LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Garage Geffen

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
Antonio456

Garage Geffen

Ongelezen bericht door Antonio456 »

[Ongefundeerde bewering verwijderd] wees gewaarschuwd.

Zie forum Koningslijn auto's of Jan dirk Auto's (JDR)
Laatst gewijzigd door Radar op 15 mar 2016 14:09, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde bewering verwijderd door Forummoderatie en titel aangepast

Sannevo

Re: Garage Geffen

Ongelezen bericht door Sannevo »

Ik heb eind oktober ook een 107 bij Garagebedrijf Geffen gekocht. Afgesproken dat vanalles werd gerepareerd dan wel vervangen. Ook op de overeenkomst erbij gezet. Maar al snel bleek een hoop gedoe. Ik kon hem niet op de afgesproken dag ophalen. 'Meneer wilde hem graag wel netjes afleveren'. Prima, de volgende dag kon ik hem ophalen. Eenmaal aangekomen bleek dat er twee deukjes niet waren uit gehaald, zoals wel was afgesproken. Ter plekke afgesproken dat ik de week erna terug kon komen en dat de deukjes er dan werden uit gehaald. Ik kon er gewoon op wachten, duurde maximaal een half uurtje. Ik baalde toen behoorlijk aangezien een ritje op en neer daarheen voor mij al gauw €25 kost. Maar oke ik vond alles goed zo lang die deukjes er maar uit zouden worden gehaald. Hij zou mij nog laten weten hoe laat ik precies kon komen de week erna. Vervolgens de hele week niets gehoord en toen ik hem belde zei hij dat de afspraak niet door kon gaan. U raadt het al, nu twee maanden verder ben ik nog steeds niets opgeschoten. Ik heb elke week telefonisch contact met hem gezocht maar tot op heden alleen maar loze afspraken. Ik heb zelf naar de deukjes laten kijken bij een bedrijf, en zij vertelde mij dat het €200 zou gaan kosten. Meneer van Garagebedrijf Geffen ging hiermee niet akkoord, maar was wel bereid om €100 over te maken. Maar ook hier wordt uiteindelijk weer geen gehoor op gegeven. Nu al enkele dagen weer geprobeerd telefonisch te bereiken maar hij gaat niet eens over, krijg meteen voicemail. En je hoeft er natuurlijk niet op te rekenen dat wanneer je de voicemail in spreekt, hij je terug belt.
Ga vrijdag naar een andere garage om mijn v-snaar te laten repareren. Want ook deze bleek stuk.. Zo zijn er nog een hoop kleine dingen die er niet voor zorgen dat mijn ontevredenheid over Garagebedrijf Geffen er niet beter op wordt.

Je 6 maanden garantie is dus niks waard. Alleen maar mooie praatjes.. Ga niet met deze mensen in zee!
Nooit geweten dat er meerdere slechte ervaringen waren met Garagebedrijf Geffen (deels ook mijn schuld door slecht onderzoekswerk vooraf). Heb van te voren wel e.a. gegoogld maar nooit echt iets kunnen vinden.

Zou dit iets te maken kunnen hebben met ontevreden klanten? http://www.ed.nl/extra/misdaad-112/gewa ... -1.5579647

Antonio456

Ongelezen bericht door Antonio456 »

Garage Geffen was vroeger Koningslijn en JDR autos. Lees Radar review

crazyme

Ongelezen bericht door crazyme »

crazyme

Ongelezen bericht door crazyme »

Gesloten