik maar contact met Expedia moest opnemen .
Op dat moment was het middernacht in Nederland dus telefonisch contact was niet mogelijk.
Na 10 uur vliegen en 5 uur in een auto wilde ik wel slapen dus de reeds betaalde kamer dan nogmaals betalen.
De volgende dag contact opgenomen met Expedia en de dame die ik aan de lijn kreeg vond het erg vervelend en ik moest maar de nieuwe nota insturen als ik weer in Nederland was.
Ik vond dat wat kort door de bocht ik was tenslotte nog in het hotel en zij kon gewoon contact opnemen met het hotel en de zaak rechtzetten en de extra betaling die ik via mijn creditcard had gedaan kon dan door het hotel worden gecancelled .
Ik werd in de wacht gezet en na 10 minuten wachten werd mij verteld dat het niet mogelijk was en dat ik de nota maar moest insturen.
Bij vertrek uit het hotel na 1 nacht navraag gedaan bij de receptie en daar wisten zij niets van een telefoontje van Expedia.nl dus ik heb 10 minuten extra voor jan met de korte achternaam in de wacht gestaan en daarvoor extra telefoon kosten moeten maken.
Na terugkeer in Nederland wederom contact met Expedia gezocht en de benodigde papieren ingestuurd.
Ondanks mijn telefonische contact en het insturen van de nota's moet ik gewoon een maand wachten op het verlossende woord dat Expedia mij gaat terugbetalen of niet gaat betalen.
Ik vind dit alles erg klant onvriendelijk.
-
helaas ook zelfde meegemaakt. Reis uitgekozen en credit card ingevuld. Limiet van kaart was te laag.
Bank gebeld om limiet te verhogen maar de eerste niet gelukte betaling staat wel als reservering geboekt dus tweede betaling ging ook mis. Dus maar ergens anders geboekt. Medewerkers aan de telefoon beweren dat het simpel is op te lossen. Helaas..
Dus buyer beware.. Expedia no more...
Bank gebeld om limiet te verhogen maar de eerste niet gelukte betaling staat wel als reservering geboekt dus tweede betaling ging ook mis. Dus maar ergens anders geboekt. Medewerkers aan de telefoon beweren dat het simpel is op te lossen. Helaas..
Dus buyer beware.. Expedia no more...
Het is inmiddels 2015 en moet helaas aan iedereen melden dat Expadia niets geleerd heeft door de jaren heen.
Voor dat ik mijn verhaal uitleg, wil ik iedereen melden dat ik gebruike maak van een prepaid creditcard van ViaBuy. Net als bij een prepaid gsm strot men er geld op om vervolgens creditcard betalingen te kunnen doen.
Dit gezegt hebbende heb ik 6 september getracht een vlucht gecombineerd met hotel te boeken. Het totaal bedrag zou €777,65 zijn. Op mijn creditcard had ik al enige tijd gespaard om zo m'n vakantie te kunnen boeken.
Na mijn creditcard gegevens ingevoerd te hebben geeft de website aan dat de bestelling niet is gemaakt. Er is dus niets geboek of wat dan ook in orde gemaakt.
Mijn prepaid mastercard maatschappij geeft mij ten alle tijden per mail aan dat er geld geincasseerd is.
Plots krijg ik ondanks dat er helemaal NIETS geboek is, dat er toch een bedrag is afgeschreven als zijn een pre authorisatie ter waarde van €276,85.
Natuurlijk direct gebeld met Expedia en de situatie uitgelegd. De medewerker [persoonsgegevens verwijderd] die mij op dat moment telefonisch te woord heeft gestaan legt mij uit een melding te maken naar de financiele administratie waarna het met een 72 uur opgelost zal zijn.
Dit is ook nog eens per email bevestigd.
In goed vertrouwen 72 uur te hebben gewacht, zie ik nog steeds dat het geld NIET is terug geboekt. Uiteraard weer gaan bellen met Expedia en kreeg daar vervolgens [persoonsgegevens verwijderd] aan de telefoon.
[persoonsgegevens verwijderd] vertelde mij dat [persoonsgegevens verwijderd] niet goed zijn werk zou hebben gedaan en alsnog op de juiste wijze alles zou verwerken.
In de tussentijd heb ik contact opgenomen met ViaBuy en die geven mij exact dezelfde procedure aan zoals ik in voorgaande forum berichten gegeven worden.
Ik voel me bestolen en Expedia doet letterlijk niks dan alleen smoesjes verzinnen. Blijven volhouden dat ze alles gedaan hebben.
Als ik vraag om uitsluitend bewijs kunnen ze en willen ze niks overleggen.
Voor dat ik mijn verhaal uitleg, wil ik iedereen melden dat ik gebruike maak van een prepaid creditcard van ViaBuy. Net als bij een prepaid gsm strot men er geld op om vervolgens creditcard betalingen te kunnen doen.
Dit gezegt hebbende heb ik 6 september getracht een vlucht gecombineerd met hotel te boeken. Het totaal bedrag zou €777,65 zijn. Op mijn creditcard had ik al enige tijd gespaard om zo m'n vakantie te kunnen boeken.
Na mijn creditcard gegevens ingevoerd te hebben geeft de website aan dat de bestelling niet is gemaakt. Er is dus niets geboek of wat dan ook in orde gemaakt.
Mijn prepaid mastercard maatschappij geeft mij ten alle tijden per mail aan dat er geld geincasseerd is.
Plots krijg ik ondanks dat er helemaal NIETS geboek is, dat er toch een bedrag is afgeschreven als zijn een pre authorisatie ter waarde van €276,85.
Natuurlijk direct gebeld met Expedia en de situatie uitgelegd. De medewerker [persoonsgegevens verwijderd] die mij op dat moment telefonisch te woord heeft gestaan legt mij uit een melding te maken naar de financiele administratie waarna het met een 72 uur opgelost zal zijn.
Dit is ook nog eens per email bevestigd.
In goed vertrouwen 72 uur te hebben gewacht, zie ik nog steeds dat het geld NIET is terug geboekt. Uiteraard weer gaan bellen met Expedia en kreeg daar vervolgens [persoonsgegevens verwijderd] aan de telefoon.
[persoonsgegevens verwijderd] vertelde mij dat [persoonsgegevens verwijderd] niet goed zijn werk zou hebben gedaan en alsnog op de juiste wijze alles zou verwerken.
In de tussentijd heb ik contact opgenomen met ViaBuy en die geven mij exact dezelfde procedure aan zoals ik in voorgaande forum berichten gegeven worden.
Ik voel me bestolen en Expedia doet letterlijk niks dan alleen smoesjes verzinnen. Blijven volhouden dat ze alles gedaan hebben.
Als ik vraag om uitsluitend bewijs kunnen ze en willen ze niks overleggen.
Laatst gewijzigd door Radar op 18 sep 2015 16:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonsgegevens verwijderd
Reden: Persoonsgegevens verwijderd
In de tussentijd heb ik ook al contact gehad met Politie, Juridisch loket, Consuwijzer, ACM...
Alle organisaties die voor de belangen van de consumenten op zouden moeten komen. GEEN VAN ALLEN KAN / WIL HELPEN....
Als consument sta je blijkbaar in Nederland alsnog met de rug tegen de muur terwijl een maatschappij als Expedia zomaar dit soort praktijken kan uitvoeren...
Hoelang moet dit door blijven gaan??
Alle organisaties die voor de belangen van de consumenten op zouden moeten komen. GEEN VAN ALLEN KAN / WIL HELPEN....
Als consument sta je blijkbaar in Nederland alsnog met de rug tegen de muur terwijl een maatschappij als Expedia zomaar dit soort praktijken kan uitvoeren...
Hoelang moet dit door blijven gaan??
Zolang mensen niet luisteren gaat dit door. Expedia heeft alle macht. Waarom? Omdat ze enkel een filiaal hier hebben die onder Amerikaanse wetgeving handelt. Dus heb je een klacht, dan zijn de Amerikaanse rechters bevoegd. Ga er maar aan staan.
Overigens: als er niets mis gaat, is het een prima organisatie. Maar waar gaat nooit iets mis?
Overigens: als er niets mis gaat, is het een prima organisatie. Maar waar gaat nooit iets mis?
Geengast, expedia Nederland is kvk geregitreerd en heeft een adres in Amsterdam. Iedere organisatie die in dit land gevestigd is en handel drijft is gebonden aan de wetgeving van dat land ( in dit geval geval Nederland )
Dat gezegd te hebben, het grote nadeel hierin is dat zij zich bewust niet hebben aangesloten bij een branchorganisatie waardoor het voor consumenten in NL onmogelijk word om je geld terug te halen. Blijkbaar word men geleerd illigale praktijken uit te mogen halen om zo lekker makkelijk aan geld te komen en nooit op recht zal zien. Geeft mij leuke ideeën
En je hebt gelijk, geen één organisatie is vrij van smet, maar alle overige organisaties die wel hun huishouden op orde hebben kan ik zonder problemen me reis boeken. Nergens last van gehad. Gezien het feit dat Expedia wereldwijd slecht staat aangeschreven zegt mij dat al genoeg. Zelfs in Amerika zelf, waar het hoofdkantoor zou staan, moeten mensen gewoon een rechtzaak beginnen om $2000 of meer terug zien te halen...
Dat gezegd te hebben, het grote nadeel hierin is dat zij zich bewust niet hebben aangesloten bij een branchorganisatie waardoor het voor consumenten in NL onmogelijk word om je geld terug te halen. Blijkbaar word men geleerd illigale praktijken uit te mogen halen om zo lekker makkelijk aan geld te komen en nooit op recht zal zien. Geeft mij leuke ideeën
En je hebt gelijk, geen één organisatie is vrij van smet, maar alle overige organisaties die wel hun huishouden op orde hebben kan ik zonder problemen me reis boeken. Nergens last van gehad. Gezien het feit dat Expedia wereldwijd slecht staat aangeschreven zegt mij dat al genoeg. Zelfs in Amerika zelf, waar het hoofdkantoor zou staan, moeten mensen gewoon een rechtzaak beginnen om $2000 of meer terug zien te halen...
Al een paar keer via Expedia geboekt. De eerste keer bleek het hotel waar ik geboekt had volgens de medewerker niet betaald te zijn door Expedia. Daarop moest ik de overnachtingen opnieuw bij het hotel betalen. Doordat ik de rekening van het hotel bewaard had heeft Expedia dit wel naar tevredenheid opgelost. Tweede boeking Expedia is zonder problemen verlopen. Bij de derde boeking heb ik door een fout in hun boekingssysteem een behoorlijke grote reservering op mijn creditcard zitten waardoor de bestedingsruimte van mijn creditcard nihil is. Toen ik de eerste keer hierover belde werd ik vriendelijk te woord gestaan en werd er gezegd dat de reservering er na 5 dagen vanaf zou zijn. Omdat de reservering er na 15 dagen nog niet vanaf was heb ik gemaild met de klantenservice. Deze beloofde mij dat Expedia KLM zou bellen (de onterechte reservering was nl. voor het bedrag van de vlucht) en die verzocht mij opnieuw telefonisch contact met Expedia op te nemen daarvoor. Dat vond ik al krom want naar aanleiding van mijn mail hadden ze allang kunnen bellen. Afijn, maar opnieuw gebeld en toen werd ik niet meer zo vriendelijk te woord gestaan. Expedia kon niets voor mij doen. Zij zijn alleen tussenpersoon en ik moet het zelf met KLM oplossen. Heb gezegd dat ik dat vreemd vind omdat ik via Expedia geboekt hebt. Mij werd verteld dat dit de normaalste zaak van de wereld is in de reiswereld dat ik dit zelf moet oplossen met de vliegmaatschappij. Ondertussen met KLM gebeld en zij zeggen dat zij de reservering niet ongedaan kunnen maken en verwijzen mij door naar de Creditcardmaatschappij. Zo is het cirkeltje weer rond want de creditcardmij had mij doorverwezen naar Expedia. De klantenservice van KLM was overigens wel vriendelijk en vertelde mij dat het gereserveerde bedrag er uiteindelijk nog wel een keer vanaf zou gaan. Mij werd verteld dat dit probleem zich vaak voordeed en dat het na een dag of 20 wel opgelost is. Nou ik hoop het. Anders maar creditcard beëindigen en nieuwe aanvragen????
Nadat ik mijn klacht nu op hun facebookpagina heb gedeponeerd is er wel een vriendelijkere reactie gekomen waarin men in ieder geval aandacht voor mijn klacht heeft en mij ook een toezegging heeft gedaan om mij te helpen met het probleem. Maar ja, dat heb ik natuurlijk al eerder gehoord. Wordt nog vervolgd dus. Ben benieuwd wanneer de reservering uiteindelijk echt van mijn creditcard af is.
Ik lees de uitleg van Troy air, ik dank U voor de uitleg, weet niet of U zelf voor expedia werkt of het voor Uw opneemt maar op dezelfde manier wordt er omgegaan met de klant door de grote bedrijven zoals veelal reis bedrijven, reis organisaties en vliegmaatschappijen- Ze wassen hun handen in onschuld en geven anderen de schuld en vaak genoeg zelfs leggen ze zelf het verwijt neer bij de klant, 'die had beter op moeten letten' e.d.
Punt is dat Expedia de pre-autorisatie in werking stelt. Of ze nou die pre-autorisatie doorschuiven of niet en dan het probleem terug leggen bij de klant betreft hun bank of het hotel of airline is niet eerlijk. Het heeft te maken met afspraken en contracten die expedia heeft met die partners, met de airlines en hotels over transacties en pre-autorisaties. Niet bij de klant neerleggen dat ze naar hun bank moeten bellen of de creditkaart maatschappij en tijd en kosten moeten maken om een pre-autorisatie ongedaan te maken.
Het is zo klaar als een klontje, degene de de pre-autorisatie in werking heeft gezet, kan hem ook weer ongedaan maken. Een pre-autorisatie ongedaan maken rekenen sommige banken 30 euro voor. Het is aan expedia, die in eerste instantie de boeking aanneemt en de betaling regelt en de pre-autorisatie in werking zet, die ongedaan maken en zelf de kosten daarvan voor hun rekening nemen.
Als een klant/gast/passagier vanwege het niet voltooien van een transactie toch niet over zijn geld kan beschikken voor 3 weken o.i.d. termijn, dan mag dit slachtoffer rente en gemaakte kosten in rekening brengen bij degene die zijn geld vasthoud. Of het nu een pre-autorisatie is of een geld wat terug moet komen, op het moment van een pre-autorisatie kan het slachtoffer niet over zijn geld beschikken en expedia wel of de partners van expedia. dus rente en onkosten voor het slachtoffer is op zijn plaats.
Dit zou zeker iets zijn voor tros radar om hier aandacht aan te besteden wat het gaat niet om tientjes, maar vaak soms om honderden of soms duizenden euro's.
Ik vind dit een ernstige zaak en zeker dat de uitleg vrijwel altijd is dat de schuld bij anderen ligt of bij de klant zelf maar nooit bij expedia of de organisaties zelf en dat klopt niet. de schuld en verantwoording ligt altijd bij het betreffende bedrijf wat de opdracht en betaling aanneemt.
Punt is dat Expedia de pre-autorisatie in werking stelt. Of ze nou die pre-autorisatie doorschuiven of niet en dan het probleem terug leggen bij de klant betreft hun bank of het hotel of airline is niet eerlijk. Het heeft te maken met afspraken en contracten die expedia heeft met die partners, met de airlines en hotels over transacties en pre-autorisaties. Niet bij de klant neerleggen dat ze naar hun bank moeten bellen of de creditkaart maatschappij en tijd en kosten moeten maken om een pre-autorisatie ongedaan te maken.
Het is zo klaar als een klontje, degene de de pre-autorisatie in werking heeft gezet, kan hem ook weer ongedaan maken. Een pre-autorisatie ongedaan maken rekenen sommige banken 30 euro voor. Het is aan expedia, die in eerste instantie de boeking aanneemt en de betaling regelt en de pre-autorisatie in werking zet, die ongedaan maken en zelf de kosten daarvan voor hun rekening nemen.
Als een klant/gast/passagier vanwege het niet voltooien van een transactie toch niet over zijn geld kan beschikken voor 3 weken o.i.d. termijn, dan mag dit slachtoffer rente en gemaakte kosten in rekening brengen bij degene die zijn geld vasthoud. Of het nu een pre-autorisatie is of een geld wat terug moet komen, op het moment van een pre-autorisatie kan het slachtoffer niet over zijn geld beschikken en expedia wel of de partners van expedia. dus rente en onkosten voor het slachtoffer is op zijn plaats.
Dit zou zeker iets zijn voor tros radar om hier aandacht aan te besteden wat het gaat niet om tientjes, maar vaak soms om honderden of soms duizenden euro's.
Ik vind dit een ernstige zaak en zeker dat de uitleg vrijwel altijd is dat de schuld bij anderen ligt of bij de klant zelf maar nooit bij expedia of de organisaties zelf en dat klopt niet. de schuld en verantwoording ligt altijd bij het betreffende bedrijf wat de opdracht en betaling aanneemt.
-
IS jullie probleem uiteindelijk opgelost? Hebben jullie je geld teruggekregen? Ik maak nu net hetzelfde mee.
wereldreiziger86 schreef:Wist u dat Expedia.nl bij het controleren van de creditcard gegevens voor het afronden van een boeking een pre-autorisatie op uw creditcard uitvoert? En wist u dat deze pre-autorisatie ook plaats vindt als de boeking niet voltooid kan worden? Wist u dat Expedia bedragen op uw creditcard reserveert terwijl u geen reserveringsnummer ontvangt, een boekingsbevestiging of een product via deze website afneemt? Wist u dat Expedia alleen een pre-autorisatie kan opheffen door een fax van hun Amerikaanse bank naar onze Nederlandse bank te sturen? Wist u dat Expedia niet aan deze eis kan voldoen en het gereserveerde geld niet direct aan u terug kan geven? Wist u dat Expedia zegt dat ze het probleem voor u hebben opgelost doordat ze de reservering in hun systeem hebben losgelaten maar dit feitelijk niet hebben gedaan? Wist u dat Expedia haar klanten verkeerd informeert, de fout bij de Nederlandse bank neerlegt en haar potentiele klanten met een geblokkeerde creditcard in de kou laten staan?
Als ik dit alles vooraf had geweten dan had ik nooit geprobeerd om mijn geplande reis naar New York via Expedia.nl te boeken. Ik ben nu al ruim een week bezig om het gereserveerde geld op mijn creditcard terug te krijgen maar Expedia kan niet aan de eis van de banken voldoen. Door de werkwijze van Expedia zit ik nu met een geblokkeerde creditcard en dat terwijl ik geen product bij Expedia heb afgenomen of toestemming heb gegeven om geld op mijn creditcard te reserveren. Het is niet mogelijk om een manager van Expedia aan te telefoon te krijgen omdat deze achter hun bureau zitten en de vraag waarom het onmogelijk is om een fax via de Amerikaanse bank naar mijn bank te sturen blijft onbeantwoord. Expedia Amerika reageert inmiddels niet meer op mijn Tweets en voor Expedia Nederland is mijn probleem afgehandeld. Ik moet maar wachten tot het geld automatisch na tien werkdagen wordt vrijgegeven en het enige wat Expedia mij kan aanbieden is om de reis alsnog te boeken via een creditcard van Expedia. Ik wil geen reis boeken via Expedia, ik wil dat Expedia vanuit hun bank een fax verstuurd zodat mijn bank de pre-autorisatie per direct kan opheffen.
Is het wettelijk toegestaan dat een bedrijf een bedrag op iemand zijn creditcard mag reserveren zonder een product te leveren? Wie heeft hetzelfde probleem, wie kan hier een uitspraak over doen en wie helpt mij om dit verhaal verder te verspreiden? Ik ben van mening dat iedereen die via Expedia.nl zijn reis wil boeken van deze werkwijze op de hoogte en gewaarschuwd moet zijn! Ik betwijfel of de werkwijze van Expedia wettelijk is toegestaan en het feit dat Expedia niet in staat is om een fax te versturen blijft voor mij onbegrijpelijk!
Gisteren 29 juni 2016 een reis naar Barcelona bij expidia.
Heb er een slecht gevoel aan overgehouden.
Namelijk,
Zelf eerst geboekt tot ik de melding kreeg dat de verwerking vd CC niet kon worden afgerond.
Dus ik bellen na 20 min iemand aan de lijn die vertelden mij omdat ik mijn reis had geboekt namelijk hotel incl vlucht.
En omdat Ryanair de vliegmaatschappij is was dit de redden dat t vast liep.
Toen bleek later dat Ryanair niet Barcelona vloog maar gerona moest ik voor transavia kiezen die was weer 60 euro PP duurder.
Heb toen besloten om t maar te boeken.
Al mijn gegevens werden genoteerd en ja je raad t al we moesten telefonisch al mijn creditcard gegevens doorgeven incl de code aan de achterzijde vd CC.
ik zei t was vastgelopen omdat t Ryanair is was en nu loopt t weer vast ik zei ik vind 't maar een vreemd verhaal......ik moest niet t lang wachten want ze zag dat de prijs ondertussen weer duurder was namelijk 90euro PP.
Ik zei dit lijkt wel koe handel 1ste klas.
Maar goed de zaak afgerond want ik moest mijn reis afronden omdat ik een zakelijke bedoeling had en geen vakantie bestemmingen had.
ik weet niet of ik ooit nog bij zo malafide organisatie ooit ga boeken.
Heb veel gezien maar dit is echt de toppunt
Heb er een slecht gevoel aan overgehouden.
Namelijk,
Zelf eerst geboekt tot ik de melding kreeg dat de verwerking vd CC niet kon worden afgerond.
Dus ik bellen na 20 min iemand aan de lijn die vertelden mij omdat ik mijn reis had geboekt namelijk hotel incl vlucht.
En omdat Ryanair de vliegmaatschappij is was dit de redden dat t vast liep.
Toen bleek later dat Ryanair niet Barcelona vloog maar gerona moest ik voor transavia kiezen die was weer 60 euro PP duurder.
Heb toen besloten om t maar te boeken.
Al mijn gegevens werden genoteerd en ja je raad t al we moesten telefonisch al mijn creditcard gegevens doorgeven incl de code aan de achterzijde vd CC.
ik zei t was vastgelopen omdat t Ryanair is was en nu loopt t weer vast ik zei ik vind 't maar een vreemd verhaal......ik moest niet t lang wachten want ze zag dat de prijs ondertussen weer duurder was namelijk 90euro PP.
Ik zei dit lijkt wel koe handel 1ste klas.
Maar goed de zaak afgerond want ik moest mijn reis afronden omdat ik een zakelijke bedoeling had en geen vakantie bestemmingen had.
ik weet niet of ik ooit nog bij zo malafide organisatie ooit ga boeken.
Heb veel gezien maar dit is echt de toppunt